13.

135 16 5
                                    

" Odkdy spolu chodí? A kdo to vlastně je ta holka? " vyzpovívává mě Sandy, která si přehodí svůj batoh přes rameno a koukne se na mě. Jenom pokrčím rameny, protože si přijdu jak paralizovaná.

"Tobě se líbí" nadchne se Sandy a zatřese se mnou.

"Cože?"

"To jak na ně koukáš..ty prostě žárlíš!!" její výraz na tváři naznačuje, jako by právě přišla na něco úplně zázračného.
Žárlím? Žárlím na Sebastiana a Eleanor? Líbí se mi Sebastian?

"Já to věděla" zařve Sandy tak nahlas, že celá skupinka lidí se za námi otočí včetně Sebastiana a Eleanor. Se Sebastianem se na sebe koukneme ve stejnou chvíli a já v tu chvíli dostanu strašný vztek. Otočím se zpátky k Sandy a řeknu s prosbou v očích "Prosím hlavně to nikomu neříkej, bude to mezi námi"

Sandy rychle přikývne s úsměvem pořád na tváři. " Nechceš po škole svést zase domů? "

" Jo, to bude super. Tak v pul 2 tady " řeknu a poté se vydám do hodiny.

***

"Kim počkej" zařve na mě Sebastian když už se vydám do auta k Sandy. Celý den ve škole jsem musela poslouchat drby o Sebastianovi a Eleanor. Naštěstí jsem neslyšela nic o mně a Sebastianovi, což znamená, že Sandy mlčela. Díkybohu.

"Já pospíchám" zavolám na něj a nezastavuju se v chůzi. Sebastian mě ale dožene a stoupne si přede mě.

"Co se děje? Celý den se mi vyhýbáš"

"Děláš si srandu? Chodíš s Eleanor a ani si mi nic neřekl, říkáme si všechno!" vyjedu po něm,ale potom toho celkem zalituju. Nechci se rozhádat se Sebastianem.

"Jako kdybys mi ty řekla, že ses vyspala se zasraným Dylanem." vrátí mi to.

"Měj se Sebastinane" je to jediný co mu na to odpovím, protože tohle co řekl, mě opravdu ranilo. A on to věděl. Věděl, že tímhle mi ublíží a stejně to řekl. Náhle mi po tváři teče slza. Rychle ji prsten setřu, nasadím úsměv a nasednu k Sandy do auta.

"Asi co se stalo se ptát nemám co" prolomí po chvilce ticho Sandy. Vůbec nemám chuť se s někým bavit. Jediný co právě chci je, se buď opít nebo jít spát. Myslím, že zvítězí to spaní.

"Díky, tak zítra ve škole" řeknu na rozloučenou Sandy a ta na mě zatroubí a odjede. Bavím se s ni teprve od rána, takže není divu, že se jí hned nesvěřuju.

Po 15 minutách ležím na své posteli a ujídám čokoládu. Víte, neřekla bych,že jsem úplně hubená, ale taky nejsem tlustá,takže úplně nevidím za hřích si čas od času dát něco, co mi obalí nervy.

Po snězení čokolády, se chystám si pustit už podruhé za tenhle den nějaký film, když v tom někdo zaklepe. "Jenom ti chci říct,že dneska máme společnou večeři, Elli pozvala i Sebastiana, tak jestli bys nechtěla taky někoho pozvat..."

"To je dobrý Heily. Dneska jdu s kámošem na párty a už jsem mu to slíbila." udělám štěněčí pohled a doufám, že mě Heily nebude nutit jít na tu debilní večeři s Eleanor a Sebastianem. To lhaní se už u mě stává stereotyp, nezdá se vám?

"Tak toho 'kamaráda' taky pozvi na večeři a potom všichni půjdete na tu párty" Heily se zaraduje a já jenom sklopím hlavu dolu, protože vím,že protestování by nemělo cenu.

"No výborně, aspoň potom tu s Thomasem budeme sami" Heily se začne usmívat od ucha k uchu a pak z pokoje odejde. Na ten film,který bych jsem si chtěla pustit, už asi nebude čas,takže se jediný co musím udělat je,zavolat Dylanovi a doufat, že dneska nic nemá a bude souhlasit s večeří a s večírkem.

"Uh, ahoj...chtěla jsem se jenom zeptat jestli máš dneska čas,protože Heily pořádá večeři a pozvala tě "

"Jo jasně Kim,takže tak za 30 minut u tebe?" Podle Dylanova hlasu poznám, že je nadšený.

"Jojo" odsouhlasím a rychle zavěsím,jelikož jak se mám za 30 minut stihnout upravit tak,abych vypadala stejně tak hezky jako Eleanor? No bude to makačka,proto vtrhnu do koupelny, kde si domaluju linky a dám na sebe make up a vlasy pomocí žehličky natočím do malých lokýnek. Na sebe si vezmu černé legíny s vínovou košilí a výrazný náhrdelník. Když se po 27 minutách kouknu do zrcadla musím říct, že mi to sluší.

Ještě naposledy před odchodem z koupelny se kouknu do zrcadla a pořádně se nadechnu, jelikož celá tahle večeře a následně večírek bude katastrofa.

Podle vašich pozitivních ohlasů u minulého dílu (za které vám velice děkuji) je tu další díl. Tak mi dejte vědět jak se vám líbil:)

Can i hate you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat