Sebastiana už přes měsíc úspěšně ignoruju potom,co se stalo na té párty. Pár dní jsem si pobrečela,chodila po domě jako zombie, moc jsem toho ani nenaspala. Za to, co jsem ale dělala ráda bylo vyjedení všech možných sladkostí. Díky asi mému štěstí, jsem onemocněla a tak jsem nechodila 14 dní do školy. Ovšem,zítra už tam bohužel musím.
***
"Čauky,co s tebou bylo?" Dohnala mě Sandy na školní chodbě."Byla jsem nemocná, co tady je nového? " Víte,když nejste měsíc ve škole utečou vám všechny drby a novinky.
"No.." Sandy najednou znervozněla a zkousla si ret. Udělala jsem na ní pohled -tak mi to sakra řekni- a nakonec Sandy teda promluvila.
"Sebastian a Becka spolu chodí... " jakmile to dořekla z učebny číslo B11 vyšli v ruku v ruce Sebastian a Becka. Takže to,co jsem viděla po párty, nebyl jenom úlet? Becka se smála na celé kolo něčemu, co zrovna řekl Sebastian. Když mě ale spatřila úsměv jí okamžitě zmiznul z tváře a vystřídal ho rozlobený výraz. Co jsem jí zase udělala?"Ty" procedila skrz zuby a ukázala na mě a pak ke mně vyrazila společně se Sebastianem, který zřejmě taky nechápal co se to tu děje. Otočila jsem se rychle na Sandy a ta jenom zakroutila hlavou, že také vubec netuší.
"Co chceš?" Zeptala jsem se jí opovrženě až mě samotnou překvapil tón mého hlasu.
"Proč sakra chodíš s Dylanem, když evidentně chceš Sebastiana" vyprskla na mě a neřekla to zrovna potichu, tudíž se na nás otočilo pár lidí.
"Co se to tu sakra děje" vtrhla mezi nás Eleanor a když si všimla,že Sebastian se drží za ruce s Beckou, na její tváři se mihl znateno-ublížený výraz.
"Tak to si vyřiď tady s Kimberly, to ona se líbala s tvým bývalým klukem hned ten den,co jste se rozešli" Becka se odmlčela a já se zadívala na Sebastiana. Proč se mě nezastane?
"A to nejlepší nakonec že Kim?" V hlavě mi začalo doslova panikařit. Ne,to by Becka neudělala...Jasně,že udělala.
"Elli? Víš, že Kim je celou dobu zamilovaná do Sebastiana? A kdyby jí dal šanci, okamžitě by se vykašlala na Dylana? " Becka udelala falešný soucitný výraz a pak se podívala za mě. Nevěděla jsem co říct. Sebastian na mě koukal, jako kdyby mu právě ulítly včely a Eleanor vypadala opravdu naštvaně. Všichni na mě tupě zírali a sledovali mě pohledem. "Ups?" Pronesla ironicky Becka a ukázala prstem za mě. Dylan.
Panebože,může se takhle konverzace zvrtnout ještě víc?"Cože?! Kim, je to pravda?!" Zařval naštvaně Dylan. Byla jsem pod velkým náporem a jasně,že jsem hned chtěla odpověď,že není, že k Sebastianovi nic necítím a že bych mu nedala přednost před Sebastianem,ale bohužel i já si teď uvědomila, že to by nebyla pravda a tak jsem raději mlčela. Sklopila jsem pohled a rychle jsem se rozutekla na záchody. Okamžitě jak jsem přiběhla na záchody,vlezla jsem si do poslední kabinky a jednoduše jsem začala brečet. Bylo mi jedno, že tady někdo může být a že mě může slyšet. Naprosto jedno. Akorát jsem potřebovala už konečně dostat všechny emoce ven.
ČTEŠ
Can i hate you?
Teen FictionKim a Sebastian jsou nejlepší kamarádi, tedy aspoň si to oba myslí. Taky máte kamaráda, ke kterému nevíte co přesně cítíte?