Happy reading !
luvyu ♡______________________________
" tu " kata Joshua sambil menunjuk pintu utama ." eh cantik nya ! Bye aku nak berkenalan dengan dia . " kata Jun sambil melangkah mengikuti Yunno .
" eh , Jun ! Sini ! " panggil Seungcheol .
" kenapa ? " tanya Jun hairan .
" tak payah lah nak kacau dia . Dia tu yeoja . Nanti tak pasal-pasal pengsan sebab ketampanan kita . " kata Seungcheol .
Sempat lagi masuk bakul angkat sendiri—
" ala hyung .. Nak jumpa jugak ! " kata Seungkwan pula .
" hyung cakap tak payah maksudnya tak payah . " kata Joshua menyokong Seungcheol .
" dah . Tak payah nak menggatal . Hyung tak benarkan korang semua naik atas tu . Hyung nak korang duduk bawah je . Arraseo ? " kata Seungcheol .
" ala .. Baru nak kacau dia .. Dah la comel .. " kata Dokyeom sambil menunduk dan memuncungkan bibir .
" betul betul betul . Dahlah comel , cantik pulak tu . " kata Seungkwan menyokong .
" dah , dah . Tak payah usha lagi . " kata Jeonghan yang sedang melihat Dino memerhati langkah Yunno .
" mana ada Dino usha dia . Dino tengok dia lah . " kata Dino yang kini perasan ayat itu ditujukan kepadanya .
Jeonghan hanya ketawa kecil apabila melihat Dino memuncung .
kimyunno's
Aku berjalan menaiki tangga dengan lambat . Kenapa lambat ?
First , sebab beg ni berat . Second , sebab aku penat . And third , sebab aku nak dengar perbualan diorang .
Mungkin korang pelik . Tapi , aku memang nampak diorang .
Meremang aku dengar perbualan diorang . Aku taknak tengok sebab sebelum ni aku tak pernah nampak mana-mana hantu .
Jadi , aku taknak tengok . Takut nanti terpukau dengan ketampanan diorang . uhucks ('∀`)
Yes ! Diorang memang handsome . Dah terlebih handsome dah diorang tu .
" dahlah comel , cantik pulak tu . "
Aku terdengar gwishin tu cakap macam tu . What ? Dia puji aku ? Eh tak , gwishin tu puji aku ? Eh , berbunga hati kite .
k , dah .
Aku pelik lah . Kenapa aku nampak diorang eh ?
Setelah sampai ke destinasi iaitu diatas , aku mencari bilik yang sesuai untuk aku .
Setelah bertemu dengan bilik yang sesuai , aku pun masukla . Takkan baring depan pintu kot .
a few moments later ...
" fuh .. Habis pun . awh .. Sakitnya belakang kite ni . " rungutku sambil membaringkan badan diatas tilam yang empuk nak masuk dalam kubur tu .
" hey "
Aku menoleh setelah mendengar seseorang memanggilku . Dan berkata , " nugusaeyeo ? " .
" hai , comel . "
Aku melihat satu susuk tubuh yang terlihat jelas ketinggiannya .
" what the- " aku berhenti setelah melihat beberapa lagi gwishin yang muncul keluar dari asap .
" hai ! " sapa seorang gwishin yang kelihatan seperti mayat kerana terlalu putih .
" wth " kataku sambil menjatuhkan diri kerana lemah lutut .
Ya Allah . Lutut Yun lemah . Tolong hantarkan malaikat untuk Yun .
" eh , Yunno ! Awak kenapa ?! " pertanyaan itu membuat aku semakin lemah dan akhirnya semua menjadi gelap .
YOU ARE READING
[ OG ] gwishin : : FANFICTION
FanfictionWalaupun aku tahu rumah tu berhantu , aku tetap nak sewa sebab diorang hensem (. ❛ ᴗ ❛. ) " KIM YUNNO " Pernah dengar hantu minta tolong ? Selalu kan ? Hantu dalam rumah banglo yang disewa Yunno telah meminta Yunno untuk mencari kawan peremp...