Hyunjin'in Anlatımı
Kanepeye uzanırken homurdandım.
"Acıktım ve başım ağrıyor!" söylenmemin ardından Felix mutfağa gitmiş ve bir ilaç ile yanıma gelmişti.
"Şey, belki dün gece başka bir ilişkiye gitmeseydin, şu anda daha iyi durumda olurdun" dedi bana ilacı verirken çok bilmiş.
"Ve evi dekore etmemde bana yardım edebilirdin, Noel'e 8 gün kaldı" diye ekledi, bana tip tip bakarken.
Bunun benimle derdi ne şu an.
Felix ile aynı apartmanda yaşıyordum ama kendi evime nerdeyse hiç gitmiyor sürekli onun evinde takılıyordum.
Biraz daha kafa yoran Felix mutfağa gidip kahvaltı etmeye başlamıştı. Evet onu ekmiştim ama isteyerek olmamıştı.
İç çektim ve mutfağın kapısına gidip ona bakmaya başladım.
"Öncelikle evde yardım etmediğim için üzgünüm, söz veriyorum bu bir daha olmayacak. Ayrıca kızların bana kolayca aşık olması benim suçum değil" dedim ve ardından karşısına oturdum.
"İlk görüşte aşk yoktur." dedi Felix sert tavırla.
"Hey özür dilerim." diyerek ayağa kalktım ve yanına giderek sarıldım ona.
Felix yakın zamanda bir ayrılık yaşadı. Bu arada, bu onun ilkiydi. Felix ilk görüşte aşık olmuştu ama ayrıldıklarından beri Felix ilk görüşte aşka inanmayı bıraktı.
En azından, inanmak istediği şey bu.
"Bak, Woojin anladığım kadarıyla seni terk ettiği için aptal insanın teki." dedim ve ardından saçlarını okşayıp gülümsemesini sağladım.
"Ama ona teşekkür ediyorum, çünkü artık seninle bir şansım var." diye fısıldadım en yakın arkadaşımın doğrudan gözlerinin içine bakarken.
"N-ne?"
"Ne duyduysan o."
"Neyse konumuz şu ilk görüşte aşk mümkün değil" önceki konuya tekrardan dönmüştü.
Tanrım yeter.
"Ayrıca şunu anladım ki aşık olmak öyke kolay bir şey değil." dedi önündeki sütünden bir yudum almadan önce.
"İkinci söylediğinde yanılıyorsun."
"Ne o, biriyle mi takılıyorsun?" alay eder gibi konuştu ve sırıttı ardından.
Bilmiyordu ki dün gece kimsenin yanında olmadığımı. Dışarı çıkıp kendi kendime sarhoş oldum ve Minho'nun evine gidip gece orda uyudum.
Aylardır bunu yapıyorum aslında. Belki Felix benim için endişelenir ve belki merak eder diye ama umduğumuz şeyler pek olmaz.
"Hayır! Geçmiş ilişkilerim oldu ve onları birkaç gün içinde kendime aşık ettim"
"Öyle olduğunu düşünmüyorum."
"Sana kanıtlama mı ister misin?" dedim kendimden emin bir şekilde.
"Ne yani, sırf bir şeyi kanıtlamak için rastgele bir kızı kullanıp kanıtlamaya falan mı çalışacaksın?" demişti Felix.
"Hayır, rastgele bir kız değil ama... bu kişi sen olabilirsin." dedim gözlerinin içine bakarken.
"Ne?"
"Evet sen. Yani, eğer rastgele bir kız seçersem, ona oynaması için kolayca para ödeyebilirim ve kandıra bilirim. Ama eğer doğrudan sende denersem gerçekten kolay aşık olunup olunmayacağını anlarsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 days {Hyunlix}
FanfictionHwang Hyunjin yakın arkadaşı Lee Felix'i kendine sadece 7 günde aşık edebilecek miydi?