Felix'in Anlatımı
Alarmım bu sabah 10 kez çaldı belki daha fazla ama hepsini kapatmıştım uykumda.
Alarmı kapatmak için telefon ekranıma baktıktan sonra kendi kendime "Tamam, kalktım" diye mırıldandım.
Alarmı kapatırken gelen bildirimlerimi gördüm.
Hyunjin'den 15 cevapsız arama vardı.
Hyunjin-ah🦋: Hala uyuyor musun?
Hyunjin-ah🦋: Elbette uyuyorsun.
Hyunjin-ah🦋: Bir saat içinde hazır ol! 8 de sendeyim unutma.
Hızla saate baktım.
7:30
Kahretsin.
Hızla ayağa kalktım ve dolabımdan bir kaç kıyafet çıkardım. Hemen duş almak için banyoya gittim.
Duşumu bitirdikten sonra saçlarımı hızlıca kurutup taradım. Çantamı alıp cüzdanımı içine atıp saate baktım.
8:00
Tam zamanında.
Ding Kapı zilim çaldı.
Hemen kapıyı açtım ve sinir bozucu bir sırıtışla bana bakıyordu.
Siyah pantolonu üzerine beyaz v yaka bir tişört giymiş siyah ayakkabılarla ve son olarak taktığı şapka ile gerçekten fena değildi.
"İyi görünüyorsun Hwang"
"Sende çok kötü görünmüyorsun Lee" dedi beni tepeden tırnağa süzmeden önce.
Üzerimde beyaz bir gömlek altımda dizlerimde kumaş bir şort ve beyaz düz spor ayakkabı giyiyordum.
"Şey, teşekkür ederim ve aramalarına cevap vermediğim için üzgünüm, ben..." Utanç içinde geri çekildim. O benim en iyi arkadaşım olabilir, ama bugünden itibaren bana yürüyor ve bu şimdiden garip hisler veriyor.
"Uykudaydın... Tabii ki biliyorum. Önemli değil Lix zaten çok derin uyuyorsun." dedi Hyunjin.
"Gidelim mi?"
Sadece kafamı sallamıştım ve çıkmıştık abartmandan. Tanrım bana ne oluyordu hiç bir fikrim yok. O benim en yakın arkadaşım. Her şeyde yanımda olan kişi Hyunjin ve şimdi benimle flört etmeye çalışması... ÇOK GARİP.
"Peki bugün aklında ne var?" arabaya binerken sordum.
"Her zamanki gibi" dedi ardından benim önümde duran torpido gözünden bir cd çıkarttı. Üzerinde "Yongbok-ah" yazan cd'yi gösterdi ve güldü.
Yüzüm kızarmıştı hissediyordum.
Flashback
Hyunjin'in evinin balkonunda oturup içiyorduk.
Hyunjin'in kısa süre önce buraya benimle aynı binaya taşındı, ne zaman önemli ve güzel bir şey olsa sadece ikimiz yalnız parti yapıyorduk -yani sabaha kadar içip duruyorduk-
"Bir sonraki hedef! Bir araba!" diye bağırdı birden Hyunjin bu ikimizinde gülmesine sebep olmuştu.
"Gelecek yıl bir tane alacağından ne kadar eminsin? Kendini ve beni böyle umutlandırma." demiştim dalgayala karışık.
"Bunu başarmak için çok çalışacağıma inanıyorum. İstersen, bir gün araba aldığımda, içinde en sevdiğin şarkıların olduğu özel bir cd yapabiliriz."
End of Flashback.
Mariah Carey'nin şarkısını dinlerken kelimenin tam anlamıyla kendimden geçmiş bir şekilde şarkı söylüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 days {Hyunlix}
FanfictionHwang Hyunjin yakın arkadaşı Lee Felix'i kendine sadece 7 günde aşık edebilecek miydi?