Thursday

1.7K 168 80
                                    

Felix'in Anlatımı

Gitarımı almış her zaman ki parkta oturuyordum. Güneşin yakıcı sıcağı altında Hyunjin'i bekliyordum.

Hyunjin sabah erkenden bana mesaj atmış ve 'Benimle parkta buluş, her zamanki bankta. Gitarını getir.' yazmıştı.

Ardından bir mesaj daha gelmiş ve 'Öğle yemeğinden sonra.' buluşalım yazmıştı.

Yarım saattir onu bekliyordum, birazdan gelirdi herhalde. Onu beklerken telefonumu aldım ve twitterımı açtım. Bir makale ilgimi çekti, o yüzden tıkladım.

KOREAMAGAZİN:

Ünlü Youtuber ve Model Hwang Hyunjin'in sevgilisi mi var?

Vogue, Elle ve daha ünlü markalar ile çalışan ünlü Youtuber'ı Hwang Hyunjin, dün şirin bir restoranda bir çocukla görüntülendi.

Netizenler, 23 yaşındaki Model/Youtuber ünlü olmadan önce birlikte olduğu o çocula sayısız kez görüldüğünden arkadaşça bir randevu olarak kabul ettiler. Ama buna rağmen bazı netizenler ise Hyunjin'in bir barda birlikte olduğu çocuğu öperken gördüğünü iddia etti ve görgü tanıkları tarafından şirin restorandaki çocukla aynı çocuk olduğu belirtildi.

Söylentilere rağmen, hayranlar hala Hwang Hyunjin'in şirketinden veya Hyunjin'den resmi bir açıklama bekliyor.

Yazıda bahsedilen çocuğun ben olduğumu fark ettiğimde içimden kendine lanet okudum.

"Üzgünüm, geç kaldım" Nefes nefeseydi, ona baktım ne oluyor diye.

"Bana öyle bakma koşmak zorundaydım, gittin diye korktum." dediğine gülümseyip ayağa kalktım ve ona sarıldım.

Çantamdan onu beklerken aldığım su şişesini çıkardım.

İçeceği içmeden önce bir teşekkür mırıldandı.

"Hadi gidelim." dedi arabasını park ettiği yöne doğru giderken.

Arabaya yerleştik ve anahtarı takıp arabayı sürmeye başladı.

"Özür dilerim geç kaldım, birkaç şeyi halletmem gerekti." diye mırıldandı, gözlerini yola dikmiş şekilde.

"Tahmin edebiliyorum, bizim ile ilgili değil mi?"

"Demek makaleyi okudun" dedi bana kısa bir bakış atarken.

"Şey evet... Bak bu bahsi bitirebiliriz ve sen kazanırsın, umurumda değil. Kariyerini mahvetmek istemiyorum" dedim ona.

Yaptığımız her şeyin hala bir bahis olduğundan bahsetmek kalbimi ağrıttı ama ne yapabilirim?

"Felix. Bak, şirketimle zaten konuştum ve sana söylemek istediğim tek şey bu, bırak ben halledeyim ve sen bu işe karışma ayrıyetten bahis devam edecek." dedi Hyunjin, ne diyeceğimi bilmiyorum ona sadece başımı salladım.

"Ah ve üzgünümüm ama bugün öğleden sonraki randevumuzu iptal ediyorum ve şey... Ama merak etme akşam yemeği yiyebiliriz." dedi, kafam karışmış bir şekilde ona baktım, bu yüzden konuşmaya devam etti.

"Önceki toplantımdan sonra menajerim bana bugün için bir planım olduğunu hatırlattı... Bu yüzden bugünü mahvettiğim için gerçekten üzgünüm." ona sorun olmadığını belirtmek için eline uzandım.

"Sorun değil, bu arada içeriye geleceğim değil mi?"

"Eğer istersen... Yani, senin sıkılmanı istemiyorum." dedi arabayı park ederken.

"Sorun değil, zaten gitarım yanımda." dedim ona gitarı göstererek.

Kıkırdadı ve arabadan inip benim tarafıma geldi ve kapımı açtı.

7 days {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin