Tuesday

2K 191 260
                                    

Felix'in Anlatımı

İkinci gün ve bugünün randevusu için Hyunjin'in aklımda ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.

Tek bildiğim sabah saat 9'da ondan şöyle bir mesaj aldığım:

Hyunjin-ah🦋 : Günaydın

Hyunjin-ah🦋 : Basit ama resmi bir şeyler giyin.

Hyunjin-ah🦋 : Ayrıca, birlikte öğle yemeği yiyeceğiz.

Hyunjin sürekli bana emojiler kalpler fakan atardı ama bu sefer kalbimi yerinden oynattı.

Aynı zamanda korkutucu ve şaşırtıcı bir şeydi.

6 yıllık en iyi arkadaşınla bir 'aşk' ilişkisi yaşamak garip ve korkutucu.

Birkaç ay önce ayrıldım Woojin'den.

Woojin. . . Hyunjin defalarca ondan ayrılmama yardım etmeyi teklif etti sürekli onun iyi biri olmadığını söyleyip duruyordu. Ama ben bunu görmek istememiştim ona aşıktım ve... gerisi yok sadece saf bir aşıktım.

Beni aldattığını öğrendiğim an ofisine gittim her şeyden emindim.

Elbette kader kartlarını komik bir şekilde oynuyor.

Odasının kapısı açık ve herkes onun odasını gözetliyordu. Aralarından geçerek onu gördüm, bir dizinin üzerinde, elinde bir yüzük ve diğer eli ise Wendy diye tanıttığı arkadaşının elini tutuyordu.

Sonra dudaklarından dökülen o kelimeyi duydum.

"Benimle evlenir misin?" diye sordu karşısındaki kıza.

Kalbimde bir kırılma hissettim, bunu gerçekten hissettim. Ona hayatımda kimseye vermediğim değeri vermiştim. Aramızdaki her şeyin bir oyun olduğunu, özellikle onun tarafında olduğunu bilmek beni en çok bu incitti.

Hayat herkese koca bir oyun oynuyor ve bu lanet oyunun adı aşk.

O gece Hyunjin'in evinde bütün gece ağladım ve Woojin ile çıkarken ona mesafeli olsam bile o benim için her zaman yanımdaydı.

Ne kadar arkadaşım olursa olsun yine de onunla bu tür durumları yaşıyor olmam beni mutlu ediyor.

Sadece bir haftalığına olsa bile.

• • •

Şu anda saat 11:55, yani Hyunjin beş dakika sonra kapımı çalacak.

İster inanın ister inanmayın, onun kapımın önünde olduğuna fazlasıyla inanıyordum şu an sadece yapılması gereken şeyleri tam zamanında yapması hoşuna gidiyor.

Dakik olmayı her zaman seven biri.

11:56 

11:57

.

11:58 

.

11:59 

12:00 

7 days {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin