Am mai ramas ceva timp pe hol , nu voiam sa ma intorc in camera aia intunecata . PLus ca aveam si un gardian nervos in ea . Am vrut sa ies pe balcon insa vampirul a incuiat usa .Nu inteleg ce vrea de la mine, nu vrea sa mor nici sa ma omoare , momentan . Imi era din ce in ce mai foame si aproape inghetasem . M-am indreptat spre camera gandindu-ma cum scap de grardian . Am descuiat camera , iar fara sa anticipez gardianul m-a apucat de par trantindu-ma pe jos . Eram prea slabita sa lupt cu el insa am incercat sa ripoztez cand mi-a tras o palma cu mana inmanusit in plumb peste fata . L-am zgariat pe fata si gat insa atat am reusit .Din fericire nu avea chef sa ma omoare asa ca dupa alte injuraturi cum ca si-ar pierde slujba din cauza mea si bla bla bla a plecat incuind usa in urma sa si reluandu-si postul . Mi-am atins buza dureroasa si in lumina lunii am vazut ca sangera , probabil aveam si pete vinetii pe fata , acolo unde manusa puternica m-a lovit din plin ,macar ochii imi erau intacti .
M-am pus la marginea patului privind spre fereastra . In timp ce meditam asupra planurilor mele de evadare camera s-a luminat , o instalatie de pe tavan ca cea de pe hol activandu-se . Parca totul prinsese viata , camera nu era gri si sadica ci roz pal , iar mobila bej deschis . Covorul era rosu inchis precum perdelele . Apoi a aparut si vampirul . L-am ignorat sperand ca ma va lasa in pace insa el s-a pus langa mine . M-am dat putin mai incolo vrand sa pot trece prin perete . El s-a apropiat de mine dandu-mi o suvita de par dupa ureche , dezvaluindu-mi ranile proaspat obtinute .
-Cine ti-a facut asta ?! a intrebat el bland .
Nu i-am raspuns .
-Iren...
Imi stia numele .
-Am avut niste socoteli de incheiat cu gardinul ...
Fara sa apuc sa termin fraza s-a dat jos de pe pat taraindu-l pe gardian ca pe o papusa de gulerul armurii .Maraind l-a pus in genunchi
-Tu i-ai facut asta ?! a urlat el
Barbatul, dur inainte ,devenise un copil speriat
-Domnul meu eu... eu.. ea a evadat ...mi-ati spus sa o pazesc..
-Sa o pazesti nenorocitule , nu sa o bati ! Cum ti-ai permis sa o atingi ?!
-Eu .. imi cer.. cer scuze, aveti mila ...Vocea ii tremura si se uita sfios in jos .
Vampirul i-a rasucit capul dintr-o miscare rapida , mi-am inghitit un tipat de groaza , iar privirea mi-a ramas asupra corpului neinsufletit .
-Veniti si strangeti aici ! a urlat pe un ton dur
Alti doi paznici au aparut la scurt timp si au luat cadavrul .
-Nimeni nu te raneste cat timp esti a mea.
-Nu sunt a ta ! am tipat spre el desi era cu un cap mai inalt decat mine , ma uitam al el orgolioasa .
-Ba esti a soptit el dand sa plece
-Cine esti ?!
-Kass,dar lumea ma numeste Regele Intunericului . A spus ranjind si apoi a plecat .
Regele .Am înjunghiat regele . Urlasem la el. Si totusi nu m-a omorat ba chiar incearca sa ma protejeze. Nu, doar era prea orgolios ca sa ii fie atinse proprietatile . Ma numise "a lui" de parca as fi un obiect . Plus ca el ordonse tot ce mi s-a intamplat in temnita .Faptul ca nu voia sa mor nu stiu daca ar trebui sa ma linisteasca sau din contra .
Usa s-a deschis iar o femeie de cam 40 de ani a intrat cu o tava in mana , cred ca era o slujnica dupa imbracaminte. Purta o rochie albastra lunga , simpla fata de rochia destul de vulgara pe care o purtam eu .
-Cina domnisoara .
In tava erau pulpe de pui asezonate , legume gratinate , paine cu gem , ceai si apa . Vesela era de un alb pur si totul arata perfect . Ma uitam hipnotizata la mancare . Voiam sa o infulec pe toata insa nu am vrut sa par disperata .
-Pofta buna ! Si femeia a lasat tava pe pat , a tras un scaun si s-a pus in apropiere .
-Ai de gand sa stai aici ?
-Ordinul regelui.
-Poftim?!
-Din moment ce sunt obiecte ascutite pe care le puteti folosi pentru a va rani ..
Atunci am observat cutitul si furcuita infasurate intr-un servetel .
-Nu ma voi omora .
-Totusi sunt obligata sa va supraveghez .
-Fie ! Daca tot stai , spune-mi ce dracu vrea regele de la mine .
-Sigur va va spune dumnealui la momentul oportun .
-El ..ma va omora ?
-Cu siguranta nu .
-Atunci ?
-Tot ceea ce trebuie sa stiti este ca nu trebuie sa va fie teama de el.
M-a bufnit rasul , femeia se uita confuza la mine .
-M-a muscat!Am racnit eu isterica.
-Apropo de asta ,curand va veni vraciul sa va trateze ranile .
-Ma musca apoi imi trimite un vraci ? Foarte logic.
Am inceput sa mananc iar in cateva minute farfuriile erau goale .
-Spune-mi macar numele tau . Spune-mi unde sunt . Spune-mi orice, te rog .
-Ma numesc Sasha ,sunt bacatareasa sefa a palatului . Aici este etajul al 5-lea al palatului , etajul regal .
-Regal?
-Da, dormitorul regelui este in camera paralela acesteia .
Am ramas socata .Care erau sansele mele de evadare cand camera regelui era fix langa a mea ?
-Totusi unde este usa de iesire de pe acest culoar ?
-Este o usa secreta , camuflata in peretele holului . A spus ea zambind . Ti-am spus pentru a-ti satisface curiozitatea , sa nu incerci sa fugi .
-Sau ce ?
-Sau regele va fi nevoit iar sa fuga dupa tine . Nu poti scapa de el .
Am pufnit nervoasa . Sasha a inceput sa stranga tava .
-Daca doriti ceva ,iesiti si strigati-ma .
-Sa ies ?
-Pai da.. gardienii va vor auzi , apoi voi fi anuntata din vorba in vorba ..
-Adica nu incuiati usa ?
-Nu...dar va rog nu incercati sa plecati , regele va fi nervos si nu e bine cand e nervos .
Nu i-am raspuns iar ea a luat tava si a iesit .
-
CITEȘTI
Aripi intunecate
FantasySingura vina a lui Iren este ca s a nascut . Mama sa este ultima descendenta a unei puternici linii de vrajitoare ,aparitia sa in schimb a condus la renegarea mamei ei si izgonirea lor in Regatul Intunericului. 17 ani in care a luptat pentru sup...