Capitolul 21

421 40 4
                                    

KASS
Nu am avut timp sa respir . De data asta am eșuat nu am fost îndeajuns de rapid , însă ea e a mea si nicio forța , nici măcar moartea , nu mi o va putea lua . Îmi mușc încheietura si ii dau sa bea din sângele meu . Respira cu greu , însă tăietura pe care si a făcut o pe gât nu pare îndeajuns de adânca cât sa o omoare . Ii dau forțat sa bea din sângele meu pana când rana i se Închide , a pierdut mult sânge si are nevoie de mai mult decât i am dat eu însă e de ajuns cât sa supraviețuiască pana o duc in camera . Când o ridic si îmi dau seama din nou cat de ușoară este strâng din Dinți la gândul ca ar putea păți ceva . Atunci când am plecat sa o caut eram hotărât sa o cert , sa o fac sa ii fie frica de mine daca asta ar fi făcut o sa nu încerce sa evadeze din nou . Însă când am văzut o cat de speriata e ...cum încerca sa fuga de mine ... ceva din mine s a rupt . In plus a aflat de treaba cu copilul . Nu știu cine i a zis însă știu ca își va pierde capul.
O duc pe Iren in camera ei , o chem pe Nathy , noua ei menajera , sa o spele si schimbe de hainele astea murdare de sânge si pământ ... sânge ,a căzut in lacul regilor ... lacul acela e un loc sacru dedicat foștilor regi care au murit , se zice ca se hrănesc de acolo cu sufletele lor nemuritoare , nu cred asemenea povesti dar Consilul nu m ar lasă in veci sa îl desființez . Chiar îmi pare rau ca a omorât o pe Sasha , făcea niște prăjituri delicioase însă acum nu e momentul sa o plângem pe menajera ei , avem sute la palat . Problema cea mai mare de acum este ce se va întâmpla după ce se va trezi ... va înnebuni probabil când va afla ca i am dat din sângele meu . Am zis ca nu o voi obliga sa devină fee ...însă sa o las sa moara ? Nu puteam . Nu am mai transformat niciodată o fata in fee pana acum , pe sora noastra au transformat o părinții nostrii la 16 ani . Tin minte ca tata i a dat un pahar de aur cu sângele lui iar ea l a băut scârbită apoi după câteva ore a omorât trei gardieni pentru ca nu își putea stăpâni pofta de sânge . A durat ceva timp pana s a învățat cum sa se abțină , pentru noi , masculii e mult mai ușor sa ne stăpânim pentru ca ne naștem așa .
Ceea ce urmează sa fac o va face sa ma urască si mai mult însă e necesar . Ii leg mâinile de o parte si de alta a marginii patului cu un lanț de fier . Este cel mai puternic lanț existent , pe vrăjitoare le arde precum verbina iar pe vampiri ii tine pe loc .
-Ma anunți când se trezește . Ii ordon lui Nathy care rămâne in camera sa o curețe incontinuare .
Acum trebuie sa le explic celor din consiliu ce tocmai am făcut . Ei sunt foarte hotărați ca ar trebui sa o oblig sa îmi facă un urmaș așa cum se facea pe timpuri . Mama a fost un caz fericit care s a îndrăgostit de tatăl meu , însă alte fee au fost legate , violate apoi ținute precum niște câini pana la naștere . Obligate sa mănânce si sa doarmă toată ziua , nu puteau face nimic altceva sa nu cumva sa afecteze bebelușul , de parca stresul si Tristețea mamei nu l ar fi influențat . După naștere era luat de moașe iar mama era izgonita din palat . Niciodată nu am înțeles obiceiul separării mamei de copil , însă se Pare ca alte mame obligate sa ducă aceste sarcini omorau copiii de ciuda . De când feele au devenit mai rare decât erau deja , se obișnuia omorârea lor . Ca sa împiedice găsirea lor de către alți vampiri din alte regate . Astfel au fost stârpite multe neamuri de vampiri . Însă nu ii pot face nimic din toate astea fetei acesteia . E atât de tânăra si de frageda ..si frumoasa .. ochii ei albaștrii , parul blond si lung ...La nevoie voi omora membrii consiliului care mi se opun , chiar de ar fi sa ma urască poporul mai mult decât o face deja , fata asta îmi va face un copil însă nu acum ci după ce ma va plăcea si ea . Am tot timpul din lume sa o fac sa se îndrăgostească de mine .

Aripi intunecateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum