Capitolul 39

377 40 4
                                    

In mod surprinzator Kay a disparut din peisaj iar eu continui sa umblu pe holurile palatului ca o fantoma . Dupa o zi de calatorie si o alta aglomerata si stresanta oboseala isi spune cuvantul..si foamea. Foame de sange....shit.Miroase a...om. kay stie ca fara sange devin vulnerabila si sigur nu il intereseaza cum ma simt , ideea e sa ramas in viata pana ma da lui KAss . Din ce am inteles o fee poate trai si cu o cana de sange pe luna insa se va simti rau ...nu pot sa stau flamanda , am nevoie de putere ... Nu pot sa fac asta..nu pot musca un om...dar mi-e atat de foame si am nevoie de forta daca vreau sa imi duc planul pana la capat . Nu plec din palatul asta lasandu-l in viata pe Raws , nu ma intereseaza ce se intampla dupa, razboiul va fi incheiat iar Kay nu il poate reporni daca eu ii omor tatal pentru ca eu nu apartin niciunuia dintre regate practic, iar Kass si Amon nu vor fi implicati in asta, il omor si plec departe de toti , ei raman in pace iar Kay ma va vana toata viata probabil, si Kass va face la fel ..asta daca nu plec departe.... la modul departe de lumea asta . Am mai avut tentative de sinucidere inainte , daca voia zeilor a fost imi termin toate treburile pe pamant inainte de a muri iar acum ca imi voi implini si ultimul scop , cel de il omora pe cel caruia ar fi trebuit sa ii zic tata,voi reusi sa ma omor ? De ce sa mai traiesc si sa fiu prinsa intre certurile unor vampiri care nu stiu cum sa ma imparta si sa ma foloseasca ca moneda de schimb ? Cine mi-ar plange moartea ? NImeni, toti ar fi nervosi si frustrati ca le-a disparut jucaria insa asta e tot pentru ca nimeni nu ma iubeste . Il voi omora, ma voi omora insa pana atunci trebuie sa mai traiesc 3 zile . 3 zile , ce ciudat e sa stii cat mai ai de trait si sa nu te panichezi ci sa astepti cu nerabdare trecerea timpului..Pentru a face toate planurile astea care si asa atarna de un fir de ata trebuie sa traiesc inca 3 zile , asta inseamna sa ma hranesc .

Mirosul uman de intensifica si dupa ce cotesc pe un alt hol vad o femeie tanara la vreo 20-10 de ani probabil , o menajera care spala podelele de piatra alba . Nu poarta o uniforma precum cele din Regatul noptii ci o rochie vaporoasa verzuie . Are parul lung si castaniu prins intr-o coada si cateva suvite ii flutura peste fata in timp ce freaca de zor podelele cu un burete . Nu ma voi simti prost, nu ma voi simti prost...am mai omorat persoane , zeci..sute, cand eram in padure si apoi la palat ....la sasha care era atat de draguta nu m-am gandit , nici la gardienii in floarea varstei , pentru ca instinctul de supravietuire a fost mai presus decat orice , iar ei nu erau cu siguranta nevinovati , sigur facuse pacatele lor la viata lor. Nu imi pot uita cele doua principii pe care mi le-a zis mama inca de cand invatam sa merg'Omoara pentru a supravietui " si ' Fie-ti mila de nevinovati". Doar copiii pot fi nevinovati , in rest toti au o pata neagra . Ma apropii mergand in umbre de fata , respiratia imi devine atat de silentioasa incat ma simt de paca nu as respira deloc. O voi ataca , ma voi hrani si o voi elibera, nu e obligatori sa o omor , ma voi controla..cumva , iar daca o voi omora, in numele supravietuirii nu o voi avea pe constiinta.

O voi face ...va fi bine ..urasc sa ii dau dreptate lui Amon ..mi-a zis ca la un moment dat va trebui sa fac ceva de genul asta , ca instinctul meu ma va indemna sa o fac insa nu l-am ascultat , nu credeam ca foamea imi va prelua ratiunea , insa s-a intamplat . Asta sunt eu , sunt o fee, poate un monstru , insa sunt si o copila cu o viata ruinata , imi inghet inima si ma arunc spre fata fara pic de mila . Ea face ochii mari si incepe sa se zbata in stransoarea mea insa fara sa ezit imi adancesc coltii care nu stiu cand au aparut in gatul ei iar tiaptul ei asurzitor devine o soapta atunci cand simt gustul sangelui cald...ma trag inapoi si incep sa vomit ..arde...arde rau. Simt ca intreg corpul imi arde din varful dintilor pana in stomac de parca cineva m-ar parli de pe interior . Cad pe jos si incep sa ma zbat strangadu-ma de stomacul dureros ... ce dracu....fata isi lipeste o mana de gatul insangerat si fuge varsand galeata cu apa si detergent insa KAy apare de undeva si o prinde aruncand-o intr-un colt si urland ceva la ea, numai aud iar vederea mi se incetoseaza si ea atunci cand numai am putere sa fac fata spasmelor si lesin .

Aripi intunecateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum