Gardienii m-au tarait practic , pana afara , intrand pe o alta usa in palat decat cea pe care o folosisem eu . Am trecut prin mai multe sali , iar in final am ajuns in fata usii salii tronului . Asta nu se va termina bine . Unul dintre barbatii din spate a intrat in sala , lasand usa intredeschisa . S-a dus la regele, aflat inca pe tron , a facut o plecaciune , i-a zis ceva, probabil i-a rezumat ce s-a intamplat , iar regele a facut un gest din mana in semn de intrare . Atunci gardianul m-a smucit de lant , tragandu-ma in sala . Inca de la intrare regelui ii picase fata . Avea ochii mari , buzele i-au devenit o liniei dreapta si s- a ridicat de pe tron ,parca incercand sa refuze ceea ce vedea . Gardianul care tinea lantul zambea mandru , crezand ca regele este uimit de fapta sa , m-a tras mai aproape de tron . Ma uitam cu ura si dezinteres la regele inca incremenit . Deodata acesta s-a repezit spre mine , iar ,cu mainile goale , mi-a rupt lantul de la gat de parca ar fi fost o ata . A procedat la fel cu lanturile de la maini si picioare . Barbatii se uitau confuzi unul la altul .
-Cine a indraznit sa faca asta ?! a urlat el apucandu-ma de o mana si tragandu-ma in dreapta lui .Mi-am scuturat mana vrand sa imi dea drumul ,insa ma tinea ferm.
-Regele meu .. nu intelegem .. aceasta fata v-a omora fratele , a incercat sa salveze vrajitoarele ...
-Nu v-am zis ca omor pe oricine o atinge pe fee?
-Feea ? Regele meu daca am fi stiut .. a spus balbait si agitat barbatul
-Noi niciodata nu am fi actionat asa .. a continuat alt barbat
-Liniste ! Sirik , Near !
Cei doi barbati eleganti pe care i-am vazut prima oara au aparut .
-Duce-ti-i in temnita pe astia 3 ! Asigura-te ca primesc cate 10 bice fiecare !
-Stai ! am strigat eu . E vina mea , eu am vrut sa ajung in temnite apoi am incercat sa salvez vrajitoarele , ei doar isi faceau datoria .
Regele se uita ganditor la mine , iar barbatii rugatori .
-Dar.. a inceput el
-Te rog ...nu merita asta! l-am intrerupt eu .
Toti au ramas tepeni asteptand decizia regelui .Gardienii se uitau cu ochi rugatori la rege .
-Du-i in temnita si nu ii biciu , momentan . A ingaduit el intr-un final .
-Imediat ! au confirmat in cor Sirik si Near .
S-au indepartat , iar eu si regele am ramas singuri in mijlocul salii.
-Cum ai putut face asa ceva ?!Iti dai seama la ce pericol te-ai expus ?! A tipat el .
-Cum poti tu sa faci asa ceva ?! Esti lipsit de scrupule ! am tipat si eu, mai tare decat el .
-Nu imi nesocoti alegerile ! Doar pentru ca am nevoie de tine in viata , nu inseamna ca imi vei ordona cum sa imi conduc regatul ! A zis el apropiindu-se cu un pas de mine .
-Conduci regatul omorand copii nevinovati !? Arzand femei ale caror vina este ca s-au nascut asa ?! Asa conduci tu regatul ?
A tacut , privindu-ma in ochi, fierbeam de nervi .
-Stii ca intr-una dintre celule este un copil de 8 ani care isi tine fratele, doar un bebelus, in brate , langa mama lor moarta ? Ochii mi se umplura de lacrimi iar . Doar o fetita si doar un bebelus , pe care vrei sa ii arzi pe rug. Nu ii doresc nici celui mai mare dusman al meu , nici macar tie , sa ai copiii si sa ii vezi arsi de vii .
-Iren ...Acum sunt doar niste copiii, insa vor deveni vrajitori pe deplin in cativa ani, nu are rost sa ii las sa traiasca acum si apoi sa ii omor . Acum sau mai tarziu vor avea aceeasi soarta , pentru ca asta sunt , nu le poti schimba sangele .
CITEȘTI
Aripi intunecate
FantasySingura vina a lui Iren este ca s a nascut . Mama sa este ultima descendenta a unei puternici linii de vrajitoare ,aparitia sa in schimb a condus la renegarea mamei ei si izgonirea lor in Regatul Intunericului. 17 ani in care a luptat pentru sup...