1557

54 13 7
                                    

Eve geldiklerinde Yoonoh hızla mutfağa girmiş, Chittaphon ise ıslanan üzerini temizlemek adına odaya çıkmıştı. Eve gelmeden önce su içerken Yoonoh'un kolu şişeye çarpmış, sırılsıklam olmuştu Chittaphon. "Phon, hadi!"

Aşağıdan kendisine seslenen Yoonoh ile masaya bıraktığı tişörtünü almak için dönmüştü ki üzerinde silgi olan kağıdı fark etti Chittaphon. Geldiğinden beri orada duruyordu lakin ilk defa merak ediyordu siyah saçlı beden, kağıtta yazanları. Üzerine yeni bir tişört giymeyi unutup merakına yenik düşen Chittaphon silgiyi çektiği gibi kağıdı eline alırken sonuna baktı ilk önce, Yoonoh'un adı, soy adı ve imzası vardı. Yüzü aydınlandı anında Chittaphon'un, kendisine gönderilecek olan bir mektup olmalıydı!

Aşağıdan kendisine seslenen Yoonoh'u duymadı kulakları, yazılanları hızla okurken sonunda yazan seni seviyorum kelimesini gördüğü gibi dondu kaldı. Gözleri fal taşı gibi açılırken beline dolanan kollar onu kendine getirmiş, kulağına fısıldanan sözcükler bedeninin titremesine sebep olmuştu.

"Gizli gizli ne yapıyorsun bakalım sen burada?"

Arkasına dönmek istese de beline dolanan kollar ona engel olurken elindeki kağıdın Yoonoh tarafından alınmasına da mani olamayan Chittaphon gözlerini kapatıp çıplak karnını okşayan ele odaklandı. Yapabileceği tek şeyin bu olduğu kanaatine varmıştı.

"Yoonoh-"

"Seni seviyorum," kulağına nefesini vererek konuşan Yoonoh ile hareleri hızla açıldı Chittaphon'un. "Silmem lazımdı bu kelimeyi, bilmemen gerekiyordu hislerimi."

Gözlerinden akan yaşlar Chittaphon'un omuzuna düşerken ıslanan teni öptü yavaş yavaş Yoonoh, kendini affettirmek istercesine naif, duygulu ve özür doluydu bu buseler. Chittaphon tek kelime etmiyor, Yoonoh cevap almayı beklemiyordu.

"Hadi aşağıya inelim, yemek hazır."

Başını sallayıp hızla odadan çıkan Yoonoh'un ardından bakarken üşüyen vücudu ile dolaptan eline gelen ilk tişörtü üzerine giydi ve aşağıya indi Chittaphon da.

İkisinin de ağzını bıçak açmamış, sessiz geçen yemeğin ardından bulaşıkları yıkamaya Yoonoh gönüllü olmuştu. Israr etmek istese de Yoonoh'un bakışları yüzünden gerilemişti istemsizce. Yeniden odaya çıktı bu yüzden Chittaphon, amacı unuttuğu telefonunu almakken yerdeki kağıdı fark etmiş, elleri arasına aldığı gibi masaya koyduğu beyaz parçanın boş kısmına özenle yazdı kelimelerini. Mutfakta bulaşık yıkadığını bildiği Yoonoh'un kendisini fark etmemesi için yavaş ve sessiz adımlarla aşağıya inmiş, ön kapıdan sıvışmıştı.

Nasıl olsa Yoonoh odaya çıkacak, kağıtta yazanları görecek ve nerde olduğunu bilecekti.

"Umarım nerede olduğumu anlarsın Yoonoh."

𑁍︩︪𓅇֢𝆬

𑁍︩︪𓅇֢𝆬 ᮫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
biz büyümeyi hak etmedik | jaetenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin