327

86 12 3
                                    

Uyan, selamla güneşi ve gülümse. Hayat kısa ama kuşlar uçuyor, değil mi? Gün aydı benim için burada, bak, kuşlar ne de güzel şakıyor! Küllü kahve rengindeki bülbül her sabah pencereme konup özel olarak ötüyor benim için, dün geceden bıraktığım ekmek kırıntılarını yemeden önce hoş bir konser veriyor sanki bana, minnetini göstermek istercesine.

Dün yatmadan önce dinlediğim şarkı dudaklarımda, banyoda doya doya söylüyorum sözlerini ve yirmi dakika sonunda çıkıyorum duştan, geçiyorum odama.

Üzerimi giyinip ayna karşısında ufak bir fotoğraf çekiliyorum, bu aktivite beni mutlu ediyor, bazen çok beğendiğim olursa paylaşıyorum sosyal medyada, tıpkı bugün de olduğu gibi. Güneş çok güzel bir açıyla vurmuş arkamdan, sinsi, ama hoş bir sıcaklıkla yayılmış sırtıma.

Ah, işe gitme zamanı.

Bisikletime atlıyorum hızla, evden çıkmadan önce hazırladığım reçelli ekmek hemen dudaklarımın arasında. Ekmek sıcak, reçel tatlı. Yol üstünde markette durup aldığım ılık sütle eminim harika olur bu ikili, günüm her zamanki gibi güzel çünkü büyüdük, hayatı daha iyi anlıyoruz, anladıkça çıkıyor tadı. 

İmkanlarımız arttı kendi başımıza bazı işleri başarmak için, ne güzel büyüdük öyle, serpildik adeta. Ah, küllü kahve tüyleri olan bülbül yine peşimde. Hasırdan şapkama konmuş yol arkadaşlığı yapıyor bana.

Güzel bir gün, bir yaş daha büyüyen benim için çok ama çok güzel bir gün.

Bir yıl daha geçti gitti, büyüdük artık.

Ruhum bende, benimle güvende ve mutlu bir şekilde büyüdük biz Chittaphon.

Kesinlikle beni ziyarete gelmelisin, nasıl büyüdüğümü görmelisin. Başıma gelen en güzel şeyler büyüdükçe çıktı karşıma, ah, senin de büyüdüğünü görmeyi öyle isterdim ki...

Müsait oldukça yaz bana,

-Jung Yoonoh.

biz büyümeyi hak etmedik | jaetenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin