Genç adam aldığı telefonla adeta yıkılmıştı.
Ali aramış eski düşmanının yara bere içerisinde barında içtiğini söylemişti.
Nasıl bir manzarayla karşılaşacağını bilmiyordu.
Korkusuz adam ağlayacak gibi bakıyordu etrafına.
Evine yakın olan barına yürümek yerine taksiye binmişti.
Saniyeleri sayıyor, saniye saniye içindeki endişe büyüyordu.
Taksiye bir miktar para verip arabadan indi.
Taksici para üstü için arkasından bağırsa da durmadı.
Barın önüne insan topluluğu yığılmıştı.
Genç adam barın açılışını ertelemişti ama insanlar bir umut müptela oldukları barın açılmasını bekliyorlardı.
Koşar adım bara girdi. Gözü Aliyi gördüğünde koca birkaç adımda ona ulaştı.
"Abi hoşgeldin"
Sesler çok uzaktan geliyordu tek düşündüğü kişi Berkten başkası değildi.
"Nerde?"
Kısa boylu genç işaret parmağıyla uzak bir masayı gösterdi.
Parmağın gösterdiği yöne kafasını çevirdi.Sırtı dönük bedene öylece baka kaldı delikanlı.
Titreyen kirpiklerinin ardından yaralı sırtı gördüğünde yıkılmış gibiydi.
Sırtını dayamak istediği o koca bedene baktı, yer yer kurumuş kan vardı bedeninde, uzun kalın çizgiler şeklinde kızarıklık ve etrafını saran morumsu yeşilimsi renkler tüm sırtını sarmıştı.
Sevdiğini söylemekten korktuğu eski düşmanı başı masada öylece biraz uzağında duruyordu.
Göz yaşlarını içine attı.
Eğer ki tek göz yaşı dökecek olsaydı karşısındaki beden acındığını hissederdi.
Acımaktan çok kendi canının acımasına ağlamak istiyordu.
Kendi içinden geçirdi 'dur hamza sırası değil' diye.
Her adımda daha da yaklaştığı bedenin sırtındaki izler de netleşiyordu.
Hangi şerefsiz onu bu hale getirmişti?
Ant içti her kimse bunu yapan ona mistliyle ödetmeye.
"Berk?"
Titreyen sesine engel olamadı.
Birkaç defa öksürüp boğazını temizledi.
"Berk?"
Masaya düşen baş hafiften kıpırdandı.
Genç delikanlı elini sırtına koymak için hamle yaptı.
Anında elektrik çarpmış gibi titreyen elini geri çekildi.
Yaralara dokunmaya hazır değildi.
Karşısındaki yıkılmış bedene açtığı yılların yaralarını nasıl iyileştireceğini düşünen adam yeni açılan yaralar karşısında şimdi ne yapacağını şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Tüyü
Teen FictionKüçüklüğünden beri nefret ederdi Hamza, Berkten. Küçüklüğünden beri hasretti Berk Hamza'ya. Aralarında olan yanlış anlaşılmaları çözebilecekler mi? Birbirlerinden mahrum kaldıkları her bir dakikayı telafi edebilecekler mi? Aşk ile yanan iki beden. ...