1 yıl önce..
İri adam koşa koşa karakola girdi. Eli ayağı buz kesmişti.
Kardeşine buna niyetleneni öldürecekti. Dar karakol koridorunu aşıp odaya girdi.
Kız kardeşinin kenarda oturmuş halde buldu.
Yere çömelmiş Ferhatı görünce şaşırdı."Nerde lan o!" öyle bir bağırmıştı ki içerdeki polisler dahi irkmişti.
"Siz kimsiniz beyfendi?" dedi genç uzun boylu bir polis.
İri gencin kız kardeşi koşarak abisine sarıldı.
Yaprak gibi titreyen bedene bir eliyle belini sıkıca kavrayıp kendene çekti.
Abisinin ne kadar deli olduğunu bilen kız çekinerek konuştu.
Eğer durumu çabucak anlatmasaydı abisi yıkar dökerdi etrafı. Ya da nezarete girmenin yolunu bulup o öğretmene zarar verir başını yakardı.
"Abi ders sırasında ödevimi teslim etmek için odasına gittim biraz otur falan dedi sonra bir anda fermuarını açtı ayağa kalktı tam o sırada ferhat abi odaya geldi ve onu dövdü" narin ses derin derin nefesler arasında sonucu sustu.
Kız kardeşi liseye yeni başlamıştı hatırladığı kadarıyla da Ferhat son sınıftı.
Bakışları yerde çömelmeye devam eden genç çocuğa kaydı. Kaşı patlamış elleri ise kime ait olduğu belli olmayan bir kırmızılığa boyanmıştı.
Tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki yerden kalkan genç konuştu.
"Sonra, kardeşini önce eve götür çok etkilendi" dedi.
Cem uysalca başını sallayıp oradan kardeşiyle ayrıldı.
Kardeşini eve götürdü annesine durumu anlattı ve ertesi gün direk okulunu değiştirdi kardeşinin.
Bir hafta geçmişti ve Ferhat'la nasıl konuşacağını düşünüp aklında senaryolar oluşturuyordu.
Berkle yakındı ama hiç Ferhat'a dikkat etmemişti bile. Berkin o kadar erkek kardeşinden nasıl fark edecekti ki.
Elleri cebinde dalgın dalgın yürürken uzaktan gelen Ferhatı fark etti.
Bir anda karnına giren sancıyla orada öylece kala kaldı.
Ferhat üzerinde beyaz gömlek ve tek koluna taktığı sırt çantasıyla yavaş yavaş yürüyordu.
Cemi gördüğünde gülümsedi.
İşte o anda Cem tüm tabularını kırmış karşısındaki bedene aşık olmuştu.
Terleyen avuç içini üzerine sürdü ve karşısında ona yaklaşan çocuğa bakmaya devam etti.
Ferhat aralarında adım kalmayacak şekilde Ceme yaklaştı.
"Eee?" dedi genç çocuk.
"Aa-şey-yani-ben" kendine küfretti iri beden. O hiç susmayan her şeye bir cümlesi olan adam oracıkta kekeleyip sus pus olmuştu.
"Önemli değil abi" dedi Ferhat.
Öfkeden mi hayal kırıklığından mı bilinmez ama ne heyecan ne de kekelemesi kalmıştı."Ne abisi?" yıkılmıştı adeta.
"Önemli değil Cem" dedi bu sefer genç çocuk.
"Ha şöyle ciğerim" dedi cem.
Çocuk güldü, Cem güldü.
Günümüz...
Cem telefonuna uzandı bir süre uğraştıktan sonra istediği şarkıyı açtı telefon ekranını kapatıp masaya fırlattı ve arkasına yaslandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Tüyü
Teen FictionKüçüklüğünden beri nefret ederdi Hamza, Berkten. Küçüklüğünden beri hasretti Berk Hamza'ya. Aralarında olan yanlış anlaşılmaları çözebilecekler mi? Birbirlerinden mahrum kaldıkları her bir dakikayı telafi edebilecekler mi? Aşk ile yanan iki beden. ...