17

864 44 2
                                    

"Yav hadi ev benim sevgilimin evi ya size noluyor oğlum?"

Karşımda dikilen gruba baktım.

"Abi ev eniştemin olduğu için ben kalabilirim" dedi ferhat.

"Ev sevgilimin abisinin eniştesine ait olduğu
için ben de kalabilirim."

Ardından hemen cem ekledi.

Bu sefer bakışlarımı orhanla mehmete çevirdim onlar ise omuz silkip bavullarla üst kata çıktılar.

"Laaa durun en büyük oda bizimmm" cem düşe kalka merdivenlerden tırmandı ferhat da arkasından.

Öfkeden kudurmuş şekilde kendimi koca kanepeye bıraktım.

"Canım kim geldi?" 

Hamza altında gri eşofman üzeri çıplak şekilde karşımda dikilerek masumca soru sordu.

"Ebenin amı"

Uykulu gözlerini üzerimde gezdirdi.

"Hayrola yine formundasın"

Cevap vermek yerine masadaki kumandayı alıp televizyonu açtım.

Rasgele kanallarda gezindim. Hamza bana sokulurcasına  kanepede yanıma  oturdu.

"Hayvanlar koklaşa koklaşa insanlar konuşa konuşa anlaşır" kurduğu cümleyi kafamda tartıp laf mı soktu iltifat mı etti diye düşünecektim ki bundan vazgeçtim.

Kumandayla youtube'ye bağlandım ve şarkıyla ona cevap verecektim ama aklıma hiçbir şarkı gelmeyince sinirle kumandayı masaya fırlattım.

"Neden hamza?"

"Ne neden güzelim?"

Hastaneden bir hafta önce çıkmıştık hamza eve geri dönmemi istememişti nasıl başardıysa da annemi ikna etmişti.

Ben bir miktar para ortaya koymuştum hamza da aynı şekilde yapmış beraber koca bir villa kiralamıştık üç aylığına.

Bir haftadır balayındaymış gibi beraber vakit geçirmiş birbirimizin tenini keşfetmiştik.

Bu süre zarfında sırtım da ayaklarım da kabuk bağlamış ağrısı dinmişti.

Rüya gibi balayımız buraya kadardı.

Hamza cemle konuştuğunda ne kadar engel olsam da konum atmış o da saz arkadaşlarını peşine takıp bize gelmişlerdi.

Bir iki gün kalsalardı iyiydi ama koca koca bavullarla geldiklerini görünce sinir krizi geçirmek elde değildi.

"Ne demek neden?"

İlgiyle beni dinleyen bu yüze daha fazla dayanamadım.

Kolundan tutup ayağa kaldırdım.

İtiraz etmeden beni takip etti.

Günlerdir öpüşmekten ileri gitmemiştik biraz ileri gidip evdekileri kovdurabilirdim belki.

Odaya girdik arkadan kapıyı kilitledim.

Koca bir yatak , beyaz giysi dolabı onun yanında giyinme odası ve tuvalet ile koca banyoyla en büyük oda bizimdi.

En kısa zamanda odamı Ceme gösterip kudurtma planımı aklımın bir köşesine not aldım.

Odayı incelemeyi bırakıp sevdiğim adama döndüm.

Elim yakasında biraz gezindi.

Parmak uçlarımla yakasında geziniyor ara ara uzamış tırnaklarımı sürüyordum boynuyla sırtı arasında bir yere.

Kelebek TüyüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin