Περίληψη:
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΕΒΗ;
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ;
------------------------
«Έχεις μετανοήσει για τα παραπτώματά σου;»
«Δεν το έχω κάνει και ελπίζω να το κάνω όταν τελειώσω την εξομολόγηση. Αν και για να είμαι ειλικρινής, δεν το επιθυμώ.» Αυτή ήταν η αλήθεια της, ήθελε απλώς να τα βγάλει όλα από μέσα της και δεν ήξερε πού αλλού να τα πει. Αυτή ήταν η μοναδική της ευκαιρία.
Ο παπάς κατέβασε τις πυκνές του βλεφαρίδες στο έδαφος, πικραμένος που αυτή η γυναίκα κουβαλούσε ακόμη τον δικό της τον σταυρό. Ποιο το νόημα όσων έζησε και όσων αισθανόταν και πώς άντεχε να γνωρίζει ότι πρόδωσε το ίδιο της το αίμα; «Όλα αυτά τα έκανες για να ικανοποιήσεις ένα καπρίτσιο. Έτσι δεν είναι;»
«ΌΧΙ!» Ο έντονος τόνος της φωνής της ακούστηκε στην άδεια εκκλησία δημιουργώντας ηχώ. «Συγγνώμη, πάτερ» χαμήλωσε και πάλι τους τόνους της, «Από αγάπη. Μακάρι να μπορούσα να του εξηγήσω πόσο πολύ τον αγάπησα. Φταίει που ποτέ μου δεν ήξερα ούτε κατάλαβα πώς είναι η αγάπη, και, όταν το κατάλαβα, ήταν πια αργά.»
Η ώρα της εξομολόγησης για την Κλαίρη έχει φτάσει. Βουτηγμένη στην αμαρτία, ψάχνει την εξιλέωση ή έτσι τουλάχιστον πιστεύει ο πάτερ Φλάβιο που τελεί χρέη πνευματικού. Τα χιλιάδες συναισθήματα και τα γεγονότα που σημάδεψαν τη ζωή της την πνίγουν και θέλει με κάποιον τρόπο να τα βγάλει από μέσα της και να τα μοιραστεί σε ασφαλή για 'κείνη χέρια.
ΈΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ: ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ!
----------------------------
Στο παρόν έργο θελήσαμε να δοκιμαστούμε, να κάνουμε μια βουτιά σε πραγματικές ιστορίες, βγαλμένες από την ίδια τη ζωή, δοκιμάζοντας τα όρια και τις αντοχές μας. Αν κι εσείς έχετε την ανάγκη να δοκιμαστείτε, διαβάζετε με δική σας ευθύνη, καθώς το περιεχόμενο είναι αρκετά σκληρό και εννοείται πως απευθύνεται μονάχα σε ενήλικες. 🔞
*Η ιστορία αυτή θα δημοσιεύεται κάθε Παρασκευή, οπότε το πρώτο κεφάλαιο θα ανέβει αύριο, 11/2/2020.
YOU ARE READING
ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ
RomanceΜια ιστορία γεμάτη έρωτα, μυστικά, ψέματα και αμαρτία, γραμμένη για γερά στομάχια... Την περίληψη θα τη βρείτε στο εισαγωγικό κεφάλαιο. ©2022, Ελένη Αποστολάτου & Ελευθερία Μαυρίδου Το παρόν έργο πνευματικής ιδιοκτησίας προστατεύεται από τις διατάξε...