İNAT

769 30 13
                                    

🌟 Bölüme başlamadan önce, vote vermeyi unutmayalım 🌟

İyi okumalar.

* **

-"Ne diye o siktiğimin bebesiyle bu kadar yakınsın?"

    Okuldan çıkmış, Deniz 'le beraber eve ilerliyorduk. Sınıfta yan yana oturmamıza rağmen, gün boyu hiç açmadığı ağzını şimdi açmıştı.

-"Küfür etme kavalyeme." diye cevap verdim.

-"Kavalyen ha? Birde teklifini kabul ettin öyle mi?"

-"Öyle."

-"Sizden hızlısı mezarda Şahika hanım."

-" Senin kadar hızlı olamayız Deniz bey." dedikten sonra binanın kapısını açıp, hızla suratına kapattım.

-"Şahika nerelerdeydin sen? Dün niye haber vermedin?" eve girer girmez sorguya çekilmenin sıkıntısıyla ofladım.

-"Anne, inan hiç bunları konuşacak havada değilim. Gelme üzerime."

-"Niye ne oldu, anlat bakayım?" dedikten sonra kollarını önde birleştirip, önüme geçti.

-"Önemli birşey değil. Balo için elbise bakmam gerek."

-"Kızım bunları mı takıyorsun kafana?" dedikten sonra, çantasını alıp içinden cüzdanını çıkardı.

-"Al şu kartı, istediğini al. Böyle şeyler için de kendini üzme birdaha." dedikten sonra elime kartı tutuşturdu.

   - "Seviyorum seni kadın." dedikten sonra yanağına sulu bir öpücük kondurup odama kaçtım.

   Okul kıyafetlerimi değiştirip, pencerenin önünde olan yatağımın üzerine oturdum. Pencereyi açıp dışarıyı izlerken, telefonuma gelen mesaj bildirimini duyduğumda telefonuma uzandım.

Cenk :

Nasılsın? Yarın gelip seni alayım mı? Elbise seçmene yardımcı olurum.

   Mesajı okuduktan sonra böyle şeyleri, hep Deniz 'le beraber yaptığımızı fark ettim.

  Alışverişe birlikte çıkar poşetleri de ona taşıtırdım. Giydiğim kıyafetleri dener, yorum yapmasını dinlerdim. Tabi Deniz açık olan kıyafetleri hep elerdi.

Şahika :

Olur.

  Kısaca verdiğim cevaptan sonra, bir ses çıkmamıştı. Tekrar yazmak için telefonu açtım.

Şahika :

Konum atmamı ister misin?

Cenk :

Gerek yok. Oturduğun yeri biliyorum.

Şahika :

Nerden biliyorsun?

Diye sorduğumda şaşkındım. Bu çocuk beni takip felan mı ediyordu?

Cenk :

Ben seninle ilgili herşeyi bilirim :)

   Mesajı gördükten sonra telefonu kapatıp kendimi yatağa attım. Yarının haftasonu olması sevinciyle güzel bir uyku çekecektim.

* **

-"Şahika, kızım arkadaşın gelmiş." sabah uykumu bölen sesle uyanıp, hemen saate baktım.

   Saat daha sabahın 9 uydu. Kim bu saatte gelen lüzumsuz diye söylenirken, annem odanın kapısını açtı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZILIN MAVİSİ +18 (Askıda) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin