----------------------------------------
Bismillahirrahmanirrahim
PRE-ORDER KOMBO PUJAAN AHA
Tarikh Pre-order:
10/02/22 hingga 25/02/22Batch pre-order yang pertama telah dibuka. Pastinya harga lebih murah, berbaloi dan menarik 😍
Apa yang menarik? Jom Miss Aha perkenalkan untuk first batch (10.02.22 - 15.02.22)
Kombo 3 BUKU + 3 EBOOK = RM 150 SM / RM 175 SS
Kombo 3 BUKU = RM 85 SM / RM 110 SS
KOMBO 3 EBOOK KOMPILASI HERO AHA = RM 65
KOMBO 2 BUKU = FREE POSTAGE SM / + RM 15 SS
Apa yang lagi BEST 👀
Beli satu buku pun free postage seluruh Semenanjung Malaysia untuk FIRST BATCH SAHAJA‼️
Manakala untuk e-book pula, harga biasa iaitu RM 25 sahaja.
Wah menarik bukan. Tak rugi pun 🎉😍 sebab jimat banyak masa first batch ni.
Batch seterusnya harga akan lain tau. Jadi, Mari dapatkan sekarang! Semua cerita sangat wow, inspirasi dan ada pengajaran. In sya Allah.
Cenggini 👍👍👍 memang layan
Untuk Pembelian boleh terus hubungi kami di facebook atau whatsapp kami di :
www.wasap.my/601111421801/KOMBOPUJAAN
------------------------------------------
Assalamualaikum, Alhamdulillah pre order Luqman sudah dibuka 🥰
RM35 (sm) RM38 (ss)
Freepostage (sm) RM8 (ss)Ini khas untuk batch pertama, iaitu untuk sesiapa yang tempah bermula semalam sehingga 15/2/2022. Selepas 15/2 postage tak free lagi tau. Jadi kena cepat-cepat grab. Link nombor telefon penerbit saya dah letak di profile saya.
Pre order akan dibuka sehingga 25/2/2022. Jadi ada masa yang cukup lama untuk berfikir dan menimbang tara nak beli atau tidak. Boleh kumpul duit. Cuma dalam tempoh itu harga akan semakin meningkat.
Untuk yang nak beli dengan saya pula. Saya minta maaf, saya buka jualan di instagram dan telegram sahaja. Sesiapa yang follow instagram atau masuk ke channel telegram saya, dapatlah sama-sama berebut semalam. Jadi, kalau nak jadi orang terawal dapat tahu, memang kena follow saya di instagram atau boleh masuk ke channel telegram saya. Link semuanya di profile saya.
Terima kasih untuk semua yang menyokong 🥰 Semoga lebih banyak kebaikan tersebar melalui naskhah kecil ini.
YOU ARE READING
LUQMAN ANNASAIE 1 © (TERBIT)
Spiritual||||||||||||||||||||||| Ini bukan kisah wali Allah. Bukan juga kisah imam muhaddis. Hanya sekadar sebuah kisah tentang pemuda yang mendambakan syurga. Syurga ibunya dan syurga akhiratnya. Saat hakikat diri ditolak oleh sang ibu, maka hanya tuhan...