Zaviazal mi oči aj ruky takže som nevidela kam sme išli. " Hajzel jeden." Cítila som ako sa na mňa pozrel a zatiaľ niekde zaparkoval. " Zopakuj to." Priblížil sa k môjmu krku. Nabehli mi zimomriavky na krku. Neodpovedala som mu. " Neboj sa. Zopakuj to." Ani som sa nepohla. Nič som nevidela takže som ani nevedela kam pozerá a čo robí. Zrazu vystúpil z auta. On ma nechá v aute? Zrazu sa otvorili dvere na mojej strane a pomohol mi vystúpiť z auta. Dal mi dole už šatku z očí. Vyzerá to že sme uňho doma. Vošli sme do obrovskej vily. Jungkook ma chytil za boky a odviedol ma do nejakej miestnosti. Nemala som na výber.
Sedela som tam na posteli už niekoľko hodín. Bola som tu zamknutá a nevedela som čo robiť. Mala som veľmi pekný výhľad von. Postavila som sa k balkóne, ktorý bol bohužiaľ zamknutý a pozerala som sa na záhradu. Až teraz som si všimla že na záhrade mal bazén. Chcela som sa aspoň ísť okúpať do bazéna. Akurát tam išiel Jungkook ale nie sám. Držal sa za ruku s nejakou ženou a spolu išli do bazéna kde sa začali bozkávať. Nechápem prečo ale chcela som tam ísť a celé to zrušiť. Snažila som sa celou silou otvoriť balkón ale nešlo to. Nakoniec sa mi to podarilo. Išla som na balkón. Chytila som sa zábradlia a pomaly som zliezla z neho dole. Skočila som dosť z veľkej výšky ale dopadla som dobre na nohy. Keď už som bola na slobode tak by som sa mohla pokúsiť utiecť. Poobzerala som sa po okolí či si ma Jungkook nevšimol ale on bol moc zaneprázdnený tou ženou takže som mohla v pohode odkráčať domov. Rýchlo som sa snažila niekam prejsť.
Prešla som okolo domu a chcela som zabočiť do druhej strany ale do niečoho som narazila. " Au." Chytila som si nos. Pozrela som sa do čoho som narazila a uvedomila som si že to nebola žiadna vec ale Jungkook. Bol celý mokrý. " Ako si sa dostala von?" Zamračil sa. " Ako si sa sem ty dostal. Veď si bol v bazéne." Prevrátil očami. " Ja som sa pýtal prvý. Kam si sa akože vybrala?" "Ehm... do obchodu pre plavky?" Nervózne som sa zasmiala. Jungkook nadvihol obočie. " No to určite. Keby si chcela plavky tak sa ma môžeš spýtať ale do bazéna aj tak nepôjdeš." " Prečo?" Jungkook mykol plecami. " Neviem." Zamračila som sa. " Choď za tou do bazéna. Nemusíš sa o mňa báť ani nič." Falošne som sa usmiala. " Nie. Budem s tebou." " Nie. Ja tu nechcem byť." " Ale budeš." Odstrčila som ho od seba. " A načo ma tu potrebuješ?" Zamračila som sa ešte viac. " Uvidíš na čo ťa potrebujem." Perverzne sa usmial. " Ty perverzné prasa. Ja nebudem nikoho hračka." Chcela som mu dať facku ale on sa uhol. Pozrel sa prekvapene na mňa. " Takže ty takto." Priblížil sa viac ku mne ale ja som hneď cúvla. Oprela som sa o stenu domu. On dal ruky k mojej hlave takže som nemohla utiecť. Nenápadne som sa pozrela na jeho telo. Mal ho tak dokonalé. Bolo vidno že cvičí. Priblížil sa tvárou trochu ešte bližšie. Zabudla som ako dýchať. " Si dokonalá." Pobozkal ma. Ostala som trochu v šoku. Jazykom si vypýtal vstup do mojich úst. Hneď som povolila. Nechala som sa uniesť. Nikdy som sa takto pri nikom necítila. Po chvíli sme sa od seba museli odtrhnúť kvôli nedostatku kyslíka. Pozrela som sa mu do očí. Obidvaja sme boli zadýchaní. " Nepôjdeme si teda trochu zaplávať?" Mrkol na mňa Jungkook. Prikývla som.
Začal ma ťahať smerom do bazéna. " Počkaj! Veď ja nemám plavky." Jungkook sa zasmial. " Načo? Budeme tam len my dvaja." "To sa mám akože kúpať v spodnom prádle?" Jungkook sa pousmial. " Môžeš aj bez neho." Skočil do bazéna. Nechcela som byť pred ním bez oblečenia. Ostala som stáť pred bazénom. Jungkook sa na mňa pozrel a nadvihol obočie. " Veď poď sem." Usmial sa. Mal veľmi pekný úsmev. Nad čím to rozmýšľam? Uniesol ma. " Keď to nespravíš sama tak ti s tým pomôžem." " Však dobre už idem." Rýchlo som sa dala do spodného prádla a skočila som do vody. Jungkook ma celú dobu sledoval. Pozrela som sa naňho. Keď mal mokré vlasy tak bol ešte krajší. Priplával ku mne a zase ma pobozkal. Falošne som sa naňho usmiala. " Ja nie som tvoja hračka a ani nikdy nebudem." Jungkook sa zasmial. " Mýliš sa Nam-ra. To ty už dávno si."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BLACK ROSE / j.jk
ФанфикNevedela som zabudnúť na večer kedy som ho spoznala. V ruke som držala papierik, ktorý mi včera dal do ruky. Bola na ňom nakreslená čierna ruža. Bolo na ňom jeho telefónne číslo. Nevedela som že jeden hovor mi zmení celý život a už nikdy nebude taký...