WEED

64 8 0
                                    

Došli sme do Jungkookovho domu. Jungkook mal pravdu. Jimin nás tam čakal. Sedel tam v kresle a v ruke mal pohár whisky. Hneď ako ma zbadal, tak sa pousmial. " Myslel som, že už sa tu neukážete." Jungkook ma potiahol k sebe. Zrazu sa mi nahol k uchu a pošepkal mi. " Choď si hore pre plavky. Pôjdeme si trochu zaplávať." Moc som nechcela ale mám pocit, že som nemala na výber. Nakoniec som išla do mojej izby sa prezliecť. 


Jungkook POV:

Nam-ra odišla sa hore prezliecť. Hneď ako zašla tak som sa zamračil na Jimina. " Čo tu chceš?" Jimin sa zasmial. " Ty dobre vieš. Prosím nerob sa, že v ničom nemáš prsty. Zatiaľ to ešte nikto nezistil ale to je nuda. Potrebujem byť v novinách." Zamračil som sa. " To teda nepotrebuješ. Potrebuješ, aby sme mali problémy s políciou?" Jimin sa napil. " Nudí ma to. Potrebujem si nájsť novú obeť." Zasmial sa. " Nechcem s tým nič mať spoločné." Jimin prevrátil očami. " Prečo si taký nudný? Trochu si užívaj život. Všetko som aj tak spravil za teba a ty sa ešte nad nimi zľutuješ a spravíš im tu toto." Ukázal na čierne ruže na ktorých bola krv. " Aj tak nemáš na výber a spravíš to. Je ti to jasné?" Zasmial som sa. " No to určite. Už ma do týchto hnusov neťahaj. Ja to nechcem robiť." Jimin si vytiahol z vrecka cigaretu alebo skôr marihuanu a zapálil si ju. " Nechápem prečo tebe otec dal gang keď nedokážeš ani nikoho zabiť. Chceš?" Podal mi marihuanu. Potiahol som si. " Keby ho tebe dal tak by už ten gang nebol. Veď by si všetkých do jedného pozabíjal a všetkých by si poštval proti sebe." Jimin znovu prevrátil očami. " Kam vlastne odišla tá kráska? Ako sa volá? Alebo vieš čo? Spýtam sa jej to sám." Zamračil som sa. " Ty dobre vieš kto to je." Nepáčilo sa mi, čo mal v pláne. Z neho sa stal asi psychopat. " Nehovor mi, že si sa do nej zamiloval." Zamračil som sa. " Čo ti šibe? Nie. A teraz mi daj pokoj." " Idete do bazéna alebo do výrivky však?" Vystrašene som sa naňho pozrel. Ako nás mohol počuť? " Idem tam ja. Je ti to jasné? Ty si choď za nejakými tvojimi k*rvami je mi to jedno ale nechaj ju na dnes." " Nie." Jimin sa postavil a vytiahol zbraň a priložil mi ju k hlave. " Bolo by zaujímavé túto zbra§ použiť na vlastnom bratovi." Zasmial sa. " Ty si blázon." Jimin sa zamračil. " Tak mi dovolíš sa ísť s ňou okúpať?" Pousmial sa. " Dobre." Jimin sa zasmial. " Vôbec si sa nezmenil."

BLACK ROSE / j.jkWhere stories live. Discover now