JUNGKOOK'S SECRET BROTHER

74 12 6
                                    

Pozerala som sa na moje nové šaty, ktoré som mala na sebe. Musím uznať, Jungkook má dobrý vkus. Jungkook mi dal povolenie, že môžem ísť dole aj bez neho. Pomaly som po schodoch išla dole. Jungkook ma na prízemí čakal v obleku a usmieval sa na mňa. Choval sa ako keby sme boli spolu a pri tom ma uniesol. Nepáčilo sa mi to. Pretvarovala som sa, že mi to je všetko jedno. Nemala som ale moc na výber tak som radšej spolupracovala pretože keby nie, tak neviem ako by to dopadlo. V kabelke som mala schované nožnice, ktoré som našla v stolíku. Len pre istotu. Zrazu niekto začal klopať na dvere. Jungkook sa zamračil a otvoril dvere. " Kook, stále si nevyhodil tie ruže?" Otočil sa na mňa. Bol to nejaký chalan. Jungkook sa naňho zamračil. " Kto to je?" Pousmial sa a prezeral si ma. " Nikto. Čo tu chceš?" On sa zasmial. " To už nie som vítaný v bratovom dome? Veď predsa ešte pred pár rokmi sme boli nerozlučná dvojka." Jungkook má takého pekného brata? To som nečakala. " Vypadni." On prevrátil očami. " Takto sa ku mne nechovaj. Nemáš žiadnu úctu k starším. Rád by som sa s ňou zoznámil." Pousmial sa. Nasucho som preglgla. Dúfam, že nie je ako Jungkook. " Kam idete?" Jungkook prevrátil očami. " Do toho ťa nič." " Ja počkám, kým sa vrátite." Jungkook ma chytil za driek a spolu sme odkráčali von do auta. Jungkook bol nahnevaný ale vyzeral aj vystrašene. 

" Jungkook?" Neodpovedal mi. " On je tvoj brat?" Jungkook sa na mňa pozrel. " Nechcem sa o ňom rozprávať." Už nie je na mňa taký hnusný ako nna začiatku. " Ako sa volá? Koľko máš vlastne ty rokov a koľko rokov má on?" Jungkook zastavil a buchol do volantu. Mykla som sa. " Ešte raz sa ma niečo spýtaš..." priblížil sa ku mne. " a nedopadne to dobre." Nasucho som preglgla. Znovu naštartoval motor. Pozerala som radšej von oknom. Zrazu ma Jungkook chytil za stehno. " Volá sa Park Jimin. Nie je to môj pokrvný brat. Moji rodičia, ešte keď som bol malý, zabili jeho rodičov a potom sa ho ujali. Neboli zlý. Bolo im ho ľúto pretože nemal nikoho. Vtedy som mal asi tak 6 rokov. Dlho mu trvalo kým si u nás zvykol. Potom už zabudol na svoj život pred nami. Stále neviem prečo moji rodičia zabili jeho rodičov. Možno sa nedohodli v nejakom obchode alebo niečo. Vtedy mi to nepovedali pretože som bol ešte moc mladý. Nemal som možnosť to zistiť pretože pred deviatimi rokmi zomreli v autonehode. Práve išli domov zo služobnej cesty keď v tom niekto, nebudem ti hovoriť kto ani nič ťa do toho nie je, môjho otca zastrelil a keďže otec šoféroval, tak narazili do najbližšieho stromu na kraji cesty. Teraz mám 24 rokov a Jimin je o dva roky starší. Jimin si moju mamu veľmi obľúbil a veľmi ťažko zvládal jej smrť." Ostala som prekvapená koľko toho mi povedal. Jeho rodičia boli v mafií? " Prečo nechceš aby Jimin bol u teba?" Jungkook sa na mňa zamračil. " Niečo sa stalo. Nechcem s ním už nič mať spoločné. Dostal ma do veľa problémov." Pozrela som sa na Jungkooka. " Boli tvoji rodičia šéfovia nejakého gangu? Ak hej, tak kto zdedil celý gang?" Jungkook sa na mňa prekvapene pozrel. " Vieš nejako veľa o tomto svete." Zasmiala som sa. Od malička ma zaujímala mafia a mafiánske knihy ale nevedela som že sa niekedy v živote zapletiem s reálnou mafiou. " Môj otec bol šéf. Zdedil som celý gang ja pretože som jeho syn." Jiminovi to muselo pripadať nespravodlivé keďže je starší. 

Celú cestu už sme boli ticho. Ani jeden z nás nevedel ako prerušiť to ticho. 

____________________________________

Je mi ľúto, že som dlho nevydala žiadnu novú časť ale som chorá a stále sa liečim. Dúfam, že tomu chápete. I luv u. Užite si ešte deň. :)

BLACK ROSE / j.jkWhere stories live. Discover now