LIES

50 5 6
                                    

Ako Jimin odišiel s tým divným mužom, som stále rozmýšľala nad tým, čo majú so mnou. Prečo ma nazval Black Rose? Chce mi ublížiť? V hlave mi behali myšlienky ale v tom ma z nich vyrušil Jungkook. Vošiel do mojej izby a sadol si na kreslo, ktoré bolo položené oproti mojej posteli. " Ahoj Nam-ra. Dlho sme sa nevideli." Zamračil sa. Čo to doňho vošlo? " Prečo sa stretávaš s Jiminom?" Postavil sa a začal sa približovať ku mne. " Dovolil som ti to snáď?" Zamračila som sa. " To sa mám pýtať na tvoje povolenie s kým mám spávať?" Sarkasticky som sa zasmiala. Jungkook ma zrazu zhodil na posteľ a dal mi ruky hore, aby som sa nemohla hýbať. " To teda budeš. Už nikdy sa s ním nestretneš, je ti to jasné?" Nepozerala som sa mu do očí. Strašil ma jeho pohľad. Nevyzeral ako on. " Hej! Rozprávam sa s tebou! Je ti to jasné?" Otočil mi hlavu, aby som mu pozerala priamo do očí. Jemne som prikývla. " Takto sa mi to páči." Pousmial sa a potom ma pomaly pobozkal. Moc som nechcela, aby ma bozkával, tak som sa od neho odtiahla. " Vidím koho si si vybrala. Však počkaj keď zistíš pravdu, budeš to ľutovať. Myslíš si, že Jimin v ničom nemá prsty? Ha! To on za všetko môže, čo sa ti deje!" Neverila som mu. Nepočúvala som ho. " Ty si ma uniesol! Tak čo to hádžeš naňho?!" Jungkook sa zasmial. " Ja počúvam iba rozkazy. Moja milá, ak sa s ním budeš zahrávať, tak si v nebezpečenstve." Pousmial sa a potom odišiel. 






Ospravedlňujem sa za to, že nevyšla tak dlho časť. Dala som si na pol roka pauzu od Wattpadu ale myslím si, že som späť a že budem pravidelne vydávať nové časti. Ďakujem. Lof u all. 

BLACK ROSE / j.jkWhere stories live. Discover now