🔞₵Ⱨ₳₱₮ɆⱤ 12

1.3K 117 17
                                    


⚠️SMUT Warning⚠️

This chapter contains mature content such as sexual activities between two boys. Minors skip this chapter and read the next chapter when I update it. Others read at your own risk.

_______________________________________

සවස් යාමයේ ඇඳට වී ඔහේ බලා සිටි දේවින්ද හට තමන්ගේ කම්මැලිකම නැති කරගැනීමට ක්‍රමයක් අවශ්‍ය විය. එම නිසා ඔහු කාමරයේ දොර ලොක් කර නැවත ඇඳට පැන්නේ එම පාලුව නැති කර ගැනීමට ඔහුගේ මනසේ වැඩිම ඡන්දයක් හිමි වුණ කාර්යය සඳහාය. හෙමින් තමා හැඳ සිටි කලිසම ගලවා ඉවත් කළ දේවින්ද ඇඳ මත තිබූ බෙඩ් ෂීට් එකෙන් තවත් සුලු මොහොතකින් සම්පූර්ණයෙන්ම පාහේ නිරුවත් වන යටිකය වසා ගත්තේය.

සම්පූර්ණයෙන්ම තම ශරීරය නිරුවත් කළ දේවින්ද තම කාර්යය ආරම්භ කළේය. තම හදවත සහ ශරීරය යන සියල්ලේම එකම හිමිකරුව මනසේ තබා ගෙන තම වින්දනය ඔහු ලබා ගන්නට පටන් ගත්තේය. වගීෂගේ නම කියමින් කෙඳිරි ගෑ ඔහු සිටියේ තම වින්දනයේ උපරිම මට්ටමට තරමක් ළඟින්ය. නමුත් තම වින්දනය ඔහුට පිට කිරීමට ඉඩක් නොලැබුණේ හදිසියේම ඔහුගේ ඉදිරිපස යමෙක් සිටිනා ලෙසට ඔහුට දැනුන හෙයින්. මෙතෙක් වේලා දෙඇස් පියා සිටි දේවින්ද දෑස් විවර කර බැලුවේ දොර අඟුලු දා තිබියදීත් ඇතුළට පැමිණි හොල්මන කවුරුන්දැයි බැලීමටය.

"ව..වගීෂ?? ඔ..ඔයා මොනවද මෙතන කරන්නේ?? කො..කොහොමද ආවේ??"

"කවුදෝ මන්දා කෙනෙක් මගේ නම කියලා කෑ ගහනවා ඇහුනා. ඒකයි මේ ආවේ බලන්න..මට ඕනෑම තැනකට යන්න පුළුවන් මේ වගේ...හැබැයි ඔයා කතා කරන එක විතරයි මට දුර තියා මනසට දැනෙන්නේ...."

"ආ..ආ..."

"ඉතින් යාළුවා...මාව කීපාරක් දූෂණය කළාද?" වගීෂ කටකොනෙන් සිනාසෙමින් ඇසුවේය. තවමත් දේවින්දගේ ඇඳ ඉදිරිපිට වගීෂ සිටියේ සිටගෙනය.

"ආ..මේ..අයියෝ..ඔයා මට මේක ඉවර කරන්න දුන්නෙත් නෑ..දැන් ඉතින් මන් ඇඳුම අඳිනකන් එළියට වෙලා ඉන්න"

"ඒ මොකටද එළියට යන්නේ...මගේ ඒවත් ඔයා ඇති පදම් බලා ගත්තේ. දැන් මගේ වාරේ."

"හැහ්?"

"මන් ණය තියාගන්න කැමති නෑ. මන් ආවේ ණය ගෙවලා යන්න එක්කමයි. කෝ ඔය අත ගන්න බෙඩ් ෂීට් එකෙන්...කෝ ඉතින් කිව්වම අහලා ගන්නකෝ අත" වගීෂ එසේ කියමින් දේවින්දගේ ඇඳට නැග හෙමින් දේවින්ද අසළට ආවේ මුවඟේ සරාගී සිනහවක් රඳවා ගෙනය. සාමාන්‍ය අයෙකු දුටුවොත් ඔහුගේ හැඟීම් ද ඇවිස්සෙන තරම් සරාගී ලෙස ඉදිරියට ඇදෙනු දුටු ඔහුට තම හදවතින් ම ආදරය කරන දේවින්දගේ හැඟීම් නැවත ඇවිස්සෙන්නට ගත වූයේ තත්පරයකටත් අඩු කාලයක්. බෙඩ් ෂීට් එක තිබියදීම දේවින්දගේ දෙකකුල් අතරට ගිය වගීෂ දේවින්දගේ දණහිසක් මත තම අතක් තබා දේවින්ද දෙස බැලුවේය. දේවින්දගේ හැඟීම් ඇවිස්සී ඔහුගේ ඉවසීම නැති වී තිබෙන මුහුණ දුටු වගීෂට ද කියා ගත නොහී අමුතු හැඟීමක් ඇති වුණි. ඔහු ඒ හැඟීම් වලින් පීඩිත දේවින්දගේ මුහුණ දකින්නට ආසා කළේය.

ł₦₵Ɇ₱₮łØ₦ ✔️Where stories live. Discover now