1 AY SONRA

160 14 9
                                    

Yarin teog sinavi var. Cok heyecanliyim. 1 aydir inekledik resmen. Ama o kadar caliamamiza degecek. İnaniyirum. Su an gece 12:33 . Ve ben hala uyumadim. Cunki bunlari dusunmekten uyuyamadim. Hii bu arada su son 1 ay icinde ogrendiklerimi bilsenizz... Kerem , Nehir'i ( Gamze'den sonra en yakin arkadasim) seviyormus. Off askini ilan etmis kiza.Nehir'de ben uzulmeyeyim diye soylememis bana. Bende Kerem'le konusurken Kerem dedi. Resmen depresyona girdim lann. Kerem'le konusmadim . Kerem "neden konusmuyorsun benimle ? Benim yuzumden mi " diye cesit cesit sorular sordu.Bende "hayir,senle ilgisi yok " desemde inanmadi ama cok da ustume gelmedi. Her neyse bunlari dusunmemek en iyisi . Yarin BÜYÜK GÜN.İnsallah guzel gecer .
------U------Y-----U------Z------U-----M------
Sinav muthis gecti.Darisi yarina insallah.Matematikten vuyuk ihtimalle 3 yanlis ,turkceden 2 ynlis, dinde full. Cunku dershanede hocalarla kontrol etmistik. diger arkadaslariminkiler de benimkiler gibi.Yarin da fen,inkılap ve ingilizce var. İnsallah yarinkiler de guzel gecer. Ben bunlari dusunurken arkamdan gelen Kerem'in sesiyle irkildim.Bana sinavimin nasil gectigini felan sordu.Oyle konuatuk iste. Tabi ben artik arama mesafe koydum. Ama ozluyorum onla sabahlara kadar konustugumuz gunleri.:( Yapacak bise yok. Ona alismamam lazim.Beni sevmeyen biri icin degmez demi? Su an yanimda Gamze var . Cunku Gamze bugun bizde kalacakkk. Ailesinden zorla izin aldim . Keyfini cikartmaliyiz.Diger kizlari da cagirdim . Bizim evde kizlarla pijama partisi yapacagiz.Su an evdeyiz ve kizlarla Cikilatali piding yapiyoruz . Gamze markete gitti abur cubur almak icin . Ailem evde yok. Teyzemgile yolladim onlari . Kizlarla rahat rahat oturalim diye.
-----U---Y----U----Z----U-----M------
Ohh bee. Sinavlarda bitti . Artik rahatiz . Bugunku sinavda guzel gecti . Toplam en fazla 25 yanlis olur. Her neyse . Sinavdan sonra bizim grupla ilk cafeye gittik sonra da su savasi yaptik . Muthisti yaa. Sirilsiklam olduk resmen. Su an odadayim ve wattpaddan yine ikizleri okuyorum. Ama uykum var ve ben uyurumm.

ARKADASLAR KOTU YAZİYOSAM SOYLEYİN LUTFEN ! ARTİK VOTE SİNİRİ KOYUCAM . +2 DE YENİ BOLUM GELİR . LUTFEN YORUM YAZİN . SİZİN İY VEYA KOTU YORUMLARUNİZ ONEMLİ BENİM İCİN. NEYSE YİNE COK KONUSTUM. OPTUM BYSS ;*

UYUZUMMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin