YENİ YİLL :-)

107 9 2
                                    

Sabahleyin annemin "merveeee kalk gızzz" demesiyle uyandom.Sonra banyoya gecip isimi hallettikten sonra formami giydim Bu arada devlet okuluna gidiyorum.Kahvaltidan sonra okula gittim. Yilbasi yaklastigi icin cekilis hazirliklari baslamisti sinifta.Ogle arasinda cekilisi yaptik.Ben Kerem'e aliyorum Kerem'de banaa. Vay bee tesadufe bak. Hayat artik bbana kı*çindan baska yerlerden kiyak yapiyomis.Valla kiyamet alameti.Hadi hayirlisi.Hediyeler haftaya gelicekmis.Gamze 'de Berk'e aliyor.Bu arada Gamze'nin sevgilisi var .2 yillik hemde . Valla ben de is yok. Nihayet okul bitti. Gamze'yle 2 saat sonra bulusup hediye alicaktik. Eve geldim formami cikardim sonra yemek yedim falan.2 saat sonra bulusacagimiz yere gittim. Gamze'de saolsun canim ya cok bekletmedi. Ben saat almayi dusunuyodum.İlk saatciye gittik . 1 tane begendim tam onun tarzi.Siyah kordonlu hafif saat olan yeri buyuk . Fiyati da uygun olunca- aldim. Gamze saatlere bakti begenmeyince biz de fanatik FENERBAHCELİ oldugu icin Berk lisansli bir forma aldik. Sonra ustumuze 1-2 bise aldik. Bir cafrye gecip oturduk birer milk shake aldik.İctikten sonra evee gitmek uzere vedalastik.Eve geldigimde annemle abime aldigim saati gosterdim.Biz konusurken babam grldi.Yemek yedik,meyve yedik. Ben odama gectim.Hediyeyi paketledim . Ustune de kucuk bir not yazdim."UYUZ NİCR YİLLARA KULLAN . TAKMAZSAN BOZUSURUZ ONA GORE :-)
FİSTİGİNDAN :-)
Sonra odevlerimi yaptim.İsim bittikten sonra dislerimi fircalayip yataga roket hizinda giris yaptim.Wattpaddan ikizleri okuduktan sonra uyudumm..
BEN DAYANAMADİM 2 BEGENİ OLDUGU HALDE YAZMAK İSTEDİM. İNSALLAH BEGENİRSİNİZ OLMAYAN OKUYUCULARİM :-). ARTİK 1 HAFTA 1 AY SONRA GİBİ YAZİCAM CUNKU YAZACAK KONU BULAMİYORUM. NEYSE OPTUM BYSS... ;*

UYUZUMMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin