Kendini affettirme cabalari

100 4 1
                                    

Multide Merve'nin kampa giderken giydigi kiyafet var canlar :-)

Sabahleyin kalktigimda annem kahvaltiyi hazirliyrodu.Hemen rutin islerimi halledip formalarimi giyip kahvaltiya oturdum.Kahvaltida anne ve babama kamp oldugunu siyledim.Oblarda gidebilecegimi soylediler.Kahvaltidan sonra anne babama ve tabikide abimin yabnagindan kocaman opup disari ciktim.Okula geldigimde Gamze'yle biraz konustuktan sonra hoca geldi . Dersin sonunu zar zor getirdik. O kadar sikiciydi ki anlatamam. Tenefuste kamp parasini Gamze'ye verdim. Kerem'e vermesi icin.O parayi verdikten sonra kantine indik.Cikolata felan aldik.

-----------------------

Nihayet okul bitmisti. Gamze'yle cikista avm'ye gittik. 1-2 parca bise aldiktan sonra yemek yedik.Biz yemek yerken Kerem de geldi yanima oturdu.Cook aptallik etmis kendini affedecekmisim oyle soylememeliymis ve daha bir cok sey.Gamze de kitap alicaktim ben yaa diyerek yanimizdan ayrildi. O gidince Kerem ozur diledi felan kendini affetmem icn ne yapmasi gerektigini delan sordu ama ben konusmadim hic.Ben konismayinca daha cok ozur diledi.Ben de mecburen susmasi icin" tamam affettim oldu mu? " diyince derin bir ic gecirdi." seni seviyorum hemde tahmin edemeyecegin kadar. " diyince biraz sasirdim dogrusu. Enterasan....
O oyle deyince bende sadece kuru kuruya " bende" dedim.Galiba o da sasiridi cunku tek kasini kaldirarak bana acayiipp tatli bir sekilde bakti. Neyse o da yemek aldi beraber yemek yedik . Sonra Gamze'yi aradim. O da gelince hep beraber kalktik.Eve gelince olanlari abime anlattim.Sasirdi biraz oyle bir sey yapacagini tahmin etmiyordu herhalde.İste sonra beraber pes oynadik.Yemekten sonra valizimi hazirladim.Gamze'yle konustuk biraz.Sonra yarin giyecegim kiyafetleri hazirladim.(multi de ).Watpadd den ikizleri pkuduktan sonra kendimi uykunun kollarina birakiverdimm......

Arkadaslar bu bolum kisa oldu ama internet sikintim var bugun atabilirsem yb atacagim biraz voteleyin yaa. yazasim gelmiyor artik. :(

UYUZUMMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin