Sabahleyin kalktiginmda yanimda Gamze yoktu . Hemen kalkip odalara baktim.Gamze kalkmis , usutunu giyinmis , hatta kahvalti bile hazirlmis bana. Canim ya :-).BendeGamze'ye gunaydin dedeikten sonra hememn banyoya girip islerimi hallettikten sonra formami giyoip Famze'nin hyanina gectim.Kahvalti yaparken mektubu nasil verecegimizi konustuk. Kerem tenefuse ciktigimnda sinfi bosalticaz sinra cantasina koyacahiz. Kahvaltidan sonra okula gittik.Okula geldigimde Kerem gelmisti.Biraz konustuktan sonra sinifa gectik.2. derdin tenefusunde sinifi bosaltip Kerrm'in kitaplarinin arasina koyup hemen bahceye gectik.Zil caldiktan sonra sinifa gectik . Nihayet dersler bitmisti . Eve geldigimde hemen telefona sarildim.Biraz ytakildiktan sonra odevlerimi yapmaya koyuldum.
KEREM'İN AGZİNDAN
Eve geldigimde rutin islerimi hallettikten sonra yemek yedim.Odevlerimi yapmaya baslayacagim sirada kitabimin canrtada kaldigini farkedip kardesim Nisa'ya(6 yasinda) getirmesini soyledim. getirdikten sonra derslerimi yapip bitirdim.Tam kitaplarimi toplarken kitabimin arasinda mavi bor zarf gordum ama ici bostu.Kitabin diger sayfalarinada baktim ama bir sey yokti.Neyse Berk'in oyunlaridir diye dusunip yemek yemeye gittim . Yemekten sonra Nisa boyamadina yardim etmemi istedi.Biraz yaptiktan sonra saate baktim.Saat tam 9.36'ydi. Vakit cabuk geciyor yaa.Neyse ben Nisa'ya uyuyacagimi soyleyip odama gittim.Dislerimi fircaladiktan sonra Berk'e mavi zarfi kendinoin koyup koymadigini sordum .O da yok ya felan dedi.Bende tabi iyice merak ettim ama gece gece ne yapabilirim ki .Neyse ya bosver Kerem .Ne olmus olabilrdiki icnde en fazla ask mektubu.O da bana bu tiple mi gelecek.Pehh!. Neyse fazla sacmaladim vem yatayim ya demi .
-----U----Y---U---Z---U----M----
Merve'nin agzindan
Sabah kalktigimda saat 8.38 di . Hemen kalkip elimi yuzumu yikadiktan sonra formami giydim.Annem de uyuyakalmis.Hemen ayakkabimi giyip kosa kosa okula gittim.Okula ulastigimda 1. detsin ortalarindalardi .Tabikide sinifa gitmedim.Zaten yok yazmistir hoca.Kantine gidip simit-ayran aldim.Oturdum bir masaya onlari yedikyen sonra ben tam sinifa giderken zil caldi.Gamze telefonumu caldirmis caldirmis ben acmayinca merak etmis. Ne bilim ya telefonuma mi bakiyom ben her dakika .Her neyse.Cantami siraya koyduktan sonra tam Gamze'yle disari cikarken Kerem "Merve bise konusabilir miyiz ? Benle ilgili." deyince aha kesin okudu mektubu.Neyse bende Gamze'ye gitnesini soyleyip Kerem'in yanina gittim. Kerem "Dun odevimi yaptijtan sonra kitaplarimin arasindan acik mavi bir zarf buldum ama bostu . Berk'in oyunlrimdandir diye dusundum.Gece yatmadan mrsaj attim . O da yok felan dedi.Icindeki olani merak ettim.Icinde sence ne vardir?"
" Bilemem ki Uyuz.Ben mesela seni seviyor olsam mektup yazardim. Bence ask mektubu olabilir amakimin yazdigiypa ilgili hic bir fikrim yok . Bence takma kafana .Belli ki senle oyun oynamak istiyolar" dedim . Ya annesi bulduysa mektubu ya da ablasi off Allah'im nolur ablasi bulmus olsun . Zaten onun bana Minik cadi dedigini benim ona iuyuz dedigimi sadece Berk ve Gamze biliyor. Kerem'e baska bise sorup sormayacagini sorduktan sonra Gamze'nin yanina ucarak gittim desem yeridir . Olanlari anlatinca biraz sasirdi ama bise olmaz dedi.--------U---Y---U---Z----U----M------
Nihayet dersler vitmisti.Eve gidince yemek yiyip odevlerimi yaptim.Sonra biraz wattpad dan ikizler'i okuduktan sonra dislerini fircalayip uykunun kollarina kendimi biraktim.ARKADASLAR BOLUM GEC GELDI AMA TEOG SINAVIM VARDI . ONDAN DOLAYI YANI. OKUYUP OKUMADIGINI OGRENMEM ICIN BIRAZ CABA SARFETSENIZ MESELA +5 VOTE DE GELIR BOLUM DESEM GELIR MI VOTE .
NEYSE COK UZATTIM HADI EYVALLAH :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUMM
Novela JuvenilMerve 8. sinif ogrencisi ve onun ilk ve tek platonik aski Kerem.Gelecekte onlari ne bekliyor ve en onemliside aralarinda ask gececek mi ? Kerem cocukluk askindan vaz gececek mi? Merve askini itiraf edecek mi ? Bunlarin cevabini bulmak istiyosan kita...