Sabahleyin annemin o tatli sesiyle uyandim.Kalki rutin isleri hallettikten sinra ailece cok guzel bir kahvalti yaptik.Kahvaltidan sonra okula gitmek icin ayakkabilarimi giydim.Okula geldigimde bixzim tayfa mezuniyet isini konusuyolardi. onlara gunaydin dedikten sonra ben. de muhabbete katildim.Mezuniyet icin bir kafe tutmayi dusunuyolarmis . 2 sinif kutlayacagimiz icinn orta buyuklukte olmasi yeterliydi.Pasta kurabiye vs. icinde pastaneyle konusulacakmis.Tam biz kizlarla elbise isini konusacaktik ki hoca geldi.
Dersler neden bu kadar sikici olmak zorunda yaa.4 Ders bana 1 gun gibi gelmisti.Nihayet ogle aras bolmustu.
Kizlarla elbise isini konusurken Kerem yanima gelip "duydum ki benimle dans edicekmissin.Elbisen hango renk ona gore papyon alicam da ;)" Ama sen boyle yapma cok tatli oluyosun yaa. Bende " aaa! Oylemiymis ya hic haberim yok " dedim .O da "oyle oyle " Dedi. Bende sadece gulumsemekle yetindim.Lan bana dans teklifi etti ya. Hem de Kerem hani sevdigin cocuk var ya o o.Oh! bugun kimse benim morelimi bozamazz. :-D. Neyse...
Dersler bitti.Gamze'yle kiyafet almaya gittik. Mezuniyet icin deil tabiki.Gunluk giyecek felan. Lcw waikiki , defacto , blue jeans , rodi mood vs. vs. magazalara girdik ben 2 tane lakos -dogru mu yazdum :/- aldim. Aralrinda mor ve pembe cizgiler var. Gamze de 1 tane ispanyol paca pudra pembesi pantolon ve aksesuar frlan aldi
Sonra vedalasip eve geldim.Annem yemegi hazirliuodu. Ona yardim ettim sonra babam geldi . yemek yedik sonra ben.odaya ciktim .Odevlerimi yao
ptin felan filan sonra kendimi uykunjn kollarina birqktimARKADASLAR TMM VOTE SİNURİ KOYMİCAM AMA BARİ YORİM ATİN İYİ KOUTU ELESTİRİYE ACİGİM
AMA HAKARET EDİLİRSE DE TRPKİMİ KOYARİM GYANİ :-) ..ZNEYSE BY.S.S.S
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZUMM
Teen FictionMerve 8. sinif ogrencisi ve onun ilk ve tek platonik aski Kerem.Gelecekte onlari ne bekliyor ve en onemliside aralarinda ask gececek mi ? Kerem cocukluk askindan vaz gececek mi? Merve askini itiraf edecek mi ? Bunlarin cevabini bulmak istiyosan kita...