Finall

78 5 0
                                    

"Yeter artik yaa. Biktim usandim artik olmuyor bu iliskiyi kurtarmak artik zorlasti istemiyorum seni anlamiyor musun haa? Artik yeter bitti istedigin bu muydu? " diye bana bagirdi Kerem.Soylediklerini idrak etmeye calisiyordum.Ben ne yaptim ona .Goz yaslarimi umursamayarak konusmaya basladim.
" Noluyor ya ne yaptim ben sana . Guvenmedim mi? Bana guvenmeyen sensin . Lan daha gecen gun diyordun seni birakmayacagim diye .Simdi ne oldu ne degisti sevgin mi azaldi yoksa, yoksa baskasi mi var . Her neyse su koskoca 5 ayi yok sayiyosun ya yaziklar olsun."

"Sorun sana guvenip guvenmemem degil aslinda.İkimizde farkli liselerde okuyoruz .Ve bu artik sıkıyor . Merak etme bu gecen 5 ayi uzun uzun.dusundum Evet , belki ikimizinde hatalri oldu ama ikimizde bu gune kadar sabrettik artik . Olmuyir sabredemiyorum. Neyse ya fazla ciddi konustum. BİTTİ TAMAM Mİ BİTTİ BİR DAHA ARAMA BENİ KARSİMA CİKMA MESAJ ATMA ORTSK ARKADASİMİZ OLMASİN MESELA CUNKU DAYANAMAM OLMAZ TAMAM Mİ ? "

" Tabi her sey senin icin kolay sirf farkli liselerdeyiz diye boyle yapiyorsan NE HALİN VARSA GOR SEN İSTEMİYORSAN UZATMAYA GEREK YOK BİTTİ OLDU MU ? İSTEDİGİN OLDU . BENDEN SONRAKİ HAYATİNDA BASARİLAR." diyerek cafeddn hizli adimlarla ciktim hemen abimi aradim -abimin okulu bitti- sahile gelmesini istedim.Hizli adimlarla sahile dogru ilerledim.Sahile geldigimde abim her zaman ki oturdugumuz bankta beni bekliyordu.Kosarak yanina gittim ve boynuna doladim kollarimi.Oyle 10 dakika durdugumu soyleyebilirim. Ona olanlari anlattim uzulmemem gerektigini soyledi durdu.Hakli bi yandan da ne soyleyebilirdi ki . Sahilde 2 saate yakin oturduk.Agladim.Hickira hickira... Dusundum neden boyle yaptigini , hatalarimi daha dogrusunu onun hata olarak gordugu seyleri. Ben boyle dusunuren abimin elinde 2 pamuksekerle bana dogru geldigini gordum. Ne ara kalkmisti yanimda . Her neyse abim elindeki pamuk sekerin birini bana verdi. Ele aldigimmda onla yediGm zaman geldi aklima. Yine,yine ve yine agladim. Abim usteLemedi hic . Pamuk sekerlerimiZ bitince eve dogru usul usul ilerledik.Eve geldigimde direk banyoya girdim.Banyo yaptiktan sonra Gamze'yi aradim olanlari anlattim biraz daha konustuktan sonra uyuyacagimi soyleyip konusmayi sonlandirdim.Aslinda uyumak istem8yordum. Bu yuzden aldik elime kagit.kalemi basladim yazmaya olanlari ;
Bugun 2 yildir sevfldgim adam ayrildi benden.Pardon adam dedim.Yanilmisim.O beni sudan sebeplerden dolayi aglatacak bir serefsizmis.Vazgecmek istiyorum olmuyor.Cocukluk askim.Uyuzum Hayatim.Herseyim di o benim ama o beni hic bir seyiymis gibi elinin tersiyle kullanilmis bir kagit gibi atti.Unutmaliyim onu daha onume kimler cikacak bilmiyorum tamam belki ayrildik ama kaderimde o yaziyodur Allah bizi yine bulusturur . Her neyse ....
. Artik sadece aklimda adin kaldi.Onu da unuturum merak etme . Git uzaklara gorukme goZume mesela dayanamam gelirim atlarim boynbuna sonra sen kizarsin bana beni yine aglatirsin.

Artik benim uyuzum degilsin Kerem.Git sana uyuzum diyecek baska birini bul.Ama ben geciririm icmden uyuzum diye usulca Belki benden daha az sever seni ama unutma uzme onu belki benim kadar guclu degildir.Kaldiramaz bu yuku . Her neyse ...

Hoscakal Uyuzum .....

Bu yazdiklarimi okurken tekrr tekrar yine agladim.Ben tam yatagima gecerken abim geldi yanima . "Beraber uyuyalim mi ? " diye sorunca bende hayir diyemedim.Ne zaman koyltu bir olay yasasam abim yetisirdi imdadima. Sanki o olmasa yasayamayacak gibi hissederim kendimi...

Ve sonn beni coook uzdunuz yukledigim son 2 bolumu kimse okumamis alslinda direk kitabi silecektim ama final yazmaliyim diye dusundum her neyse bir dahaki hikayemde daha iyi yazacagima inaniyorum.Yazin jkurguyu kaba taslak hazirlayacagim . Sonra da yayimlayacagim. :-)

UYUZUMMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin