+30 yaş üstü.
•
Gülümseyerek Tolga'nın yanına oturup eğilerek,telefonuna bakıp mesajlarını okumaya başladım.
İki aydır konuştuğu Sayit'le dışarı çıkıp buluşmak için randevu ayarlıyordu arkadaşım.
Kolumu Omzuna atıp "Sence iki ay çok az değil mi kanka?Birde evine davet ediyor baksana."dedim emin olamayarak.
Tolga hızlı hızlı telefonda bir şeyler yazıp,ela gözlerini bana çevirdi. "Niye erken olsun ki Zamir?İnsanlar bir haftada evleniyor canım.Hem kötü birine benzemiyor,baksana doktor birde."dedi beni ikna etmek için konuşarak.
Ne kadar içime sinmesede,kafamı tamam anlamında salladım"Ne zaman gideceksin buluşmaya peki?"dedim.
Gülümseyip telefonunu kapatarak bir kenara bıraktı. "İki-üç saate hazırlanıp çıkarım.Ay Zamir,çok heyecanlıyım.Uzun zamandır ilişkiye girmiyordum biliyorsun.Hele ki böyle yakışıklı ve iş hayatı başarılı biriyle olmamıştım."
Sesinden ne kadar heyecanlı olduğu belliydi.Gülerek göz devirip "Daha önce sadece sikişmek için birileriyle randevuya çıkıyordun.Şimdi ciddi bir ilişki yapmana sevindim."dedim.
Kafama eliyle vurup "Ne o?Senin gibi bakir mi kalsaydım?"dalga geçti.
Oflasamda,güldüm bende.
"Kahve yapacağım,sanada getireyim mi?"dedim salondan çıkmadan hemen önce.Tolga"Olur.Sade olsun."diyince, ona tamam diyip kahve yapmak için mutfağa geçtim.
Tolgayla 3 yaşımdan beridir arkadaştık.İkimizde aileleri tarafından istenmeyip,yetimhanede büyüyen çocuklardık.Biz birbirimize hem anne,hem baba,hemde kardeş olmuştuk.Liseyi bitirir bitirmez, kendimize bir ev tutmuş ve hem çalışıp hemde okumuştuk.
Çok kötü zamanlarımız olmuştu,günlerce aç kaldığımız bile olmuştu ancak işleri yavaş yavaş yerine koymuş ve kendimize ait küçük bir lokanta açmıştık.Zaten ikimizde gastronomi okuyorduk ve hayalimiz bir gün yurt dışına kadar açılmaktı.
Tolgada,bende kendimizi bildik bileli erkeklerden hoşlanıyorduk.Ancak birbirimize asla o gözle bakmaz,bakamazdık.Kan bağımız olmasa bile biz kardeştik,aileydik.
Tolga benim aksime hareketli ve renkli bir seks hayatına sahipken,ben 25 yaşında hala bakirdim.
Aslında bende artık bir ilişki yaşamak ve birini hayatıma almak istiyordum ancak nasıl yapacağımı bilmiyordum.
Kahveler hazır olduktan sonra salona geri döndüm ve gülerek telefonla mesajlaşan Tolga'nın yanına oturup kahveleri masaya bıraktım.
Tolga dudağındaki gülümsemeyle bir anda ayağa kalkıp "Ben gidip duş falan alayım,hazırlanayım."dedi ve benim cevabımı beklemeden koştur koştur odasına gitti.
Gülerek kafamı iki yana sallayıp "Kahve?" diye bağırdım.
"Sonra içerim!"diye geri bağırdı odadan 'm' harfini uzatarak.
Derin bir nefes alarak telefonumu elime aldım ve youtube'a girip gezmeye başladım.Şans eseri rasladığım videonun başlığı dikkatimi çektiği için üzerine tıkladım ve kahvemi yudumlayarak izlemeye koyuldum.
TAM 30 KİŞİYİ ÖLDÜRÜP HÂLÂ DIŞARDA GEZİNEN KATİL.
"Merhaba arkadaşlar,kanalıma hoş geldiniz.Lütfen abone olmayı ve videoya yorum ve like bırakmayı unutmayın.
Bu gün sizelere,tam 20 kadın ve 10 erkeğe tecavüz de bulunup onları farklı şekillerde öldüren adını ve ya yüzünü bile bilmediğimiz bir katilin hakkında konuşacağım .Bu kişi önce sanal ortamdan kurbanlara ulaşıp onlarla sevgili oluyor,sonra kurbanları evine götürüp tecavüz ettikten sonra farklı işkenceler yaparak öldürüyor.Şahıs her öldürdüğü kişinin fotoğrafını çekıp gizli numaradan polise yollarken.Her bir kurbanın bedeninde B.T vs İ.B.K diye bir kod yazıyor,daha doğrusu bıçakla bedenlerine kazıyor.Bu kodların anlamı,ben tanrıyım ve insanlar benim kurbanım,olduğu düşünülüyor.Katilin öldürdüğü cesetlere bile tecavüz edip,videosunu çekerek polise gönderdiği söyleniyor..."Gözlerimi kırpıştırıp,videoyu daha fazla izlemeden kapattım.
Gerçekten korkunçtu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain | Gay
General Fiction+30 |Tamamlandı.|√ • • • Hikayelerdeki gibi bir kahramanın gelip beni kurtarmasını,bu bataklıktan çekip almasını çok çok istemiştim ancak o kişi hiç gelmemiş var olmamıştı bile. Benim kahramanım kendimdim... • • • Not:Eşcinsel bir hikayedir,rahatsız...