10

207 12 0
                                    

-Himchan, parintii mei sigur ma cauta ca disperatii.., ofta Jessica.

-Dar de ce iti pasa? Credeam ca ai venit sa scapi de ei pana la urma, spuse Himchan rece.

-Asa si este!

-Nu prea o arati atunci.

-Pot vorbi cu Krystal undeva prin oras? Fara parinti, doar noi doua.

-Soa te va insoti atunci.

-De ce ea..?

-Nu conteaza.

-In fine, iti multumesc..

Jessica se duse si ciocani la usa Soei alaturi de Himchan.Cand aceasta deschise usa se uita dezinteresata la amandoi.

-Ce va pofteste inimioara? intreba rece.

-Jessica vrea sa isi vada sora in oras, se vor intalni doar ele doua si vreau sa stai cu ochii pe ele in caz ca apare cineva.

-De ce eu? Arat a doica cumva?

-Tu nu vei fi prinsa daca te duci.

-Vrei sa iti amintesc ca un baiat dintr-un clan rival voua m-a adulmecat si daca ma gaseste, s-a pus cu mine? spuse Soa, simtind cum fierbe deja.

-Vrei sa te duci odata? intreba Himchan, maraind.

Jessica se uita in pamant, evitand sa observe fulgerele din ochii acestora.Era oficial, Himchan nu ii pasa daca Soa era in siguranta sau nu.

-Sigur, merg, spuse Soa, dand din umeri.

-Am aranjat deja unde sa ne intalnim, nu e departe de aici, mormai Jessica.

-Conteaza daca e departe sau nu? Haide odata!

Jessica si Soa plecara, indreptandu-se spre oras.Ajunsesera la cafenea, toate trei asezandu-se la o masa.

-Asa deci, incuviinta Krystal.

-Pai.., spuse Jessica, lasandu-se o liniste brusca.

-Aveti de gand sa vorbiti sau?

-Voiam sa iti zic ca sunt foarte fericita cu Himchan.Imi pot purta singura de grija..

-Inteleg ca esti mai mare, dar esti sora mea.Nu voiam sa pleci de langa mine.

Soa se lasa pe scaunul sau si simti un miros ciudat, familiar chiar.Se ridica rapid in picioare.

-Trebuie sa o taiem rapid! spuse, batand-o pe umar pe Jessica.

-De ce? De abia am ajuns, spuse Jessica nedumerita.

-Nu e timp de explicatii! spuse Soa, impacientata.

-Eu merg acasa atunci, spuse Krystal, ridicandu-se.

-E prea periculos.Vii cu noi, spuse Soa, luandu-le pe amandoua, plecand rapid.Ajunse la castel, ofta adanc, inchizand usa in spatele sau.

-Ce ai simtit acolo? intreba Jessica, confuza.

-Era cineva acolo.Acel cineva care ma vaneaza.La simti la cativa metri departare, mergea normal, nu isi dadea silinta sa se grabeasca.Te-am luat si pe tine, blondo, deoarece te-ar fi vazut langa mine si te-ar fi omorat.

-E baiatul despre care vorbea domnul Rain cumva? intreba Jessica.

-Ai auzit ceva? intreba Soa, uitandu-se spre Jessica.

-Da! Il cheama-

-Sehun.

Cele trei fete se intoarsera, vazand-o pe Jimin pe scari.

-Domnisoara Jimin.., inghiti in sec Soa.

-Cine te-a pus sa faci asta? intreba rece.

-Himchan.

-Asa deci..Fugi in camera ta, Luhan te asteapta acolo.

Soa pleca sus la ordinul lui Jimin.

-Cat despre voi doua.Nu am incredere in voi.Desi inimile voastre bat mai tari ca ale noastre, noi suntem capabili sa iubim mai mult ca voi.Simt ca iubiti pe cineva din casa asta si stiu si pe cine.Domnisoara Jung, sora cea mica, il iubeste pe cel mic.Iar tu, domnisoara Jung, sora cea mare, pe Himchan.Aschia nu sare departe de trunchi, fetelor.Pe mine nu ma pacaliti.Strabunicul vostru a facut ceva ce ati face si voi daca baietii nu ar fi fost in joc.

-Cine sunteti dumneavoastra? intreba Krystal nedumerita.

-Stapana casei, mama tuturor baietilor, sotia domnului Rain.

-Imi pare rau, spuse Krystal, inghitand in sec.

-Asta voiam sa aud, spuse Jimin, plecand.

-Nu o luati in seama, e o fraiera, spuse Sumin, aparand in fata fetelor.

-Tu cine esti? intreba Krystal.

-Cap blond, nu vezi ca am fata babei care tocmai a disparut? Sunt sor'sa mai mica.Ma cheama Lee Sumin, domnisoara probleme.Plecati daca nu vreti un cap rupt, spuse aceasta, plecand rapid.

-Kystal, du-te sus.Exista o camera de oaspeti in plus, fata in fata cu camera Soei.Vei sta cuminte acolo.

-Daca unul dintre vampiri va incerca sa ma omoare..?

-Tu doar..stai linistita sus, da? O sa vin la tine cat de repede pot.

-Bine, am inteles..


-Iti vine sa crezi, Luhan? Dupa ce ca de abia ies din conac, cum ies, vine la mine! spuse Soa nervoasa.

-Ar fi trebuit sa stai departe de el, Soa..

-Voiam sa am o viata normala.Sa ma simt normala.

-Esti normala.

-Doar o parte din mine e.

-Nu te bucuri atunci?

-De ce m-as bucura?

-Nu iti dai seama cate posibilitati ai? Lasandu-l la o parte pe Sehun.E un dar!

-De ce ar fi?

-Fata de alti vampiri, tu ai alte puteri speciale.Poti iesi in lume fara ca alti vampiri sa te simta, fiindca nu toti vampiri au un miros dezvoltat.Trebuie sa inveti doar cum sa iti maschezi mirosul.

-Stii ceva despre Sehun?

-Oh Sehun, vampir complet, 20 de ani.

-Ce multe detalii mi-ai dat..

-Nu sunt atot stiutor!

-Macar ai mai multe informatii?

-Din pacate, nu.

Se lasa o liniste brusca.

-Luhan, cati ani de fapt?

-In jur de 300.

-Poftim?!

-Da, de ce?

-Eu am de abia 17.

-Ceva interesant despre vampiri.De obicei, un vampir mascul simte multe mirosuri in toata viata sa, ca toti ceilalti.Dar cand simte un miros diferit, fuge imediat.Daca este al unei femele, aceea este aleasa sa.

Soa incremeni.Oare Sehun...Si ea..Si Sehun..Nu se poate.Soa se indrepta spre geam si tipa.

-Luhan! 

Luhan se apropie de geam si vazu pe cineva la poarta castelului.

-Sehun?! Cum de te-a gasit?!

Vampire Kisses [În Curs De Corectare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum