Haneul se indrepta dupa scoala direct la Casa Vampirilor.
Haneul : Il caut pe Casus.
X : Este inauntru, il chem acum.
Vampirul de la receptie disparu in mai putin de o secunda si se intoarse incet impreuna cu Casus.
Casus : Hmmm, aveai nevoie de mine, frumoaso?
Haneul : Haide sa vorbim in alta parte.
Haneul si Casus se indreptasera pe un hol lung, pustiu si Haneul se aseza langa un calorifer.
Casus : De ce ai nevoie, papusa?
Casus zambi cu coltul gurii.
Haneul : Am nevoie sa stiu de ce vreti sa ma tineti departe de bunicul meu, Wu Yi Fan.
Casus inghiti in sec.
Haneul : *uitandu-se pe geam* Ma mir a acum nu am mai auzit nicio replica.
Casus : De ce ai vrea sa stii asta?
Haneul : Pentru ca nimeni nu vrea sa imi spuna.
Casus : Si de ce ai crede ca eu ti-as spune?
Haneul se uita serios la el.
Haneul : Pentru ca eu vreau sa stiu acum.
Casus : Eu nu am de gand sa iti spun nimic, Haneul.
Haneul : Ba da!
Casus : Stii, desi arati frumoasa si matura...Se vede ca esti un copil.*surase*
Haneul : Poftim? Nu sunt un copil mic! Am crescut-
Casus : Doar pentru ca ai crescut fizic asta nu inseamna ca esti si matura, Haneul.
Haneul : Ah, da?! Vrei sa iti arat?
Casus : Nu ai cum, scumpete.
Haneul : Ba sa vezi ca am cum!
Haneul isi puse mainile dupa gatul lui Casus si il saruta brusc.Dupa cateva secunde, Haneul se indeparta.
Casus : Ce? Prin asta ai vrut sa imi arati ca esti matura?
Haneul : Da!
Casus : Asta a fost gest de fetita de 14 ani.
Haneul : Ba nu e adevarat!
Casus : Sigur.
Casus zambi cu coltul gurii si o mangaie pe cap pe Haneul.
Casus : Esti asa adorabila.
Casus se intoarse si intra in sala.Haneul se uita urat dupa el.
'Nu sunt o copila!' gandi Haneul si pleca nervoasa.
Haneul o suna pe prietena ei, Hwe Ji.
Haneul : Vin pe la tine acum.
Hwe Ji : Ce? De-
Haneul inchise telefonul si se indrepta spre casa lui Hwe Ji.Soa se dusese pana la conacul familiei lui Rain.Vorbi cu Rain si cu Jimin, cand deodata cineva ciocani la usa.
Krystal se duse si cand deschise usa, un barbat ii astupa gura.
X : Unde sunt?
Krystal nu spuse nimic.
Barbatul o arunca cat colo, afara din casa, iar inca vreo 10 oameni au intrat inauntru : 5 fete si 5 baieti.
Taeyang : De ce miroase a-
Taeyang impietri pe loc si observa cei 11 oameni din casa.
Taeyang : Oameni.
X : Preferam vanatori de vampiri.
Taeyang facu ochii mari si disparu sus in mai putin de 1 secunda.Taeyang : Luhan, Himchan, Jessica, Jungkook! VANATORI DE VAMPIRI AICI!
Toti : POFTIM?!
Taeyang : Repede, fu-
Atunci o teapa se vazu trecand prin pieptul lui Taeyang.
Toti baietii se uitara in soc in timp ce Jessica tipa.
Taeyang cazu pe jos, iar in spatele ei era o fata cu ochelari de soare negrii, roscata.
Fata : Surprise, surprise, bitches.
Pe hol mai aparura alte 2 fete si 2 baieti.
Luhan disparu intr-o secunda jos si se ascunse undeva bine, langa sufragerie.
X1 : Huh? Ea nu e vampir?
X2 : Nu se poate!
X1 : Oricine din casa asta trebuie sa fie omorat.
Luhan tresari si intra in sufragerie fix cand un barbat vru sa ii baga teapa in inima Soei.Teapa intra in Luhan si il lasa lat pe jos.Barbatul nu se opri pana cand nu baga teapa si in Soa, omorand-o si pe ea.Jimin era moarta de mult.Krystal : NANA! MELANIE! ORICINE!
Nana, Melanie si Sehun iesira din camera si o vazura pe Krystal.Sangele ii curgea din frunte si ochiul ii sangera, impreuna cu genunchii, gleznele si incheieturile.
Melanie : Krystal! Ce s-a intamplat!
Krystal : Vanatori...de vampiri...Conacul....Acum.
Sehun : Vanatorii de vampiri?!
Krystal dadu aprobator din cap.
Sehun : UNDE E SOA?!
Melanie : Soa se dusese la Jimin...
Sehun disparu si reaparu la conacul familiei lui Rain.Auzi vanatorii de vampiri vorbind si scuturandu-se pe maini.
X1 : Oh, n-am terminat dupa cum se vede.
X2 : Hmmm, ai ajuns cam tarziu la petrecere.Toti ceilalti...*facu semn cu degetul spre podea*..au ajuns unde trebuiau.
Sehun se apropia de ei.
Sehun : Unde este sotia mea?
X3 : Ce dragut! Aveai o nevasta!
Sehun : Aveam...?
X4 : Normal! E moarta.
Sehun inghiti in sec.
X5 : Hmmm..Ma intreb care dintre ele era...Fata care a tipat pana cand am omorat-o, aia care a stat teapana sau aia care a fost aparata de baiatul ala frumusel.
Sehun : Ce...?
X6 : Da.Frumos gestul lui.
X7 : Pacat ca si el a murit.
X8 : *rade* Toti au murit.
X9 : E si randul tau.
O fata baga teapa in inima lui Sehun si ii facu cu mana.
X10 : Sper sa fii fericit langa sotia ta.
Sehun cazu lat pe jos.
Toti vanatorii de vampiri rasera impreuna.
X11 : Haide.Sigur Seulgi va fi fericita de munca noastra.
X3 : Sigur ca va fi! La ce te astepti?
X6 : Dar nevasta lui Kai a scapat, nu?
X1 : Normal ca am lasat-o sa scape!
X2 : Dar a fugit ca proasta.
X9 : Va reveni si ea, stati calmi.
Toti vanatorii de vampiri plecara.Haneul intra in conacul familiei.
Haneul : Mama, tata! Am ajuns acasa!
Atunci Haneul o observa pe Krystal, bandajata, stand pe canapea si plangand, iar Nana si Melanie langa ea, incercand sa o faca sa se simta mai bine.
Haneul : Unde sunt mami si tati...?
Krystal se uita la Haneul si incepu sa planga mai tare.
Krystal : *printre lacrimi* Mi-au...o-o-omorat...sora....si...pe toti...c-c-c-ceilalti...
Haneul facu ochii mari si ingenunche in fata lui Krystal.
Haneul : Cine?
Krystal : N-Nu s-s-stiu...
Melanie : Vanatori de vampiri.
Haneul : UGH! Si...?
Nana : Draga...
Nana se apropia de Haneul si o imbratisa.
Nana : Mama si tatal tau sunt morti...
Haneul facu ochii mari si o lacrima cazu pe obrazul ei.Se ridica.
Haneul : MINTI!
Haneul disparu si se duse la conacul familiei lui Rain.Cand intra vazu cadavrul lui Sehun langa scari.
Se apropia de el usor si vazu tot sangele de langa el...Langa el, teapa cu care fusese omorat...era plina de sange.
Haneul lua teapa in mana si o rupse in mana, izbind-o de perete, facand o gaura imensa in perete.
Haneul cazu in genunchi si incepu sa planga.Lua in mana mana lui Sehun si o pupa.
Haneul se ridica cam greu si merse sus unde il vazu mort pe Jungkook.Se rezema de o usa si inca o lacrima ii cazu pe obraz.
Trecu pe hol, unde Taeyang statea mort si cu gura deschisa, o teapa era infipta in inima lui.Haneul i-o scoase prin spate si o infipse in perete.
In urmatoarea camera ii vazu pe Himchan si Jessica unul langa altul, morti si ei.
Cand cobori jos, intra in sufragerie.O vazu pe Jimin, moarta pe fotoliu.Cand isi muta privirea in dreapta il vazu pe Luhan mort.Putin mai sus de capul ei...era...
Haneul : MAMA!
Haneul cazu in genunchi si o lua in brate pe mama sa, insa nu auzea nimic.Incepu sa planga si mai rau.
Haneul : Mama, tata...Imi pare rau ca nu am putut sa va apar...Am fost o proasta!
Din ochiul lui Haneul cazu o lacrima care cazu pe tricoul alb al Soei si imprastia o pata de sange.
Haneul lua corpul mamei sale cu greu si il muta langa al tatalui sau si ii facura sa se ia in brate.
Haneul : Sper...sper sa fiti impreuna atunci...Si...Si...Imi pare rau...Ca nu am putut fi cu voi....
Haneul se uita pe jos si observa o bucata de foaie cu adresa conacului.Un scris ingrijit, scris cu cerneala verde.
Haneul mirosi hartia, dar mirosea a om.
Haneul : Deci o mana de om a planuit asta...
Haneul lua hartia si o baga in pantof.Se uita la parintii ei si isi sterse lacrimile.
Haneul : Promit.Promit ca o sa va razbun, mama, tata...
Haneul pleca nervoasa de acolo.
CITEȘTI
Vampire Kisses [În Curs De Corectare]
Wampiry#1 Soa, o simplă fată ce vroia sa ajungă să îi facă o surpriză mătușii ei vizitând-o în Seoul ajunge într-un loc ciudat și nepotrivit din cauza unei ploii bruște și abundente.Ajunge într-un conac locuit de o familie extrem de diferită de oricare al...