Capitolul 32

121 16 0
                                    

Urmatoarea zi...


Haneul : Oh, Sihyun...Ce cauti aici?

Sihyun : Am venit ca sa iti spun ca astazi mergem inapoi la conac.Si in afara de asta, Ministerul ne-a mai dat putin timp...

Haneul : Ce vrei sa spui cu asta, Sihyun?

Sihyun : Ministerul va lua casa si o va pune la vanzare...Nu ne-a dat insa dreptul de a o cumpara si tu nu o poti mosteni deorece unul dintre fii lui Rain si Jimin trebuiau sa o faca, dar au murit, inclusiv Soa...Ministerul nu vrea sa iti incredinteze casa, spun ca nepotii nu au asa multe drepturi daca nu au un testament.

Haneul : Cat timp mai avem?

Sihyun : O saptamana doar.

Haneul : Doar atat?!

Sihyun : Da.

Haneul : Crezi daca vorbesc cu Casus voi rezolva ceva?

Sihyun : Poti incerca...


Haneul ajunse la Ministrul Vampirilor si intra in sala de judecata unde se aflau Dimitri, Casus si Alixx.

Dimtri : Te pot ajuta cu ceva?

Haneul : Am venit sa vorbesc cu Casus, va rog.

Casus se uita prin jur, ii sopti ceva lui Alixx si iesi pe hol.

Casus : Ai nevoie de mine, draga?

Haneul : Nu ma lua cu draga, te rog.De ce Ministrul mi-a dat doar o saptamana sa termin cu investigatiile?

Casus tacu din gura.

Haneul : Raspunde Casus!

Casus : Investigatiile nu au sens, Haneul.Degeaba continui cu ele, nu dau niciun rezultat.

Haneul : Nu stii cat de mult am avansat, Casus!

Casus : Nici nu vreau sa aflu, Haneul.Ai doar o saptamana la dispozitie, iar eu nu pot schimba nimic.Obisnuieste-te cu asta.

Casus se intoarse pe calcaie.

Haneul : Intoarce-te.

Casus se opri brusc si se intoarse spre ea.

Casus : Acum ce mai e?

Haneul se apropie de Casus.

Haneul : Sa nu crezi ca nu stiu ca ai vorbit cu Nana despre casa.Si sa nu crezi ca nu stiu despre familia ta, Casus.

Casus : Ce stii, ma rog?

Haneul : Imi pare rau ca ti-am irosit timpul, Casus.

Haneul se intoarse pe calcaie, dar Casus o prinde si o lua pe sus ca pe un sac de cartofi.

Haneul : Lasa-ma jos, ce tot faci?!

Casus : Te duc la mine acasa.Pana nu imi zici tot nu te voi lasa!

Haneul : Casus, da-mi drumul!


Casus ajunse pana acasa cu Haneul pe umar si o tranti in patul sau de la etaj.

Haneul : Ce vrei?!

Casus : Vreau sa imi zici ce stii de familia mea si de unde.

Haneul : Nu iti voi spune nimic! Da-mi drumul!

Haneul incerca sa se ridice, dar Casus o tranti inapoi in pat, punandu-se deasupra ei.

Casus : Spune tot, Haneul.Altfel devine chiar mai rau.

Vampire Kisses [În Curs De Corectare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum