Capitolul 26

123 17 0
                                    

Melanie se intoarse la Casa Vampirilor impreuna cu Soa si Haneul.
Melanie : Voi stati deocamdata afara, eu vorbesc cu Alixx.Poate reusesc.
Soa incuvinta din cap, iar Melanie intra inauntru.
Casus : Salut, draguto! *facand cu ochiul*
Melanie rosi subtil si se uita la Alixx.
Melanie : S-a decis ceva?
Alixx : Cum nu am gasit nimic in neregula in documente, situatia pare sa fie adevarata.Wu Yi Fan va fi primit inapoi la munca in America maine la prima ora.
Melanie : Multu-
Alixx : Dar cu o conditie.
Melanie se uita ciudat la Alixx.
Melanie : La ce te referi?
Alixx : Kris va mai putea sa-si viziteze familia cand doreste el.
Melanie : Nici inainte nu a facut-o.
Soa ciocani si intra inauntru.
Soa se apleca.
Soa : Ma scuzati...
Casus : Wow! Desi scaunul asta este inalt, vad pana jos o fata foarte frumoasa.
Soa ridica mana dreapta si arata spre inel, iar Casus parca se intrista.
Alixx : Cu ce motiv ai intrat?
Soa : Stiu ca v-am intrerupt discutia, doar ca...Am auzit si as vrea sa clarific situatia...
Melanie : *soptind* Ce vrei sa faci?
Soa se uita la ea rapid, dar isi muta privirea spre Alixx.
Soa : Vedeti voi...Eu am o fetita.
Alixx : Este prezenta acum?
Soa : Este afara.Nu vreau sa auda.
Alixx incuvinta din cap in semn sa continue.
Soa : Chiar inainte sa se nasca, destinul ei a fost acela de a-mi distruge clanul familiei mele.Familia care m-a acceptat pentru ce sunt.Jumatate om si jumatate vampir.Trecand peste...Eu a trebuit sa ma mut dintr-un camin in altul deoarece la inceput am fost obligata sa ma casatoresc, dar dupa mi-am dat seama ca eu chiar il iubesc etc, trecand peste din nou...Am nascut-o pe Haneul si am crescut-o cat mai frumos, fara vanatori de oameni sau alte lucruri 'canibale' sau vulgare in orice fel.Dar Yi Fan a aparut in peisaj si vrea sa ii spuna lui Haneul care este destinul ei.Haneul este o fata sensibila.Imi iubeste familia mea.Nu vreau sa se intample asa ceva! Vreau sa o protejez!
Pe obrazul Soei se vazu cum o lacrima cadea.
Soa : Nu vrea ca Yi Fan sa imi influenteze fata in orice fel.Daca destinul ei nu este acesta? Daca oamenii gresesc?! 
In sala se facu liniste.Dimitri chicoti usor.Pana si Melanie se uita ciudat la el.Defapt, toata sala isi muta privirea spre Dimitri.
Dimitri : Yi Fan a fost mereu incapatanat.Nu ma mai mira nimic de la el.
Soa se uita la el in continu.
Dimitri : Ca sa ai slujba asta, Alixx, trebuie sa stii si oamenii.Kris nu va beneficia de nicio vizita.Sunteti libere.
Soa zambi.
Soa : Vorbiti...serios?
Dimitri : Normal.
Dimitri zambi, iar Soa si Melanie se aplecara.
Melanie : Multumim!
Alixx isi inclesta dintii.Melanie si Soa plecara.
Haneul : Este totul ok?
Soa : Normal, ingeras.*Haneul o lua de mana* Totul va fi ok de acum incolo.*zambi larg*

Peste 8 ani
------------
Kris nu a mai dat deloc pe acasa.Nana s-a mutat si ea in America ca sa nu mai fie departe de Kris, iar Donghae a urmat-o.
Sehun, Soa, Melanie si Haneul au ramas in acelasi conac.
Haneul deja a crescut.Desi are 11 ani, arata de 15 ani.
Este inalta si frumoasa.Parul ei roscat s-a mai inchis, dar este la fel de matasos si frumos.Ochii sai s-au schimbat intr-un argintiu pur, iar tenul era foarte alb.Era lipsita de orice fel de defect fizic si moral.
Desi acum vorbeste putin mai mult, a ramas aceiasi fata serioasa, calma, tacuta.Insa IQ-ul ei crescuse radical.Era cea mai desteapta din clasa.
Jumatate om, jumatate vampir? Acest lucru se simtea de la distanta.Era cea mai iubita din toata scoala din Franta, desi era tacuta.
Pentru ca era si om, frumusetea de fata normala o avantaja enorm.Toti baietii erau cu ochii pe ea.
Trecuse in alta clasa, o clasa mai avansata.

La scoala
----------
Haneul se imprieteni cu Hwe Ji, Do Hwe Ji, o fata vampir apartinand dintr-un clan bun.Era o prietena apropiata al lui Haneul, desi ea eram opusul lui Haneul.
Hwe Ji : Haneul-ah, de ce nu imi spui odata ca sunt prietena ta cea mai buna? *pune botic*
Haneul se opri brusc si se uita la ea serios.
Haneul : Stii ca nu cred in prietenii cei mai buni sau in prietenie, Hwe Ji.
Hwe Ji se opri brusc din cauza lui Haneul si se uita cu o fata de catelus la ea.
Hwe Ji : D-Dal...
Haneul incepu sa mearga si se opri pe o bancuta din fata unei clase, sa isi aseze fisele din mana sa.
Doi vampiri se apropiara de Haneul.Pareau cam duri.Imbracati in negru (mantii negre) si aveau niste priviri urate.
X1 : Casa Vampirilor te cauta.
Haneul se uita fix in ochii unuia dintre cei doi vampiri care stateau in fata ei.
Haneul : Si de ce, ma rog?
X2 : Dimitri te cauta.
Haneul se uita la celalalt vampir si se ridica si pleca din scoala impreuna cu cei doi vampiri.
Hwe Ji : Haneul! Stai!
Hwe Ji alerga dupa Haneul.

La Casa Vampirilor
-------------------
Haneul intra in camera Casei Vampirilor.
Haneul : Ma cautati?
Dimitri : Exact.
Casus : Cred ca am nimerit jackpotul!
Dimitri : Inainte sa spui altceva, Casus...Stii cine este?
Casus : O fata incredibil de frumoasa, evident.
Dimitri : Mai ai o incercare.
Casus : Jumatate vampir si jumatate om.
Dimitri : Asta era evident, Casus.Ma refer ea ca persoana.
Casus : Ah.Nu.
Dimitri : Ea este Haneul.Oh Han Eul.Fiica lui Sehun si a Soei.Fiica jumatate vampir si jumatate om, nascuta asa.
Casus : Hmmm...Se explica frumusetea asta.
Casus ii facu cu ochiul lui Haneul, dar ea il ignora.
Hwe Ji intra in camera.
Hwe Ji : Sa nu mai fugi asa!
Haneul se uita serios la ea.
Haneul : Ce cauti aici?
Hwe Ji : Nu mai pleci fara mine!
Casus : Am dat de alt lot norocos! 
Hwe Ji rosi si chicoti usor.
Dimitri : Casus, flirtezi dupa.Am venit sa discut ceva important cu Haneul.
Haneul : Ascult.
Dimitri : Yi Fan va reveni in Coreea de Sud curand.
Haneul aflase cate ceva despre bunicul sau mai tarziu, dupa ce crescu, insa nu aflase niciodata de destinul sau.
Dimitri : Eu si parintii tai te rugam sa stai departe de el.Trebuie sa te refugiezi oriunde ai putea.
Haneul : Sigur.
Haneul se intoarse pe calcaie si pleca.
Hwe Ji se uita ciudat la Dimitri, dar se intoarse rapid si incepu sa alerga dupa Haneul.
Hwe Ji : Yah! Yah!
Haneul se opri brusc, iar Hwe Ji se izbi de spatele ei.
Hwe Ji : Ouch!
Haneul : Ce este? zise Haneul, intorcandu-se cu spatele.
Hwe Ji : Cine e Yi Fan?
Haneul : Nu trebuie tu sa stii.
Haneul incepu iar sa mearga.
Hwe Ji : Dar eu nu stiu nimic despre tine!!!!!
Haneul : Nici nu trebuie.

Vampire Kisses [În Curs De Corectare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum