21

146 16 0
                                    

Soa se trezi în urmatoarra zi, indreptandu-se spre camera lui Sehun.

Nu se afla in camera sa, asa ca făcu stanga imprejur, coborind scarile.Dadu peste cineva, cazand pe jos.Cand isi ridica privirea, o privire o năuci.

-Ai de gând sa te ridici astăzi sau vrei sa rămâi pe jos ca o cârpă? Întreba Key, bătând din picior, brațele sale fiind incrucisate la piept.

Soa se uită la Key, nestiind ce sa faca.Key chicoti, dandu-si ochii peste cap.

-Fată stupidă, spuse acesta si pleca pe scari, lasand-o pe Soa pe podea.

Soa se ridica, uitandu-se dupa Key, care deja nu se mai vedea.Se sterse de prsf, ducandu-se in sufragerie, insa nu era nimeni acolo.

Se aseza pe canapea, uitandu-se in jur la camera decorata cu mobilă de culori intinecate.

-Deranjez? Intreba Nana din pragul usii cu mainile incrucisate.

Soa intoarse rapid capul, ridicandu-se pe canapea ca sa o saluta respectuos pe Nana.

-Scuzati, voi pleca, spuse Soa, incercand sa treaca pe langa Nana, insa aceasta isi puse brațul precum o barieră.

-Sau nu, spuse aceasta, inchizand usa in spatele ei.Ii indica sa se aseze pe canapea, ceea ce si facu, aceasta asezandu-se pe fotoliul din fața sa.

-Soțul meu, Yifan, are un vag interes pentru tine si vrea sa fi cu Sehun, insa stiu ca e ceva la mijloc.Am stat si m-am gandit: poate casatoria ta cu Sehun sa ne aduca noua ceva? Si am gasit raspunsul.Chiar poate.

-Poftim?

-Sotul meu are un vaginteres pentru tine si vrea sa te casatoresti cu fiul nostru, dar cu totii stim ca este ceva la mijloc.Poate casatoria ta cu Sehun sa ne aduca ceva noua? Ei bine, raspunsul este pozitiv.Chiar ne poate aduce niste beneficii.Daca un vampir si un jumatate vampir se casatoresc si in luna de miere, sub clar de luna, fac dragoste se va naste
Soa : P-Poftim? Ce vreti sa spuneti?
Nana : Daca un vampir si un jumatate vampir se casatoresc si in luna de miere, sub clar de luna, fac dragoste se va naste evident un copil.Dar nu orice fel de copil.Primul si ultimul copil al clanului nostru care fi jumatate om si jumatate vampir.Acel copil va putea aduce clanul din care ai facut parte la pierzanie si va putea sa domine lumea.Iti asumi aceste riscuri?
Soa se uita cu ochii mari la Nana.
Soa : Minti...
Nana : Nu crezi ca as fi o persoana care as fi in stare sa mint...Asa-i?
Soa tacu.
Nana : Asa credeam si eu...Toti nu prea te suportam, decat Melanie, pentru ca sunteti ambele doua fete de aceiasi varsta...Adica 'aceiasi varsta' in ghilimele.Nu stim cu totii acest adevar, ci doar Kris, eu...Si acum tu.Nici macar Sehun nu stie.Dar...Sa te anunt ceva, draguto.Cand ai decis in sfarsit sa vii aici si sa te casatoresti cu Sehun, ce ai vrut de la noi?
Soa : Am vrut sa imi lasati in pace familia...
Nana : Ei bine, noi nu o sa tinem cont de asta.Nu ai voie sa fugi, pentru ca altfel familia ta draga va suferi.Unul cate unul.Chiar vrei sa ii ranesti?
Soa : M-MONSTRILOR! Ati zis ca nu o sa le faceti niciun rau!
Nana : Oh, dar draga...Nu noi o sa le facem rau...Ci copilul tau o sa le faca.
Soa : Ba nu! Este doar o minciuna! Totul este o minciuna!
Nana : Daca fugi, nu tu vei muri.Vor muri ei.Dureros, lent...Cum imi place mie.Nu ai voie sa te impotrivesti.Trebuie sa te duci in luna de miere si sa faci copilul.Daca nu...Familia ta...Hat.Morti vor fi.
Soa : Nu! Spui doar minciuni!
Soa pleca cu ochii in lacrimi si se incuia in camera ei.

Luhan statea pe pat si se uita pe fereastra.
Taeyang : Hei.Esti ok?
Luhan nici macar nu se uita la el.
Taeyang : Ti-e dor de ea, asa-i?
Luhan : Nici n-ai idee...
Taeyang : Luhan...Acum tu o ai pe Seulgi...Ea este sufletul tau pereche...
Luhan : Dar daca cumva inima mea se inseala? Daca Soa este sufletul meu pereche?
Taeyang : Sehun a simtit asta, Luhan...Nu tu...
Luhan : Dar...Simteam ceva ce n-am mai simtit pentru nimeni...Vreodata...
Taeyang : Luhan...Trebuie sa o lasi sa plece...Acum este fericita cu Sehun...Si cu clanul lui...
Luhan : Ba nu..Stiu ca nu este fericita...Pot simti asta...
Taeyang : Luhan, termina...Nu simti nimic...Esti doar ranit...
Luhan : Taeyang, eu o voi recupera.Promit ca o voi aduce inapoi!
Taeyang : Luhan, nu spune prostii.Te rog doar sa ai grija de Seulgi si de abia dupa sa te ingrijoreze si altcineva.Iti poate aluneca printre degete si Seulgi, sa stii.Iti poti pierde iubirea intr-o secunda.
Luhan : Tu de cand vorbesti asa?
Taeyang : De cand mi s-a intamplast asta.
Luhan se uita confuz la Taeyang.
Luhan : Nu cred ca faimosul playboy Dong Young Bae a iubit pe cineva.
Taeyang : Asa, razi, nemernicule!
Taeyang si Luhan rasera.
Luhan : Cumva..?
Taeyang : Ea...
Luhan : Taeyang...A murit in casa asta...Nu te doare?
Taeyang : Desi incerc sa o uit, nu pot.Era ea o nesuferita, dar in ultimul moment ne-a salvat...Si-a sacrificat viata pentru sora ei si pentru noi toti.Si...Imi este dor de ea...Din pacate stiu ca de data asta trebuie sa o uit de-a binelea...Sufletul ei nu mai este printre noi din pacate....
Seulgi ciocani la usa si intra incet.
Seulgi : Intrerup ceva?
Taeyang : A, nu.Poti sa ramai cu Luhan, plec eu.
Taeyang pleca, iar Seulgi se aseza in pat, langa Luhan.
Seulgi : Hei! Ce e cu fata asta lunga?
Luhan : Ce? Nimic...
Seulgi : Ei nimic.Spune tot.
Luhan : Nu este nimic, Seulgi.
Luhan se uita la Seulgi si zambi fals.Seulgi il saruta pe buze scurt.
Seulgi : Sper ca nu ai nimic.
Luhan : Asa este.

Jessica : Himchan.
Himchan : Jessica.
Jessica : Stiu ca vei spune ca iti este dor de tine.
Himchan : Poti sa astepti mult si bine, din gura mea nu scoti nimic.
Jessica : Ei nu scot nimic.Vrei sa vezi?
Himchan : Sa te vad.
Jessica : Himchan, stiu ca ai iubit-o cat timp a fost aici.
Himchan : De unde ai stii tu asta?
Jessica : Cand ai venit prima oara cu ea dupa mine am vazut asta.
Himchan : Am sentimente doar pentru tine acum.
Jessica : Acum.Ai zis acum.Vezi?
Himchan : Ce, nu! Nu mi-a placut de ea, Jessica!
Jessica : Usor, domnule nervos! 
Himchan : Dai cu parul doar sa iti zic asta?!
Jessica : Da!
Himchan : Nu vei scoate nimic de la mine.
Himchan pleca.
'Ei nu.' Jessica gandi.

Vampire Kisses [În Curs De Corectare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum