Dimineata, Soa simti bratele cuiva in jurul său.Deschizandu-si incetisor ochii, il vazu pe Luhan, un zambet timid aparand pe fața sa.
-Te-ai trezit? Întreba Luhan, zâmbind către Soa.
-A, da, bolborosi aceasta.
-Presupun ca îți e foame la ora asta.Haide sa mergem sa mâncăm, spuse Luhan, ridicandu-se din pat, aranjandu-si hainele de pe el.O ajuta pe Soa sa se ridice din pat, lasand-o sa isi schimbe hainele inainte sa plece jos.
Dupa asa zisul mic dejun de la care majoritatea au lipsit din diferite motive, Jimin o striga pe Krystal, aceasta intorcandu-se curioasa.
-Da, doamna? spuse Krystal, inghitand in sec.
-Domnisoara, spuse Jimin, zambind fortat.
-Dar..Nu sunteti casatorita..? intreba Krystal, dand din umeri nedumerita.
-O sa lasam domnisoara inainte sa iasa un scandal, ce zici? chicoti Jimin.Am nevoie sa ii duci hainele acestea lui Jungkook, daca esti draguta?
Krystal aproba si incepu sa urce scarile, putin inspaimantata.Ciocani in usa, insa nimic.Mai incerca inca o data, insa iarasi niciun raspuns.A decis asadar sa intre direct.
Inauntru nu era urma de Jungkook.Krystal observa cat de ordonata si curata era camera lui, cum nu mai vazuse pana acum la un baiat.Krystal ii lasa hainele pe pat, admirand camera sa, uitandu-se prin jur.Se intoarse sa plece, insa se busi de cineva, cazand astfel pe jos.
-Ce cauti in camera mea? se auzi vocea lui Jungkook de deasupra lui Krystal.
-Domnisoara Jimin m-a pus sa iti aduc niste haine, atat.., spuse Krystal, uitandu-se la acesta.
-Aham, spuse Jungkook, trecand pe langa ea, lasand-o pe jos, luand hainele ca sa le puna in dulapul sau, avand grija sa le puna frumos.
-Eu voi pleca.., bolborosi Krystal, ridicandu-se si punandu-si mana pe clanta.
-Nu pleci nicaieri, se auzi vocea lui Jungkook, chiar din spatele acesteia.
-Poftim..? intreba Krystal confuza, intorcandu-se incet catre el.
-Ma placi, nu-i asa? intreba Jungkook, uitandu-se direct in ochii sai.
-Poftim..?
-Simt asta.Inima ta bate mai rapid decat de obicei, este evident, ai obrajii imbujorati.Nu nega.
-Ba nu e adevarat! se rasti Krystal.
-Nu imi plac fetele slabe, fara pic de putere, adica tu.
-Pot sa fiu, mormai Krystal, uitandu-se in pamant.
-Crezi ca ai putea? intreba Jungkook, zambind cu coltul gurii.
-Da..!
-Ai nevoie de timp.
-O pot face, spuse Krystal, ridicandu-si privirea catre el.
Jungkook scazu distanta dintre ei, lipindu-si corpul de al ei, dandu-i parul dupa ureche.
-Atunci..Te simti pregatita?
Krystal dadu din cap abrobator, iar Jungkook o musca de gat pe aceasta.
-Bae baby.., sopti Sumin, incolacindu-si mainile in jurul gatului lui Taeyang.
-Iesi din camera mea, Sumin, spuse Taeyang pe un ton rece.
-De ce nu ne distram putin? Mi-am recapatat corpul.Inainte iti placea corpul meu, spuse aceasta, maingandu-i fata cu degetele sale lungi si subtiri.
CITEȘTI
Vampire Kisses [În Curs De Corectare]
Vampire#1 Soa, o simplă fată ce vroia sa ajungă să îi facă o surpriză mătușii ei vizitând-o în Seoul ajunge într-un loc ciudat și nepotrivit din cauza unei ploii bruște și abundente.Ajunge într-un conac locuit de o familie extrem de diferită de oricare al...