După un somn bun, Soa se trezi pe patul din camera sa.Isi deschise usor ploapele, uitandu-se pe geam, observand ca era deja dimineata.Ciudat era insa ca ploaua, lucru pe care Soa il dadu uitarii rapid din cauza senzației de amețeala de dimineata.
-Neața, spuse o voce ce parea ca se aude din camera sa.Soa isi intoarse capul inspre direcția de unde venea vocea, vazandu-l pe Himchan in pragul usii sale, rezemat de aceasta.Am venit sa te rog ceva.Vreau sa ma ajuti.
Propozitia o pusese pe ganduri pe Soa, iar Himchan tacu un moment pentru a-si gasi cuvintele care veneau mai greu ca niciodata.
-Cred ca ai aflat deja de trecutul meu.Nu-i asa? În cazul acesta..Eu mă indragostisem de acea fată cu care trebuie sa ma casatoresc.Tatal ei fusese de acord cu nunta, insa..El vroia decat sa ma omoare, urma sa fiu doar un vampir in lista lui sau exponat in nu stiu ce vila de-a familiei.Indiferent de ce a fost, le multumesc vesnic domnisoarei Jimin si domnului Rain.As vrea sa o vizitez, insa am nevoie sa vii cu mine.Vreau sa te duci la ea si sa vorbesi cu ea, eu o sa ma ascund, sau macar voi incerca.
-Stii unde o putem gasi? Intreba Soa, uitandu-se spre Himchan, incercand sa puna lucrurile cap la cap.
-Intotdeauna acelasi loc.Da, stiu, raspunse acesta, uitandu-se spre geam.
Soa se ridica din pat, schimbandu-se pe hol.Observa un tablou care pana acum nu isi aminti sa il fi vazut.Era un tablou cu domnisoara Jimin.Se uita la el fascinata de frumusetea acesteia, intinzand mana spre panza, vrand sa simta materialul macar cu varful degetelor.
-Opreste-te chiar acum!
Soa tresari la vocea masculina, uitandu-se spre barbatul ce statea nervos langa ea.
-Nu iti este permis sa il atingi, spuse Rain printre dinti, incercand sa pastreze un ton cat se poate de calm, esuand lamentabil.
-Scuza-l.De la un timp a devenit foarte atasat de lucrurile din aceasta casa incat nu mai lasa pe nimeni sa se mai uita la ele, dar sa le atinga.., spuse Jimin, apropiindu-se cu pasi usori de fata roșcată si mica de statură.Acesta este cadoul de nunta de la tatal meu.L-a facut special pentru noi, insa el nu a fost de acord cu Rain, asa ca m-a pictat doar pe mine si l-a atarnat aici, in conac, spuse Jimin, chicotind silentios in timp ce se uita la tabloul din fața sa.
-A locuit aici?
-A fost proprietatea sa.
-A murit cumva?
-Asa se spune, spuse Jimin, punand o expresie neutra, plecand pe hol incet.
-Cum adica, asa se spune? Intreba Soa, inghitindu-si cuvintele incetul cu incetul.
-Cauta singura raspunsurile pentru intrebarile pe care le pui, spuse Jimin inainte sa plece de tot, lasand-o pe Soa în ceața.
Soa arunca o privire tabloului pentru ultima data pe ziua de astazi si pleca in camera lui Himchan pentru a incepe "operatiunea".
-Haide sa mergem, spuse Soa cand Himchan raspunse la usa.
Ploaia se opri brusc, iar soarele stralucea pe cer, parca sters cu buretele, ca dupa aproape fiecare ploaie.
Himchan o conduse pe Soa catre o vila cu o gradina incredibil de splendida.Udand trandafirii, o fata se afla in gradina.Presupunand ca ea este, Soa intra pe poarta, indreptandu-se spre aceasta.
-Salutare! Spuse Soa, facand-o pe fata care uda trandafirii sa tresara si sa se intoarca brusc spre ea.
-Cine esti? Raspunse ea pe un ton rece, uitandu-se la Soa cu aceeasi privire de gheata.
-O prietena de familie.
-Cum de nu te cunosc? Spuse fata, ridicand o spranceana, mirosind deja ceva putred.
-Cred ca m-ai uitat doar, nu face nimic, iti vei aminti tu odata de mine, spuse Soa, zambind.Am venit aici sa intreb de nunta ta, totusi.
Fata incremeni, inghitand in sec.Singurul moment in care isi pierduse acel aer superior, incercand cu greu sa il restabileasca.
-Nunta aceea nu urma sa aiba loc de la bun inceput, spuse fata, taind-o parca cu vorbele sale ascutite.
-Ce s-a intamplat totusi?
-Nu cred ca este treaba ta.
-Dar as vrea sa stiu.
-Nu ma face sa te dau afara in suturi.Pleaca de buna voie.
-Nu o sa mai ai ocazia sa te descarci.Haide, nu te judec.
-Era un baiat pe nume Himchan.Se indragostise de mine, si eu de el.Ne iubeam cum nu am mai iubit pe nimeni niciodata.M-a cerut in casatorie, iar eu am acceptat.Tata a aflat inainte de ziua nuntii ca acesta este un vampir.Slujba familiei mele este sa vaneze vampiri, asa ca trebuia sa imi implinesc datoria.In luna de miere trebuia sa il omor, insa o femeie nesuferita si un barbat au venit sa il salveze, ascuzandu-l undeva.Nu mai pot da de el de acum incolo, spuse fata, uitandu-se in pamant de-a lungul povestirii.
-Il mai iubesti macar?
-Nu stiu..Dar simt ura fata de toti vampirii.Un vampir mi-a omorat mama si am de gand sa ii extermin pe toti existenti.
-Ce pacat.
Ambele se intoarsera la auzirea vocii lui Himchan, fata facand o față surprinsa, insa neplacut.
-Long time no see, right, Jess? Intreba Himchan pe un ton sarcastic, deschizand bratele.Haide, vino si dai o imbratisare barbatului care trebuia sa iti fie soț, nu fii rautacioasa.
Jessica scoase un cutit de la brau, apropiindu-se la o viteza uimitoare de Himchan, insa Himchan ii prinse mana, aruncandu-i cutitul din mana.
-Da-mi drumul, nenorocitule! Tipa Jessica, incercand sa scape de Himchan, zbatandu-se.
-Oricat de mult vrei sa ma omori, inima ta mica si rea nu te va lasa.Aceasta data va fi penultima data cand ma vei vedea, spuse Himchan, dand drumul Jessicai, luand mana Soei, fugind cu ea folosindu-si viteza de vampiri/super viteza pentru a se intoarce la conac.
-Penultima data..? Atunci.., sopti Jessica, uitandu-se in pamant.
Himchan se duse in camera sa fara orice alt cuvant, lasand-o pe Soa nedumerita in holul principal.
-Si pe unde ati fost, ma rog? La Jessica, daca nu gresesc.Nu-i asa? Intreba Jimin, stand in capul scarilor, uitandu-se de sus la Soa.
Soa inghiti in sec, dand din cap aprobator.Jimin pleca in camera sa, iar Soa urca rapid, indreptandu-se spre camera sa.In camera sa, pe un colt al patului, statea Rain, cu mainile impreunate.
-Va pot ajuta cu ceva, domnule? Intreba Soa, uitandu-se confuza la Rain.
-Da.Aș vrea sa pleci din casa asta si sa nu te mai intorci.
CITEȘTI
Vampire Kisses [În Curs De Corectare]
Vampiros#1 Soa, o simplă fată ce vroia sa ajungă să îi facă o surpriză mătușii ei vizitând-o în Seoul ajunge într-un loc ciudat și nepotrivit din cauza unei ploii bruște și abundente.Ajunge într-un conac locuit de o familie extrem de diferită de oricare al...