Özür 0.4

69 12 4
                                    

Başımda Hyunjin'i gördüm Hwang Hyunjin'i.

~Hyunjin'den

Bağırdığım kız arkasına bile bakmadan uzaklaşmıştı.Bir şey yapmamıştım oysaki.

Patron koridorda ki bağırışmaları duyunca yanıma geldi. Neler olduğunu kısaca anlatıp son olarak
"Yani abarttı ben bir şey yapmadım." dedim. Patron bir anda ayağa kalkınca bende panikleyip onunla birlikte kalktım "Ne oldu Suga Bey ?" diye sordum.

"Sen salak mısın ? O kızın hastalığı ve tramvaları var ne yaptığını sanıyordun sen? Ne hakla bağırırsın diyelim ki Lena'nın bu durumlarda hassas olduğunu bilmiyorsun kadınlara da mı nasıl davranılacağını bilmiyorsun beyinsiz herif." dedi.

İlk defa bu kadar sinirli görüyordum Suga Bey'i. Ayrıca duyduklarım karşısında şok geçirmiştim. Bir anda o eski yaşadıklarım aklıma geldi ve ben de yaşadıklarımı yaşattım ona. O da benim gibi bir şey yapmaz değilmi diye düşündüm.

Bir anda dışarıya attım kendimi. Az önce Tuvaletlerin olduğu yöne ilerlemişti diye düşünüp oraya ilerliyordum ki Lena'yı gördüm. Dağılmış duruyordu duvardan tutunarak ilerliyordu. Gözleri yarı açıktı . Tam yanına ilerliyordum ki yere yığıldı bir anda. Hemen yanına gidip kucağıma aldım. Arkamı döndüğümde Suga Bey'in baktığını gördüm.

"Siz taksi çevirip en yakın hastaneye gidin ben Lena'nın telefonunu alıp psikoloğuyla konuşup gelicem" sonunda "çabuk olun" diye bağırdı.

Kucağımda Lena ile ilerlerken yaptığım davranışın farkına vardım. Kapının önüne gelince hemen yolun karşısında bir taksi gördüm koşarak ama dikkatli bir biçimde taksiye ilerledim.
"En yakın hastaneye lütfen." dedim taksiciye. Çok korkuyordum. Vücudu bayılmadan önce titriyordu çünkü.
Hastaneye geldiğimizde cebimden parayı alıp taksiciye verdim.Taksiden inerken bağırdım.

"KRİZ GEÇİRDİ YARDIM EDİN." dedim. Arkamdan Suga bey gelmişti. Yanında bir kadın vardı. Büyük ihtimalle psikoloğu diye düşündüm. Kadın çok endişeli gözüküyordu. Doktorlar sedyeyle gelince sedyeye yatırdım. Kadın da doktorların yanına gidip "Ben psikoloğuyum" dedi. Doktorlarla konuşmak için yanlarına gitti.

Yine tek başıma kalmıştım yine kötü şansımı şirkete getirmiştim...

Aydınlık Gelecek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin