Sürekli medya ekliyorum ama gözükmüyor 💆
........
Hyunjin beni yatağıma bıraktıktan 2 dk sonra yatmıştım. Yatma düzeni nasıl olucak veya aynı evde nasıl yaşıcağız bilmiyorum ama şu anda tek önemli olan şey uyku benim için.
Yatağımdan yavaşça kalkınca gözümü yakan birşey fark ettim Güneş. Perdeler açık odanın kapısını açmaya çalıştım açılmadı. Gözlerim dolmuştu lütfen lütfen hayır. Arkadan bir ses geldi " Beni özledin mi yiğenim?" yavaşça arkamı döndüm titreyen sesimle konuştum "Amca?"
Biri koluma dokunuyor. Amcam olamaz degil mi? "Lena kalk iyi misin" gözlerimi yavaşça açtım. Gözlerim doluydu ellerimi kullanarak Hyunjin'den uzaklaşmak için yatakta kendimi geriye ittim. Hyunjin iki elini kaldırmış bana bakıyordu. "Sakin ol birşey yok tamam mı? Eğer kabus gördüysen inan seni anlıyorum çünkü bende yaşıyorum her gün." dedi kendini göstererek. Gözleri dolmuştu.
"Evet kimsenin yaşadıkları aynı şeyler değil aynı kabuslar değil ama hepimiz kötü şeyler yaşadık. Bende kötü birşey yaşadım o yüzden de seni anlıyorum işte. Kendimi anlatabildim mi ?" dedi sevecen bir tavırla.
Gözlerim dolu , buruk bir gülimseme ile başımı salladım. "Evet."
"Şimdi izninle yaralarına krem sürmem lazım." Onun söyledikleriyle üzerime baktım. Hala kanlı kıyafetlerle durduğumu ben bile unutmuşum. Yatağımın karşısındaki dolabı gösterdim "Bana bir pijama takımı verir misin?"
Dolabı açtığında yerini söyledim.
pijama takımı 💁 budur.
Önüme getirdi. Çekinerek konuşmaya başladı. "Biliyorum belki ileri gidiyorum ama sana yardım etmem lazım. Avuç içlerin , ayakların , diz kapakların hepsi yaralı yardım etmem lazım." Başını yere eğmiş konuşuyordu. Belliki beni rahatsız edeceğini düşünüyor ve ayrıca çok gergin duruyor.
"Bir şartım var gözünü kapat." dedim kısık bir sesle. Sesim bir yerlerime kaçmış anlaşılan. Bugün daha ne kadar yeni bir evli çift olduğumuzu düşüneğecim acaba?
Hyunjin hızlıca başını salladı. Ben ise kollarımı yukarı kaldırmıştım. "Kollarımı kaldırdım." dedim. O ise yavaşça omzuma dokundu harika şimdi ise gözleri kapalı bir biçimde sweatimin bel kısmını arıyor. Aşırı gergindim bana dokuyordu. Bana , bana ait olan bedene. Avucumu sıktım , gözlerimi sıkıca yumdum. Elleri nihayet belime gelmiş sweatimi çıkarmıştı.
"Bekle pijama takımını vericem sana." dedim. sesim titrerken. Yatağın üzerinde olan takıma uzanıp ellerime dikkat ederek işaret parmağımla yavaşça aldım pijama üstünü Hyunjin' e uzattım.
"Sen tut ben giyerim." dedim. Tam o sırada aklımdan tamamen çıkmış olan şeyin Hyunjin söyledi. "Şey her yerin kan oldu , ayrıca çok da stres yaptın bir duş alman gerekmez mi?"
oh girl SHİT.
Bu değişik fici okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Lütfen beğendiğiniz veya beğenmediğiniz yerleri yorumlarda paylaşın. see u.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aydınlık Gelecek
Fanfiction"Sen benim en büyük fobimsin." dedi kız karşısındaki uzun boylu adama