6. Bölüm -Neredeyse normale dönüş

196 18 42
                                    


Hope & Josie - Yaş 16/15 - 28 Kasım

Josie uyandığında ilk fark ettiği şey kendini sıcak ve güvende hissettiğiydi. 

Belinde onu sıkı tutan bir kol vardı. Burnuna gelen koku Josie'yi gülümsetti ve onu kimin tuttuğunu hemen anladı. Hope'un yüzü esmerin ensesine gömülüydü ve nefes verdiğinde Josie'yi biraz gıdıklıyordu.

 Bacakları birbirine dolanmış ve mükemmel bir şekilde iç içe geçmişlerdi Josie'ye birbirleri için yaratılmışlar gibi hissettiriyordu.

Uzun bir anını böyle geçirdi. Hareket etmedi, konuşmadı, zar zor nefes aldı. 

Hope'u isteyerek ya da istemeyerek uyandıracak bir şey yapmaktan çok korkuyordu.

 Sadece bir süre daha bunun tadını çıkarmak istiyordu. Bu huzur, bu güvenlik. Sadece sevdiği kız tarafından bir süre daha sarılmak istiyordu.

Birkaç dakika sonra Josie, Hope'un sıkı kucağından ayrılmak için pes etti. Tuvaleti kullanması gerekiyordu ve biraz yiyecek de fena olmazdı. Josie elinden geldiğince yumuşak bir şekilde Hope'un kolunu belinden uzaklaştırdı. 

En iyi arkadaşını uyandırmayacağını umarak, olabildiğince yavaş yataktan kalktı. Hope hafifçe homurdandı ama gözlerini açmadı. Kumral saçlı kız onun yerine bir yastığa sarılırken Josie küçük bir gülümsemeyle onu izledi. Hope, Josie'nin yastığını sıkıca tuttu, yüzünü içine gömdü ve sonra hareket etmeyi bırakıp tekrar uyudu.

İç çekerek birkaç saniye Hope'a bakıp odadan çıktı. Josie evin içinde sanki ikinci eviymiş gibi yürüyordu çünkü sonuçta öyleydi. Büyürken burada çok zaman geçirdi. Tatillerinde sık sık Hope'a katılırdı ve New Orleans'ta geçirdiği her saniyeyi severdi.

Josie hemen banyoya gitti. Orada işini bitirdikten sonra aşağıya indi. Mutfaktan gelen sesleri ve kreplerin muhteşem kokusunu alabiliyordu. Mutfağa gitti ve Camille'in mutfakta yaptığı dağınıklığı görünce gülümsedi.

"Yardıma ihtiyacın var mı?"

Camille, Josie'nin sesini duyunca sıçradı. Elini kalbinin üzerine koyarak küçük bir kahkaha atarken gözlerini kapattı.

"Beni korkuttun güzelim."

Josie kıkırdadı. "Üzgünüm Cami. Korkutmak istemedim."

"Sorun değil." Josie'ye el salladı. "Şimdi buraya gel ve yardım et. Vegan kreplerini nasıl yapacağımı hep unutuyorum."

Josie'nin gülümsemesi daha da büyüdü ve hızla Camille'in yanında geçti.

 Birlikte işe koyuldular ve Josie sabırla sarışın kadınla birlikte adım adım ilerledi. Camille esmerin talimatlarına uydu ve onu kurnazca konuşturmaya çalıştı ama pek başarılı olamadı.

"Josie... İyi misin tatlım?" Camille sonunda direk sordu.

Genç kız, hareketlerini durdurdu, ancak bir veya iki saniye sonra çalışmaya devam etti.

"İyiyim."

"Jo-"

Esmer döndü ve kadına neredeyse yalvarırcasına bir bakış attı.

"Lütfen..."

Camille başını salladı ve Josie'ye yandan sarıldı. Esmer zorla gülümsedi ve başını kadının omzuna yasladı.

"Senin için buradayım Josie."  

Josie başını onun dayadığı omzundan kaldırdı ve sonra yumuşak bir gülümsemeyle Camille'e baktı.

Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin