Hope & Josie - Yaş 17/16 - Haziran
"Performansın kusursuzdu, Jojo."
Sözler belli bir yumuşaklıkla söylendi. Esmer hızla koltuğunda arkasını döndü ve gözleri eski kız arkadaşına takılınca titrek bir nefes aldı.
Penelope'nin üstünde hâlâ kostümü vardı ve Josie'ye utangaç ve savunmasız bir gülümsemeyle bakıyordu. Eski kız arkadaşları ayrıldıklarından beri hiç konuşmamışlardı ve Josie nasıl davranacağı hakkında hiçbir fikri yoktu.
Penelope yanına oturdu ve gözleri tekrar Josie'nin kahverengi gözleriyle buluştuğunda hafifçe kıkırdadı.
"İnsanlar genellikle bir iltifat aldıklarında 'teşekkür ederim' derler, biliyor musun?"
Josie'nin gözleri büyüdü. "Evet! Yani, teşekkür ederim."
Penelope kıkırdadı ve bir an yere baktı. Tekrar yukarı bakınca yüzündeki gülümseme kaybolmamıştı.
"Nasılsın Jojo?"
"İyiyim. Sen?"
Kısa saçlı kız omuz silkti. "Şimdi daha iyiyim."
Josie çabucak aşağı baktı, yeni bir suçluluk dalgası ona çarptı. Penelope ile olan ilişkisi sırasında Hope'a aşık olduğunu biliyordu. Ne kadar kötü olduğunu biliyordu.
Penelope'yi ne kadar incittiğini biliyordu ve bu onu öldürüyordu.
Josie, Penelope'ye değer veriyordu ve onu iyi bir arkadaş olarak görüyordu. Birini böyle incitmek, onun için kelimenin tam anlamıyla en kötü şeydi.
"Penny, gerçekten üzgünüm."
Birkaç saniyelik bir sessizlik oldu ve ardından Penelope Josie'nin elini tuttu. Esmer ona bakınca eski kız arkadaşının dudaklarındaki yumuşak gülümsemeyi gördü. Josie biraz daha iyi hissetmeye başladı.
"İyiyim Josie. Artık arkadaş olabiliriz, tamam mı?" Esmer hevesle başını salladı. "İyi. Şimdi söyle bana... Nasıl gidiyor..."
"Hope!" Josie, ne soracağını çok iyi biliyordu ve en iyi arkadaşının onlara yaklaştığını görünce Penelope'nin sözünü çabucak kesti.
Kısa saçlı kız, Josie'nin görüş alanını takip etti ve Hope'un kendilerine doğru geldiğini gördü.
Josie'nin en iyi arkadaşına gönderdiği bakış ve yanaklarının açık pembeye dönüşmesi Penelope'nin eski sevgilisinin Hope'a henüz bir şey söylemediğini anlamasını sağladı.
Hope onlara yaklaşır yaklaşmaz Josie oturduğu yerden kalktı. En iyi iki arkadaş uzun bir süre, belki de uygun olandan daha uzun süre sarıldılar.
Böylece Penelope Hope'un dudaklarındaki sevgi dolu gülümsemeyi ve elindeki çiçek buketini gördü.
Josie'nin emin ellerde olduğunu bilen kısa saçlı kız da artık gülümsüyordu. Josie ve Hope sarılmayı kestiğinde Penelope ayağa kalktı ve kumral saçlı kız onu ancak o zaman fark etti.
"Ah... Bir şey mi böldüm?" Hope, Penelope'ye ve ardından Josie'ye bakarken sordu. "Gidebilirim-"
"Sorun değil." Kuzgun saçlı kız çabucak söyledi. "Üzerimi değiştirmem gerek, ben gidiyordum."
Josie bir şey söylemek ister gibi ağzını açtı ve Penelope genç kızı bekledi. Sonunda ağzını kapatıp bir şey söyleyemedi.
Penelope "Görüşürüz Jojo." diyerek oradan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)
General FictionÇocukluk arkadaşı Hope Mikaelson ve Josie Saltzman hayatlarının her önemli dönemlerini birlikte geçirirler. Daha sonra Josie'nin duyguları derinleşmeye başlar ve en yakın arkadaşına aşık olduğunu fark eder. Josie sessiz kalır ve Hope'a olan duygular...