Hope & Josie - Yaş 19/18 - Ağustos
Josie, başka biriyle paylaştığı kabine girerken iç çekti. Bir yaz kampında çocuklara bakmak sandığından çok daha zormuş.
Sarah'nın kabinde olmadığını gören esmer, mavi gömleğini çıkarıp yatağına atmaktan çekinmedi. Terli ve kokuyordu ama akşam aktivitesi sırasında çocuklara bakmak zorunda kalacağından duş alacak zamanı yoktu. En azından temiz bir gömlek giymek istedi.
Josie yeni gömleği giydiğinde yatağına oturdu ve bu sabah komodinin üzerine bıraktığı telefonuna uzandı. Çocukların yanına dönmeden önce on dakikası vardı. Cevapsız aramalarına baktı ve kaçırdığı üç aramayı görünce alt dudağını ısırdı.
Annesi, kız kardeşi ve Hope.
Kimi geri arayacağını seçmeden önce sadece bir saniye tereddüt etti.
Hope açmadan önce telefon bir kez çaldı. "Josie!"
Esmer kıkırdadı. "Merhaba Hope."
"Nasılsın? Yaz kampı nasıl gidiyor? En son aramandan bu yana iki hafta geçti!"
Hope o kadar hızlı konuşuyordu ki Josie zar zor anladı. En iyi arkadaşının sesini duymak, kalbini sızlatmadan önce içini bir sıcaklıkla doldurdu.
Bu işi Hope'dan uzaklaşmak ve yoluna devam etmek umuduyla almış olsa da, hiç de işe yaramıyor gibi görünüyordu.
"Çok yoruldum." Josie kıkırdadı. "Yemin ederim bu çocuklar hiç yorulmuyor. Yaz kampı çok güzel, çok güzel vakit geçiriyorum. Senin yazın nasıl geçiyor?"
Esmer, iki hafta boyunca aramadığı konusundan kaçınarak cevap verdi. Hope'a bunu bilerek yaptığını söyleyemezdi ve bu durum onu öldürüyordu.
"Hava serindi. Eve geldim ve annemle biraz vakit geçirdim." Hope kıkırdadı ve devam etti. "Seni özlediğim için Lizzie ile sinemaya bile gittim. Geçen hafta New Orleans'a döndüm ve yeni daireme yerleştim. Bunun dışında Roman'la vakit geçiriyorum."
Hope onu göremese de kendini gülümsemeye zorladı. Arkadaşı için mutlu olmalıydı. Yoluna devam etmesi gerekiyor.
"Benden bahsettiğimiz yeter. Senin yazın hakkında daha fazla bilgi ver. İlginç bir şey oldu mu?"
Josie'nin aklına gelen tek şey yanaklarının ısınmasına neden oldu.
"Aptalca bir şey yaptım." dedi Josie sessizce.
"Ne yaptın?" diye sordu Hope, sesindeki merak açıktı.
"Biriyle-yatmış-olabilirim." Esmer kız hızlıca konuştu.
"Ne?"
"Bir oğlanla seks yaptım. Burada, kampta."
Bilgiler Hope'un üzerine çökerken bir duraklama yaşandı. Zaman geçtikçe Josie'nin gerginliği daha da arttı.
"Nasıl oldu?"
Josie omuz silkti. "İyi biri ve... bilmiyorum. Öylece oldu."
"Öylece mi? Josie, ilk seferin özel olmalıydı!"
Josie gözlerini devirdi ve ayağa kalktı "Bak, bu benim ilk seferimdi. Eğer çok az tanıdığım birine bekaretimi kaybetmek istediysem de, bu beni ilgilendirir."
Hope yüksek sesle iç çekti. "Sanırım haklısın. İyi misin? Yani, sana zarar vermedi, değil mi?"
Hope'un yumuşak ses tonu ve bariz endişesi Josie'nin kızgın kalmasını imkansız kılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)
General FictionÇocukluk arkadaşı Hope Mikaelson ve Josie Saltzman hayatlarının her önemli dönemlerini birlikte geçirirler. Daha sonra Josie'nin duyguları derinleşmeye başlar ve en yakın arkadaşına aşık olduğunu fark eder. Josie sessiz kalır ve Hope'a olan duygular...