Keşke okuyanlar bir oy da verse ya hevesim çok kırıldı bu bölümden sonra kısa bir ara vereceğim neyse herkese keyifli okumalar...
________________________________________
Hope & Josie - Yaş 15/15 - 15 Mart
"Hala repliklerimi hatırlayamıyorum ve açılış gecesi çok yaklaştı." Josie ile koridorda yürürken Penelope sızlanıyordu.
"Eminim biraz daha pratiğe ihtiyacın var." Josie yumuşak bir sesle söyledi.
Esmer, kitaplarını iki eliyle göğsüne yakın tutuyordu. Birçok kez çarpıştıktan sonra onları taşımanın en güvenli yolu olduğunu öğrendi. Josie sonunda dolabını gördüğünde rahatlayarak iç çekti ve sonra hızla dolabın yanına gitti. Penelope hala onu takip ediyordu.
Kuzgun saçlı kız, Josie'nin yanındaki dolaba yaslandı, gözleri esmer kızdan hiç ayrılmıyordu.
Josie kitaplarını dolabına bıraktı, birkaç kitabını da sırt çantasına koydu ve ceketini aldı.
"Biliyor musun..." Penelope konuşmaya başladı. "Belki daha iyi bir partnerim olsaydı-"
Josie kaşlarını çattı. "Trevor harika bir aktör."
Penelope gözlerini devirme dürtüsüne direndi. "Biliyorum ama aramızda bir kimya yok ve bu benim öğrenme sürecime engel oluyor."
Josie ceketini giyerken bir an durdu. Gözleri Penelope'ye kilitlendi ve gözlerinde ne gördüğünden emin değildi. Biraz kafası karıştı, bu yüzden ceketini giyip göz temasını kesti.
"Aklında biri-"
"Partnerim ol." Penelope hemen konuştu.
"B-ben mi?" Allık hızla yanaklarını kapladığında Josie donakaldı.
Penelope hafifçe kıkırdadı ve başını salladı.
"Yüzün kıpkırmızı olduğunda çok sevimli oluyorsun." Kıkırdamayı kesti ve Josie'nin gözlerinin içine bakarken ciddileşti. "Ama evet, sen."
"B-ben, ah.."
"Josie!"
Esmer rahat bir nefes aldı.
Zil tarafından kurtarıldı.
Josie arkasını dönerken Hope'un yaklaştığını gördü.
Josie çabucak Penelope'ye döndü ve sıkıntısını gizlemeye çalışırken ona garip bir şekilde gülümsüyordu.
Esmer hala Hope ve Penelope'nin birbirlerinden bu kadar bariz bir tiksinme duymaları için aralarında ne olduğunu merak ediyordu.
Hope yanlarında durduğunda Penelope'ye zar zor bir bakış attı.
"Gitmeye hazır mısın? Annem bizi bekliyor ve Lizzie doğum günü partinize geç kalacağından şikayet ediyor."
"Doğum günü partisi?" Penelope sordu.
Josie ona utangaç bir gülümseme gönderdi. "Evet, bugün bizim doğum günümüz."
"Neden bana söylemedin?"
Penelope'nin yüzündeki hafif kırgınlık, Josie'nin arkadaşına söylemediği için kendini kötü hissetmesine yetti.
Josie, üzerinde fazla düşünmeden, hızla Penelope'nin elini tuttu ve ona yaklaştı.
Dikkati kuzgun saçlı kıza o kadar odaklanmıştı ki Hope'un bu jest karşısında kaşlarını çatmasını ve Penelope'ye gönderdiği öldürücü bakışı kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)
Ficción GeneralÇocukluk arkadaşı Hope Mikaelson ve Josie Saltzman hayatlarının her önemli dönemlerini birlikte geçirirler. Daha sonra Josie'nin duyguları derinleşmeye başlar ve en yakın arkadaşına aşık olduğunu fark eder. Josie sessiz kalır ve Hope'a olan duygular...