7. Bölüm -Sahilde basit bir gün

201 22 4
                                    



Hikaye nasıl gidiyor beğeniyorsanız lütfen belirtin en azından bir yıldıza tıklayın.

Herkese keyifli okumalar dilerim. Kadınlar gününüz kutlu olsun...

___________________________________________

Hope & Josie - Yaş 17/16 - 02 Mayıs

Josie bugün için hazırladığı çantanın içine son bir kez baktı. 

Hope'un getirmeyi unutması ihtimaline karşı oturmaları için bir battaniye almıştı.

 Bugün havanın güneşli olması beklendiği için güneş kremi. Geç saatlere kadar dışarıda kalırlarsa ve hava soğursa diye bir ceket.

 Hope'un hediyeleri. (Josie'nin bu yıl hediye seçmesi çok uzun sürdü)

Son olarak biraz atıştırmalık.

 Esmer, günü kumsalda geçirecek olmalarına rağmen mayosunu getirmemeye karar verdi. 

Bahar havası hala soğuktu ve bu yüzden suyun donmuş olabileceğini biliyordu.

Sonunda, Josie önemli bir şeyi unutmadığından emin olunca çantayı kapatıp aşağı indi.

 Hope'un her an gelme ihtimaline karşı en iyi arkadaşını oturma odasında beklemeye karar verdi.

Hope'un doğum gününü kutlamak her zaman eğlenceli olmuştu. Büyük bir parti vermek ve tüm Mikaelson ailesini yeniden bir araya getirmek için her zaman mükemmel bir fırsattı.

 İşte bu yüzden, Hope kumsalda sadece ikisinin sakin bir gün geçirmelerini önerdiğinde Josie biraz şok oldu.

 Esmer hemen kabul etti çünkü Hope'la biraz yalnız zaman geçirme fırsatını kaçıramazdı.

 Ama beyninin bir köşesinde hala Hope'un bunu neden isteyebileceğini merak eden küçük bir parçası vardı.

Hope'un tüm kalbiyle sevdiği büyük bir ailesi var. Bir sürü arkadaşı ve en önemlisi bir erkek arkadaşı da var.

Hope neden doğum gününü Josie ile yalnız geçirmek istesin ki?

Josie kanepede ikizinin yanına oturdu. Lizzie, yanında birinin oturduğunu hissetse bile televizyon ekranından gözünü ayırmadı.

"Hope ile randevunuz için hazır mısınız?" 

"Lizzie!"

Lizzie sonunda ikizine yandan bir bakış atarken gözlerini ekrandan ayırdı. Josie'nin yanakları pembenin koyu bir tonunu almıştı, göz temasından kaçındı ve parmaklarıyla oynamaya başladı.

 Bunların hiçbiri Lizzie'nin dikkatli gözlerinden kaçmadı ve çok geçmeden televizyonu sesini kıstı, uzaktan kumandayı fırlattı ve tüm vücudunu Josie'ye bakmak için döndürdü.

 Esmer dönüp Lizzie'ye bakmadı, onun yerine kız kardeşinin davranış değişikliğini fark etmemiş gibi davranmaya çalıştı.

"Yani Hope, ha?" Lizzie sırıtarak sordu. Josie kız kardeşine dik dik baktı ama bu sarışını rahatsız etmişe benzemiyordu. "Ne zamandan beri?"

Esmer yüksek sesle iç çekti. Hope'a aşık değilmiş gibi davranabilirdi ama Hope'a aşık olduğunu inkar etmek ona tamamen imkansız görünüyordu.

 Bu onun söyleyeceği en büyük yalan olurdu.

Josie omuz silkti. "Her zaman, sanırım."

Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin