1.Bölüm -Her şey değişiyor

535 27 13
                                    


Merhabalar yeni hikaye ile karşınızdayım umarım diğer hikayeler gibi sevip bağrınıza basarsınız bu tatlı hikayeyi de.

Kurgunun yazarı avengerskye ayrıca daha önce çevirdiğim Randevum var (Tek sorun sahte olması) hikayenin yazarı. Ama bu devamı değil tabii. Bambaşka bir hikaye okudukça seveceğinize inanıyorum.

Herkese keyifli okumalar düşüncelerinizi lütfen benimle de paylaşmaktan çekinmeyin.

_________________________________________________

Hope & Josie - Yaş 9/8 - Düğün Planları

"Biliyor musun..." dedi Hope, heyecanla. "Bir gün ben de evleneceğim. Tıpkı Freya hala gibi."

Josie sağında uzanan Hope'a baktı. Küçük ağaç evin penceresinden sızan ışık, kumral saçlı kızın çilli yüzüne vuruyordu. Hope'un saçları, üzerine ışık yansırken neredeyse alev almış gibiydi ve esmer kız, arkadaşının şu anda çok güzel olduğunu düşünüyordu.

İkisi de ağaç evin zemininde sırtüstü uzanmış, kahkahalara boğulduktan sonra nefeslerini düzene sokmuşlardı.

Bir veya iki saat önce Hope, New Orleans'taki iki haftalık bir tatilden sonra en iyi arkadaşının evine gelmişti. 

Kızlar daha önce hiç bu kadar uzun süre ayrı kalmamıştı. Yapacak çok işleri vardı, bu yüzden annelerine yatıya kalmalarına izin vermeleri için yalvardılar. Caroline ve Hayley kabul ettiler, bu yüzden Josie ve Hope, Mikaelson evine geri döndüler.

Hope uzun bir süre boyunca, halasının düğünü ve ne kadar büyülü olduğu hakkında konuşup durdu. Bu yüzden Hope'un sahte bir düğün yapmalarını önermesi Josie'yi gerçekten şaşırtmadı.

 Elbette Josie birlikte oynamayı kabul etti. Kızlar en güzel kıyafetlerini giydiler ve içi doldurulmuş hayvanlar ve süslemelerle dolu bir çantayla ağaç eve tırmandılar. Hope odayı süslerken Josie pelüş hayvanları dizdi ve tören başladı.

Tören sona ermek üzereyken Hope öpüşmeleri gerektiğini söyledi ve Josie artık kahkahasını tutamadı. Hope onu azarlamaya çalıştı ama çok geçmeden en yakın arkadaşıyla birlikte gülmeye başladı.

Ve böylece bu pozisyonda yere yatıp birbirlerine baktılar.

"Uzun ve güzel bir beyaz elbise giyeceğim." Hope gözleri parlayarak konuştu. "Manolya istiyorum, başka çiçek olmaz. Ve... Çok fazla insan istediğimi sanmıyorum. Sadece ailem, kocam ve arkadaşlarımız. Sen de olacaksın elbette. Hemen yanımda olacaksın."

Josie'nin gülümsemesi daha da büyüdü. Hope'un hayalindeki düğün hakkında paylaşmak istediği her küçük ayrıntıyı dinliyor, en iyi arkadaşının ağzından çıkan her şeyi gizlice takip ediyor. Gözleri, Mikaelson kızının çilli yüzünden hiç ayrılmıyordu.

O gecenin ilerleyen saatlerinde Josie, Hope'un ona söylediklerini yazdı. Geride tek bir şey bırakmadan hatırlayabildiği her küçük ayrıntıyı. Hope'un hayalindeki düğün kulağa çok hoş geliyordu. 

Josie kendi düğünün de en iyi arkadaşınınki kadar mükemmel olmasını diledi. Bunu hayal etmeye çalıştı, ancak aklına gelen tek görüntü Hope'un düğün planlarıydı. Bir süre sonra esmer kız vazgeçti.

Josie, listeyi yatağının altına gizlenmiş küçük bir kutuya sakladı. 

Bu kutu Josie'nin yıllar boyunca topladığı şeylerle doluydu ve garip bir şekilde bunların çoğu arkadaşıyla paylaştığı hatıralarla ilgiliydi.

Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin