14.Bölüm -Doğru Kişiyle Evlen

197 20 10
                                    


Hope & Josie - Yaş 20/19 - Ocak

Jade'e sarılmak, Josie'nin Hope'a sarılmasından farklı hissettiriyordu. 

Güzel hissettiriyor, ama bir şeyler eksikti. 

Jade ile tenleri birbirine değdiğinde Josie'nin tüyleri diken diken olmuyordu mesela. 

Jade, Josie'yi saran kişi olmayı seviyordu ama esmer, saran taraf olmaya alışkındı. 

Son olarak tamamen farklı olan şey kokuydu. Jade ve Hope'un kokusu çok farklı ve bu bazen Josie'yi deli ediyordu.

Jade'in eli Josie'nin uyluğuna gittiğinde, esmerin kalbi hala pır pır atıyordu ve bu iyiydi. 

Yeterli olabilir. 

Yeterli olması gerekiyor. 

Jade ona çok iyi davranıyor. 

Düşünceli ve Josie'den hoşlanıyor. 

Bu yüzden yeterli olmalı.

Sarışının eli esmerin uyluğunda yavaşça yukarı ve aşağı hareket ediyordu ve bir süre sonra Josie Jade'in gözlerini üzerinde hissedebiliyordu.

 Josie kızarmış olduğundan emindi ve onu Jade'le uzun süre bakışmaktan alıkoyan da buydu. Kız arkadaşına baktığında, Jade'in gözlerindeki bakış her zaman başının dönmesine neden oluyordu.

"Jo... Sence, filmi bırakabilir miyiz ve bilirsin..?"

Josie, Jade'in ne demek istediğini anlamıyormuş gibi davranmaya karar verdi. Kaşlarını çattı ve en masum bakışıyla Jade'e baktı.

"Masa oyunu mu oynamak istiyorsun? Yoksa-"

"Ne demek istediğimi çok iyi biliyorsun." Jade onun sözünü bir sırıtışla kesti.

Josie dudağını ısırarak gülümsemesine ve sefil bir şekilde başarısız olmasına engel olmaya çalıştı.

"Biliyor muyum acaba?" Esmer, kız arkadaşının dudaklarına bakmadan önce fısıldadı. "Bence bana göstermelisin."

Jade başını sallarken gülümsemesi biraz daha büyüdü. Elini nazikçe Josie'nin ensesine koydu ve dudaklarını tutkulu bir öpücükle buluşturmak amacıyla esmeri yavaşça kendine çekti.

 Tam ağızları birbirine değmek üzereyken, kapının vurulması onları birbirlerinden uzaklaştırdı. Jade bıkkınlıkla kafasını arkasındaki duvara vurdu.

"Ah, Josie ile bir saniye konuşmak istiyorum."

Hope'un sesini duyar duymaz Josie ve Jade çok farklı tepkiler verdiler.

 Esmer, yüzünde kocaman bir gülümsemenin oluşmasını engelleyemezken, sarışın cinayet işlemeye hazır gibi görünüyordu.

 Josie yataktan kalkıp kapıya doğru yürümeden önce tereddüt bile etmedi. Jade tüm bu süre boyunca ona inanamama ve hayal kırıklığı karışımıyla baktı ama Josie hiç fark etmedi. Esmer, en iyi arkadaşına kapıyı açtı ve Hope'un çok garip durduğunu gördü.

"Hey." Hope sessizce selam verdi.

"Hey." Josie karşılık verirken, gülümsemesi hala yerindeydi. "Burada olduğunu bilmiyordum. Roman ile evinde olduğunu sanıyordum."

"Öyleydim, ama..." Hope boğazını temizledi. "Burada olduğunu biliyordum ve bizim hafta sonumuz olmadığını da biliyorum ama benimle eve dönebilir misin diye merak ediyordum."

Josie bir an için neredeyse hemen kabul edecekti ama sonra tereddüt etti.

 Hope haklı, bu onların hafta sonuları değil. En iyi arkadaşıyla değil, Jade ile vakit geçirmek için burada olması gerekiyordu. Esmer hayır demesi gerektiğini çok iyi bildiği için dudağını ısırıyordu. Yine de onu durduran bir şey vardı.

Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin