Hope & Josie - Yaş 19/19 ve 20/19 - 1 Mayıs'tan 3 Mayıs'a
Hope'un dairesinin kapısını çalan Josie'nin karnındaki kelebekler güçlü bir şekilde uçuşuyorlardı.
Hope'un evinde geçireceği ilk hafta sonu olacaktı ve en iyi arkadaşıyla biraz yalnız vakit geçirmek için sabırsızlanıyordu.
Hope'la geçirdiği zaman gitgide daha az oluyor ve ne yazık ki bu esmerin duygularının kaybolmasına yardımcı olmuyordu. Şimdi bir tarafta Jade var. Arkadaşlıkları yeni yıl arifesinden beri güzelce çiçek açtı ve Josie bu durumdan çok memnundu.
Jade çekici ve flörtöz davranıyordu ama Josie'nin sınırlarına saygı duyuyordu, bu esmerin gerçekten müteşekkir olduğu bir şeydi.
Hope, Josie'nin çaldığını duyduğunda kapıyı çabucak açtı.
"Josie! Sonunda buradasın." Kumral saçlı kız heyecanla konuştu.
Hope nazikçe Josie'nin bileğini yakaladı ve onu dairenin içine çekti. Josie kıkırdadı ve en iyi arkadaşının herhangi bir direnç göstermeden onu çekmesine izin verdi.
Esmer içeri girer girmez Hope'un evinin tam olarak zevkine uyduğunu fark etti. Renkler, dekorasyonlar, mobilyalar...
"Evine hoş geldin Jo." Hope yumuşak bir sesle Josie'nin yanında durdu.
Josie hemen arkadaşına baktı. "Burası senin evin."
Hope gülümseyerek gözlerini devirdi. "Bu aynı zamanda senin de demektir."
Josie bir şey söylemek yerine çantasını yere koydu ve hızla Hope'a sarıldı. Kollarını kumral kızın beline doladı ve onu yerden kaldırdı.
Josie onu kollarında döndürürken Hope'un kahkahası daireyi sardı.
"Seni özledim!" Josie, sonunda Hope'un ayaklarının tekrar yere değmesine izin verdiğinde konuştu.
Hope kıkırdadı. "Ben de seni özledim. Şimdi gel. Sana etrafı göstereyim."
Hope, Josie'nin elini avucunun içine alarak parmaklarını hızlı ve doğal bir şekilde birbirine geçirdi.
Josie'ye daireyi gezdirerek rehberlik etti. Kumral saçlı kız hala heyecanlı bir şekilde konuşuyordu ve Josie asla tek kelime etmedi. Yine de aldırmıyordu. Hayatı boyunca Hope'un konuşmasını dinleyebilirdi.
Tur bittiğinde Hope, Josie'ye akşam yemeği için yemek sipariş ederken rahatına bakmasını söyledi.
Josie kanepeye oturdu ve etrafına baktı. Hope ona etrafı gezdirmiş olabilir ama esmer kız, eve düzgün bir şekilde bakmak için pek zaman ayırmadığını düşündü.
Oturma odasının her tarafında asılı resimler vardı ve Josie her birine bakarken hafifçe gülümsüyordu. Çoğunda Josie ve Hope'un ailesi vardı. Josie'nin anımsayamadığı bir resim vardı Hope, Jade, Rafael ve Roman ile çekilmişti.
Hope aniden kanepeye Josie'nin yanına oturdu ve esmerin şaşkınlık içinde zıplamasına neden oldu.
Hope kanepeye gömüldü ve iç çekerek yumuşak bir bakışla en iyi arkadaşına baktı.
"Yakın bir yerden pizza sipariş ettim. Lezzetli vegan pizzaları var."
Josie sırıttı. "Hope Mikaelson neden vegan pizzalarını denedin?"
"Tabii ki beğeneceğinden emin olmak için."
"Hope..." dedi Josie zar zor bir fısıltıyla. "Çok tatlısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim, Sevginle Dolu Bir Sandık - Hosie (GirlxGirl)
Ficción GeneralÇocukluk arkadaşı Hope Mikaelson ve Josie Saltzman hayatlarının her önemli dönemlerini birlikte geçirirler. Daha sonra Josie'nin duyguları derinleşmeye başlar ve en yakın arkadaşına aşık olduğunu fark eder. Josie sessiz kalır ve Hope'a olan duygular...