Pov Alice
'Alice schiet nou eens op!' schreeuwt Sterre. ' Huh wat? Wat gaan we doen dan?!' schreeuw ik terug. Sterre komt inmiddels de kamer binnen gelopen.'Gadverdamme, die broek kan echt niet hoor All' zegt Sterre afkeurend. Ze gaat naar mijn inloop kast en pakt een leuk jurkje. 'Wat ben je nu weer van plan?' vraag ik zuchtend. 'We gaan naar de karaoke bar WHOO!!' roept Sterre enthiousiast.
Pov Sterre
Alice begint overal rond te kijken en bijt op haar lip. Er is iets aan de hand zeker. 'Met Sam afgesproken he?' vraag ik teleurgesteld. Ze knikt. 'Het spijt me echt, we hadden dit al een week gepland en-' ik onderbreek haar en zeg: 'Het is al goed ga nou maar.' 'Echt dank je je bent mijn aller aller aller beste vriendin ooit' zegt Alice en geeft me een knuffel. Ik zucht. 'Waarom nodig je Jai niet uit? Jullie zijn best wel close.' zegt ze terwijl ze bezig is met haar haar. 'Whatever, ik app hem wel.' 'Is goed maar ik moet gaan lieverd, zie je morgen.' zegt Alice en vertrekt.App naar Jai:
S: hey, zin om mee te gaan naar de karaoke bar?
J: oke ja, uhm moet ik je op komen halen?
S: nee hoeft niet zie je daar wel x
J: oke tot straks babe x
Babe? Noemde hij me nou babe? Omg! Ik denk dat ik verliefd ben op hem. Is hij ook verliefd op mij? Ben ik wel goed genoeg? Allerlei vragen spoken er door mijn hoofd. We zien wel hoe het gaat. Ik zit nog even m'n haar te fixeren en mijn make-up te doen. Veel make-up draag ik niet, maar ik vindt het wel leuk om te experimenteren met make-up.
21:00u s'avonds
Ik ben al 5 minuten onderweg. Ik hoor de hele tijd voetstappen, maar ik trek me er niks van aan en loop verder. Het blijft maar doorgaan en uiteindijk draai ik toch om, om te kijken wie het is. En daar staat hij dan...Jason.
Hey, boven in de media zie je een foto van Alice! Ik ga dat bij alle meiden. Maar ik denk niet dat dat nodig is bij de meiden van tp4y ;)
Vote~comment~share