Pov Sterre
'Nee, ik wil niet gahaan.' Zeur ik. We gaan toch weer terug naar Nederland. We hadden nog een week over en iedereen laat onze vakantie verpesten door een of andere thirsty noodlehead. Sukkels. 'Waarom wordt onze vakantie altijd verpest?' Zucht Nour.
'Jullie laten het verpesten. Stelletje pussy's.' Mompel ik.
'Dus je wilt mij de schuld geven? Na-ah bish. Ik was nog het meest positieve.' Zegt Nour boos.
'Bekken dicht! We moesten toch sowieso terug naar Nederland want Richella is zwanger. En nou jullie eten opeten!' Roept Samuel. 'Oke, papa.' Zegt Nour sarcastich. Ik grinnik, pak een kipnugget en gooi het op Samuel. Nour en ik geven elkaar een high-five en komen niet meer bij van het lachen.
'Kijk z'n gezicht dan!' Lacht Nour. Hij kijkt ons dood aan en we geven hem een onschuldige blik. Wat er ook gebeurd, we hebben echt altijd lol met elkaar. 'Oke guys, we moeten gaan.' Zegt Dioni.
~ Terug in Nederland ~
Pov Dioni
'Netflix avondje bij mij thuis?' Vraag ik. Iedereen stemt in. 'Ik kies de film!' Roept Sterre. Ze pakt een Disney film uit de kast en start hem op. Natuurlijk gaan de meisjes hier weer mee akkoord.
Ik kijk verveeld naar de tv en neem een slok van mijn cola. 'Dion, je telefoon.' Kaj geeft me mijn telefoon en ik kijk naar het berichtje. 'Ssst.' Sissen Richella en Sterre tegelijkertijd, die twee zijn echt de grootste Disneyfans.
Onbekend: Dat je me verliet voor die Avery. Wat een grap!
Alessia! Het was gewoon Alessia die ons zat te stalken. Alessia is mijn ex. We gingen uit elkaar omdat ze vreemdging. En nu gaat ze ons lekker stalken? Wat een gestoord wijf.